بازدید 14442

۳۱۶ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت در تهران بستری شدند

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۶ بیمار کرونایی در بخش‌های عادی و مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان تهران بستری شدند.
کد خبر: ۹۸۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 16 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از  فارس علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر گفت: در مجموع کسانی که با تشخیص کرونا در استان تهران در بیمارستان‌ها بستری شدند ۲۵۴ بیمار در بخش عادی و ۶۲ بیمار هم در بخش مراقبت ویژه بستری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع کسانی که به بخش‌های بهداشتی و درمانی مراجعه کردند ۶.۴ درصد از افراد نیازمند بستری بودند.

زالی گفت: سهم ترخیص هم ظرف ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۵۷ بیمار بوده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود: نسبت به روز گذشته در زمینه بستری در بخش ویژه تفاوتی را شاهد نیسیتم، اما در بخش عادی ۱.۵ درصد رشد داشته‌ایم.

وی ادامه داد: بالاترین میزان مراجعین ما بین ۵۰ تا ۵۹ سال سن داشته اند و رتبه دوم به بیماران با رده سنی بین ۴۰ تا ۵۰ سال مربوط می‌شده و در نهایت در رتبه سوم بیماران بین ۶۰ تا ۷۰ سال قرار دارند، اما سهم بیماران زیر ۴۰ سال و بالای ۷۰ سال سهم اندکی بوده است.

زالی خاطر نشان کرد: در مورد مرگ و میر در طول دو ماه اخیر بالغ بر ۹۰ درصد بیماران فوت شده یک بیماری یا چند عامل زمینه‌ای داشته اند و تنها ده درصد بیماران هیچ علت زمینه‌ای نداشتند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: اولین علت بیماری زمینه‌ای در تهران فشار خون، دومی دیابت، سومی وزن بالا چهارمی بیماری‌های قلبی و عروقی و در نهایت بیماران تنفسی شناسایی شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر