بازدید 26022
۹

آمریکا از دیدار با مقام‌های ایرانی استقبال کرد

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نسبت به دیدار با مقامات ایرانی ابراز علاقه کرد.
کد خبر: ۹۸۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 17 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، برایان هوک، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در رویدادی مجازی با اشاره به تمایل واشنگتن نسبت به تبادل بیشتر زندانیان مدعی شد: ما مایل به دیدار رو در رو هستیم تا گفت‌وگوهایی کنسولی داشته باشیم و بتوانیم سریعتر پیشروی کنیم.

هوک در ادامه ادعا کرد: درهای دیپلماسی از سوی ما نه تنها در این مسائل بلکه در خصوص تمام مشکلاتی که در ۴۱ سال اخیر روابط دوجانبه ایران و آمریکا را خدشه‌دار کرده، کاملا باز است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
شما به توافق 3 ساله هم پایبند نبودین ان توافقی که حق و حقوق کشورمان را دادیم ولی اینقدر زیاده خواه هستید که بیشتر می خواهید
نياز به برد در اين مرحله آقاي هوك را مؤدب كرده
غلط کرد
خیلی واضح است که برایان هوک مایل است که مذاکره در چارچوب فشار حد اکثری اتفاق بیفتد و برگ برنده ای را برای ترامپ رقم بزند. از متصدیان عاجزانه خواسته میشود که مذاکرات با امریکا از هر نوع که باشد به تعلیق بیندازند تا پس از انتخابات در ماه نوامبر.
لعنت به تو امريكا دخالتهاي تو باعث شده فشار روي قشر ضعيف باشه اونيكه پول داره تو هر شرايطي زندگي ميكنه حال چي شده كه با اين ملايمت حرف ميزنيد خدا به خير كنه
درهای دیپلماسی یا فشار حداکثری!
نماینده آمریکا پیشنهاد کرده بنظر میادبخاطر اوضاع اقتصادی گفتگویی مختصر انجام بشه ببینید منظور از ای دیدار چیه،چون آنها قابل اعتماد نیستند.
سردارعزیزماروشهیدمیکننددرخواست مذاکره هم میکنند شرمشان باد انهایی که موافق این گفتگو هستند
اخر هوک دیوانه هست یا نیست؟؟؟
خبرهاش را با اب و تاپ تیتر میزنید!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر