بازدید 25145
۴
سازمان جهانی بهداشت:

بارقه‌های امید در مبارزه با کرونا ظاهر شده است

سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه از ظاهرشدن نشانه‌های امیدواری در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ 17 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه گفت نشانه‌های امیدواری در مبارزه با ویروس کرونا ظاهر شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، «تدرس آدهانوم»، مدیر سازمان جهانی بهداشت، علی‌رغم این در یک نشست آنلاین تأکید کرد کشور‌ها باید اقدامات پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس ادامه دهند.

به نوشته رویترز، مدیر کل سازمان جهانی بعداشت گفته با آنکه شمار موارد ابتلا به «کووید-۱۹» (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹) در بسیاری از نقاط دنیا رو به افزایش است، «بارقه‌های امید» ظاهر شده‌اند.

تدروس علاوه بر این گفت اینکه نتایج تحقیقات اولیه نشان داده‌اند که یک کورتون ارزان‌قیمت به نام دگزامتازون دارای اثرای درمانی روی بیماران است «اخبار بسیار خوشایندی» است.

نتایج اولیه برخی پژوهش‌ها در انگلیس روز سه‌شنبه نشان دادند دگزامتازون که از دهه ۱۹۶۰ از آن به عنوان داروی ضدالتهاب استفاده شده اثرات مثبتی در درمان بیماران داشته است.

کرونای جدید یکی از ۷ نوع ویروس شناخته شده «کرونا» است که باعث ایجاد بیماری در انسان می‌شود. ۴ گونه از این نوع ویروس‌ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می‌کنند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری‌های حاد تنفسی می‌شوند که در مواردی به مرگ منجر می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت بعد از ابتلای بیش از ۱۲۱ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری آن را «همه‌گیر جهانی» اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
این تحقیق به احتمال زیاد درباره میزان بقای بیماران بستری که دگزامتازون دریافت کرده اند در مقایسه با بیمارانیست که دگزامتازون نگرفته اند بعنی در بیمارانی که در حال دریافت انواع آنتی ویروسها هستند اگر دگزامتازون به بیماران سرپایی که هیچ آنتی ویروسی دریافت نمی کنند تزریق شود نتایج مرگباری به دنبال خواهد داشت زیرا باعث تکثیر شدیدتر ویروس و بدحال شدن بیمار در روزهای آینده خواهد شد لطفا در اطلاع رسانی عجولانه خود دقت فرمایید.
توجه کنید که این کامبو دارویی فقط به مریضان که در بیمارستان بستری و به دستگاه ونتیلاسیون وصل اند داده میشود که درصد مرگ و میررا به یک سوم کاش میدهد. با ارزوی بهبودی سریع برای همه مریض ان و نابودی سریع ویروس کرونا در جهان. امین.
خاطرم است یک خانم دکترایرانی چندماه پیش درموردتحقیقات شخصی خودش دربیمارستانی درپاریس که مسئول بخش عفونی آن بودمقاله ای منتشرکردشبیه همین باتجویزکورتن درمراحل آخربیماری وآماری ازنجات بیماران ذکرکردواگراشتباه نکنم درمقاله آمده بودکه نتایج تحقیقات رابه اکثرمراکزغلمی دنیا فرستاده ولی مسکوت مانده بود گویاکسی جدی نگرفت تا اخیراکه درانگلستان بهمان نتیجه تحقیقاتشان رسیده همه جامنتشرشده البته دستشان دردنکندولی جای تعجب استکه محققین ایرانی کمترموردتوجه قرارمیگیرندچه دروطن خودشان وچه درخارج ازآن شایدهم خودمان به خودمان کم لطفیم
چند ماه پیش که فرمودن آمپول دگزا حال بیماران رو خراب میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل