بازدید 8316

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته

کد خبر: ۹۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 15 June 2020

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش مهر، با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه ۲۸ خرداد و تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای ذیل اجرا خواهد شد.

- تردد موتور سیکلت: از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۹/۳/۲۷ الی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۳۱ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج – چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۳/۲۷ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۳/۲۷ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ خردادماه الی ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای فوق الی ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

الف – تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تاریخ ۹۹/۳/۲۷ الی ساعت ۲ روز یکشنبه (۹۹/۴/۱) از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های ۹۹/۳/۳۰ و ۹۹/۴/۱ الی ساعت ۲ روز شنبه و یکشنبه (۳۱ خرداد و ۱ تیرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه (۳۰ و ۳۱ خردادماه) الی ساعت ۲ بامداد روز بعد در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه می‌باشد.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل