بازدید 250497

۱۰ چهره اصولگرایی که برای انتخابات ۱۴۰۰ مطرح هستند + اسامی/ اصولگرایان با شانا می‌آیند یا جمنا یا تشکیلات جدیدتر؟

بسیاری از اصولگرایان و انقلابیون به دنبال کاندیداتوری رئیس قوه قضائیه هستند و این موضوع را اخیرا علنی هم کردند. تا جایی که عضو هیات رئیسه مجلس نیز به این مساله اذعان کرد که بسیاری از انقلابیون به دنبال کاندیداتوری رئیسی هستند. البته این موضوع ابتدا با تکذیب معاون اول قوه قضائیه مواجه شد. در این باره با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صحبت شده و ایشان مخالفت خود را اعلام کرده است...
کد خبر: ۹۸۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 25 June 2020

۱۰ چهره اصولگرایی که برای انتخابات ۱۴۰۰ مطرح هستند + اسامی/ اصولگرایان با شانا می‌آیند یا جمنا یا تشکیلات جدیدتر؟

باید دید در اواخر پاییز و ابتدای زمستان ۹۹ اصولگرایان با چه ساز و کاری به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که بنا به عقیده بسیاری از کنشگران و تحلیلگران سیاسی آن‌ها (اصولگرایان) را برنده قطعی این انتخابات می‌دانند، ورود و در نهایت چه کسی را برای نشستن بر صندلی عالی پاستور به مردم معرفی خواهند کرد.

به گزارش «تابناک»؛ نزدیک به دوازده ماه دیگر سوت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسماً به صدا درخواهد آمد، اما تنور انتخابات همچون انتخابات دوم اسفندماه سال ۹۸ داغ داغ نیست؛ هرچند احتمال دارد از اواخر پاییز سال جاری با برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی و سیاسی، میدان رقابت‌ها را گرم‌تر کند.

به دلیل عملکرد ضعیف دولت حسن روحانی که مورد اقبال و حمایت اصلاح‌طلبان در یازدهمین و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ بود، اصولگرایان اقبال و شناس خود در رقابت‌های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بالاتر می‌بینند و از همین جهت، برخی از کارشناسان سیاسی نیز نتیجه انتخابات سال آینده را همچون انتخابات اسفندماه ۹۸ می‌دانند؛ یعنی معتقد به پیروزی قاطع اصولگرایان هستند.

در همین خصوص، «صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با تاکید بر پیروزی اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری، گفته بود، در ۱۴۰۰ یک شخصیت تندرو یا خود آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور می‌شود. او تاکید کرده بود که اصلاح‌طلبی تمام شده است و دلیل این تمام شدن اصلاح‌طلبان را هم باخت سنگین آن‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قلمداد کرده بود.

«اکبر ترکان» مشاور اسبق حسن روحانی هم گفته بود: من معتقدم که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم مثل انتخاباتی که اسفند ماه گذشته برای مجلس برگزار شد، اصولگرایان برنده می‌شوند، چون در انتخابات دوره یازدهم مجلس، کاندیدایی که از لحاظ فکری به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر بودند، تأیید صلاحیت نشدند. در نتیجه رقابت فقط بین اصولگرایان بود؛ لذا آن‌ها در رقابت فرصت نداشتند، چون نامزد‌های آن‌ها عموماً رد صلاحیت شدند.

بررسی‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از این دارد که اصولگرایان هنوز برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ورود جدی نداشته اند و فقط صحبت‌هایی درباره قالب‌های تشکیلاتی برای ورود به این دور از انتخابات را صورت داده اند؛ یعنی هنوز مردد هستند که در قالب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) وارد موضوع انتخابات ریاست جمهوری بشوند یا با تشکیل دوباره جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی (جمنا)!

البته از الان مشخص است که اصولگرایان در سه قالب اصولگرایان سنتی، جبهه پایداری و نواصولگرایان به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ورود خواهند داشت. در گزارش قبلی پیرامون گزینه‌های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی صحبت شد و چهارده گزینه بالقوه آن‌ها معرفی شدند. در این گزارش، چهره‌های اصولگرایی را که احتمال کاندیداتوری آن‌ها در انتخابات پیش روی وجود دارد، معرفی خواهیم کرد.

یکی از گزینه‌های جدی اصولگرایان، که حرف و حدیث‌های زیادی در ارتباط با کاندیداتوری او برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مطرح شده، حجت الاسلام و المسلمین سید «ابراهیم رئیسی» رئیس فعلی قوه قضائیه است که در انتخابات سال ۹۶ هم گزینه نهایی اصولگرایان بود و اتفاقا رأی خوبی هم کسب کرد.

بسیاری از اصولگرایان و انقلابیون به دنبال کاندیداتوری رئیس قوه قضائیه هستند و این موضوع را اخیرا علنی هم کردند. تا جایی که امیرآبادی نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس هم به این مساله اذعان کرد که بسیاری از انقلابیون به دنبال کاندیداتوری رئیسی هستند؛ البته این موضوع ابتدا با تکذیب معاون اول قوه قضائیه مواجه شد.

بعد از او، قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس در توئیتر خودش نوشت: «ایشان (رئیس قوه قضائیه) به شدت با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ مخالفت کردند و ضمن تاکید بر برنامه پنج ساله خود در قوه قضائیه، طرح بحث‌های این چنینی را انحراف در مسیر تحولی قوه و گفتمان مبارزه با فساد دانستند»؛ موضوعی که نشان می‌دهد در این باره با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صحبت شده و ایشان مخالفت خود را اعلام کرده است.

«محسن رضایی» ۶۶ ساله که هم اکنون دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد و در هشت سال دفاع مقدس، فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشته است، دیگر چهره‌ای است که بخشی از اصولگرایان هم تمایل به کاندیداتوری وی دارند و بر این عقیده هستند، حالا که کشور دچار مشکلات اقتصادی است باید یک اقتصاددان دارای برنامه سکان هدایت کشور را بر عهده بگیرد تا از این گذرگاه ایران را به سلامت عبور دهد.

رضایی از ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰ نخستین فرمانده اطلاعات سپاه بود

رضایی از ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰ نخستین فرمانده اطلاعات سپاه بود و در سال ۱۳۶۰ با حکم امام خمینی (ره) به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد و تا ۱۳۷۶ برای شانزده سال در این جایگاه فعالیت کرد. وی که تحصیلات در مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت را پیش از انقلاب نیمه‌کاره رها کرده بود، در سال ۱۳۷۶ و پس از استعفا از فرماندهی سپاه، بار دیگر از سر گرفت و ابتدا کارشناسی اقتصاد را از مرکز آموزش سازمان برنامه و بودجه دریافت و سپس کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در دو انتخابات سال ۱۳۸۸ و همچنین ۱۳۹۲ کاندیدای ریاست جمهوری شد، اما به دلیل دو قطبی که در این انتخابات‌ شکل گرفته بود، او علی رغم موفقیت نسبی، نتوانست آرای لازم را به دست بیاورد. در حقیقت می‌توان او را یکی از کاندیدا‌های قربانی شکل گیری دو قطبی‌های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح طلبان دانست. به نحوی که در مواجهه با رأی دهندگان، تقریبا قریب به اتفاق عنوان می‌کردند که محسن رضایی گزینه خوبی است و برنامه‌های خوبی دارد، اما متاسفانه رأی لازم را ندارد.

حالا موضوع و مساله اصلی کشور بحث اقتصاد است، بسیاری بر این باورند که در شرایط فعلی، رئیس جمهور سیزدهم باید یک اقتصاددان باشد، تا بتواند مشکلات اقتصادی سختی که گریبان کشور را گرفته است، مرتفع کند؛ بنابراین، برخی به دنبال این هستند که محسن رضایی را به عنوان یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد صحنه کنند تا با نشستن یک اقتصاددان بر کرسی ریاست جمهوری، معضل اصلی کشور برطرف شود.

فتتاح پیشنهاد حضور در جمنا تا رسیدن به نامزد نهایی را هم نپذیرفت

«پرویز فتاح» نیز از گزینه‌های قوی و مطرح اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ است. البته در انتخابات ۱۳۹۶ نیز اصولگرایان خیلی سعی داشتند که فتتاح را به میدان بیاورند، اما پس از مطرح شدن نام سید «ابراهیم رئیسی»؛ فتتاح حتی پیشنهاد برای حضور در جمنا تا رسیدن به نامزد نهایی را هم نپذیرفت.

«محمد باقر قالیباف» با اینکه اکنون بر کرسی ریاست مجلس تکیه زده است، اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که او حضور در قامت کاندیدای ریاست جمهوری برای انتخابات ۱۴۰۰ را به طور کامل از دستور کار خود خارج نکرده و در صورت مساعد بودن شرایط احتمال دارد که برای این دور از انتخابات هم نام‌نویسی کند.

هرچند گفته می‌شود که یکی از شروط سایر اصولگرایان مجلس نشین برای همراهی با ریاست قالیباف در پارلمان عدم کاندیداتوری او برای انتخابات سال آینده بوده، در طرف مقابل اخباری هم وجود دارد که قالیباف هیچ گاه این شرط را نپذیرفته است، چون او حتی اگر کاندیدا بشود و رأی هم نیاورد، چیزی از دست نخواهد داد و می‌تواند دوباره به مجلس بازگردد و هدایت قوه مقننه را در دست داشته باشد.

«سعید جلیلی» هم که در انتخابات سال ۹۲ کاندیدا شد و مورد حمایت جبهه پایداری قرار گرفت نیز از گزینه‌های این جبهه برای ۱۴۰۰ است و خیلی‌ها راه‌اندازی دولت سایه توسط پس از انتخابات ۹۶ را برنامه‌ریزی و برنامه نویسی برای ۱۴۰۰ تلقی می‌کردند. او اکنون همچنان یکی از گزینه‌های بالقوه اصولگرایان به خصوص جبهه پایداری برای انتخابات سال آتی تلقی می‌شود و باید دید که تصمیم او و پس از آن تصمیم پیرامون کاندیداتوری او چگونه خواهد بود.

«عزت الله ضرغامی» رئیس اسبق صدا و سیما از دیگر گزینه‌های جناح راست است که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آماده کرده است. او در سال ۹۶ هم در جمنا به عنوان یک گزینه حضور داشت و مطرح بود که در نهایت نام وی به عنوان نامزد نهایی مطرح نشد.

شنیده‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از این دارد، اصولگرایان سنتی در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری که اکنون خود را در وادی کمرنگ شدن و حذف شدن می‌بینند به دبنال کاندیداتوری «علی لاریجانی» هستند تا بتوانند با به قدرت رساندن مجدد وی حیات سیاسی خود را تقویت کنند؛ جالب اینجاست که بخشی از جریان اصلاح طلبی نیز به سرکردگی حزب کارگزاران سازندگی به دنبال اجرای مدل ائتلافی این بار برای لاریجانی هستند و او را گزینه مطلوبی می‌دانند که می‌تواند مورد حمایت بخشی از اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ قرار بگیرد.

البته سنتی‌های اصولگرا که با مصطفی آقامیرسلیم به توفیقی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ دست نیافتند و در انتخابات هیات رئیسه مجلس مشخص شد که کم کم در خطر حذف از گردونه فکری جریان اصولگرایی هستند به لاریجانی اکتفا نکرده و این بار «محمدرضا باهنر» رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری را نیز به عنوان آلترناتیو در نظر دارند تا در صورت عدم حضور «علی لاریجانی»، او نام نویسی کند.

«مهرداد بذرپاش» نماینده مردم تهران در مجلس نهم و رئیس سازمان ملی جوانان در دولت «محمود احمدی نژاد» هم از دیگر فعالان اصولگرایی است که به دنبال نامزدی در انتخابات با شعار «دولت جوان» است.

پیگیری‌های خبرنگار «تابناک»، حکایت از این دارد که «محمود احمدی نژاد» رئیس دولت‌های نهم و دهم هم برای انتخابات ۱۴۰۰ وارد عرصه خواهد شد و از هم اکنون به دنبال برنامه و طرح‌ریزی در این خصوص است.

باید دید در پاییز ۹۹ اصولگرایان با چه ساز و کاری به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ـ که به گفته خود و اصلاح‌طلبان برنده قطعی آن هستند ـ ورود کرده و چه کسی را برای نشستن بر صندلی پاستور به مردم معرفی خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۳۷۴
خب منظور؟ نکنه فکر کردین این بار میریم رای میدیم؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ما رییس جمهور نمی خواهیم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اصولگرها (که البته معلوم نیست منظور از اصول چه اصولی است)در یک دنیای خیالی و رویائی زندگی می کنند

. .
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نمیشه همشون باشن کاری که قرار نیست انجام بدن اقلا ایجاد اشتغال بشه
ناشناس
| Japan |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اونها هم منتظر رای من و شما نیستن!!!
بالاخره یک 7یا8 میلیون نفر هستند که سود میبرن و همیشه باید پای کار باشند.
صدا و سیما هم ، چنان صف طولانی از با حجاب و بی حجاب و بد حجاب نشانمان خواهد داد که حتی اگر نخواستیم باور کنیم هم فکر کنیم بالای 90 امت در انتخابات شرکت کرده اند.!!!
پس خیلی رو رای خودت حساب نکن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
این پرچم امریکا هنوز دنبال این است که کی رفته وکی نرفته و تقلب است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اگه رای ندی منتظر یکی از همین افراد باش.مثل مجلس. تازه اینا از خداشونه شما نیای رای بدی.چون هرچی مردم کمتر پای صندوق بیان به نفع خودشون تموم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
فقط فقط احمدی نژاد اگه احمدی نژاد نباشد مشارکت مردم از انتخابات مجلس هم پایینتر خودهد بود یعنی زیر بیست درصد و اگر چنین شود نظام مشروعیتش را از دست خواهد داد
والي
| Japan |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ياد حرف رفيق دوست افتادم كه ميگفت وقتي هويدا رو اعدام كرديم رفتيم اموالش رو مصادره كنيم هر چه گشتيم ديديم يك آپارتمان اجاره ايي و يك پيكان مدل ٤٦ بيشتر نداشت!!!؟؟؟آنهم بعد از داشتن بالاترين مقام اجرايي بمدت سيزده سال
آيا كانديداهاي فوق داراي اين خصوصيات مالي و اخلاقي هستند؟ هويدايي كه متهم به هزار عنوان بد و فساد اخلاقي بود
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اگر یه کمی دلسوزیبرای شما باقی مانده باشه برای دین ودنیا این مردم شده راههای دیگر بجز ریاست جمهوری بفکر چپاول این کشور باشید واین پست بی کیفیت بی خاصیت هزینه بر ملغی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ناشناس ۱۴:۴۹ ، اگه شرکت کنید و فرد مورد نظر شما هم انتخاب بشه ! اولا نمیزارن کار کنه ، ثانیا همه کاسه کوزه ها رو سر اون خراب میکنن ، بعدشم میگن دیدید اونیکه مردم خودشون انتخاب میکنن همین میشه ، کاری که با دولت روحانی انجام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مردم عزیز کشورم، آرزو دارم یکبار با عقل عمل کنید. همیشه غلبه احساس بر عقلانیت داشته اید. عقلا و علمایتان همیشه درانتخابات یا غایب بودند یا راای های یکی دومیلیونی آوردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اونی که نمی تونه تشخیص بده به کی باید رای بده همون بهتر بشینه خونه اش بذاره عقلا رای بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عزیزم مشکل ما از رای دادن نیست از درست رای دادنه اگر به انتخابات سال ۹۶ برگردیم می بینی همه چیز عیان بود و مشخص بود کی برای مردم کار میکنه و کی شعار
!!!!! میده ولی مردم اشتباه انتخاب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
از نظر دادنت مشخصه که چقدر رای دادن برات مهم نیست :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
یعنی نمی خواید تَکرار کنید؟! والاهنوز از تَکرار قبلیتون داریم میخوریم! شما سیر شدین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
امثال شما یکبار اومدین و شیخ حسن رو آوردید روی کار. همین بهتر که نیاید. من به عشق رهبرم میرم و به یک انقلابی رای میدم.
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
مملکتی که رییس جمهور اختیار نداره بهتره بساط کابینه رو جمع کنه.
مردمهمه جورشو دیدن که فقط به بدبختی اضافه کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
۱۷:۳۱
لطف کن بی تدبیری رو با مغلطه کردن و آدرس غلط دادن اصلاح نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
خداکنه رئیسی نشه میگن دلار میشه 5000تومن
گودرزي- فعال سياسي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
در شرايطي كه مردم اعتمادشان را از سياسيون بخصوص اصلاح طلبان از دست داده اند، مشكل اصلي در انتخاباتها ، مشاركت است. دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهور سابق ايران داراي بالاترين پتانسيل براي مشاركت حداكثري مد نظر رهبري است. چه خيل عظيم مردمي كه به ايشان راي مي دهند و چه مخالفاني كه در اثرات هجمه هاي گسترده مي آيند تا او راي نياورد
احمدي نژاد بالاترين ظرفيت را براي ايجاد شور و نشاط انتخاباتي در كشور دارد و اگر رد صلاحيت شود بعيد است كه مردم پاي صندوقهاي راي بياييند.
بذرپاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ما رای نمی دیم!
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
چقدر چهره این کاندیاها نورانی هست . به به چه چهره های باحالی . خیلی زیبا هستند به به به
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
فقط احمدی نژاد
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
حالا مثل این که به اونایی که رای دادیم چکار تونستن بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بذرباش رییس جمهور بشه من میرم افغانستان پناهنده میشم
احمدی نژاد اصولگراست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
هیچ وقت خودشو اصولگرا نمی دونسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
جالبه خودش همچین ادعایی نداره،بعد همه ی ماجراهای هشت ساله ایی هم که اتفاق افتاد،هیچ یک از مراکز قدرت اصولگرایی ،مسئولیت حمایت هشت سالشونو از این آقا گردن نگرفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اگه احمدی نژاد اصولگرا نباشه، پس بفرمایید به کی میگن اصولگرا؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
احمدی نژاد را لج بازی خاتمی در تاخیر زدن حکم شهرداری و اخراجش از جلسات هیأت دولت بزرگ کرد.
الانم بی برنامگی روحانی باز داره احمدی نژاد رو بزرگ می کنه
بیشتر مردم دارن میگن دورانش یادش بخیر که هرچه داریم از زمان اونه.
دیگه رای نمیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
من خیلی وقته رای نمیدم، حتی به روحانی هم رای ندادم، این روزهای تلخ اقتصادی رو پیش بینی میکردم
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
سیاست ها که با رای مردم مشخص نمیشه . ببخشید اقلیت را هم سرکار گذاشتید ؟ نهاد ریاست جمهوری جای اقتصاد دانان هست نه روضه خوان
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
این چند نفر کاندید زبان بین امللی بلدن و خیلی سیاستمدار هستند خیلی دروس فیزیک و شیمی خواندند خیلی محبوبیت سیاسی دارن . محبوبیت داره موج‌میزنه . خیلی جال خیلی زیبا . خیلی خوب خیلی خیلی خیلی . محبوبیت جهانی ان پنجمی که دیگه خیلی خیلی زیاد هست . شیرجه میرم تو صندوق . ....... مردم‌چی فرض کردید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نه ترو خدابازم تَکرار کن!
ززززززرررررررررررررررررررررررررررررشک رای نخواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
جداً! یعنی تَکرار نمی کنید؟
اینکه نام احمدی نژاد و لاریجانی را اصول گرا میگذارید تعجب آور است . این دو نفر اصول گرای سابق هستند پیشنهاد میکنم به افعال و گفتار این دو نفر در سالهای اخیر توجه کنید
لطفا بی جهت نه مردم را گمراه کنید ونه توقع بی جا برای افراد ایجاد کنید بعضی از این افراد در حد یک مدیر کل هم نیستند مگر اینکه هدف بزرگ کردن آدمهای کوچک به هر دلیلی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
یکی مثل بذرپاش در حد مدیر مهد کودک هم نیست
هر کی دلش خواست کاندید بشه . انتخابات مجلس یادتون نره

کی رای میده .

انتخابات ۱۴۰۰ خداحافظ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خخخخه
شما که می گفتی کسی رای نمیدهد ولی 42 درصد رای دادن
ان هم اگر کرونا اعلام نمی شد بالای 50 درصد می شد
پس خوش باش با توهمت
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
آمار 42 درصد رو همونی میده که آمار تورم 20 درصدی داده، شما خوش باش با آمارسازی هاتون
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
به ۱۴:۰۸
توهم تو داری که هر آمار دروغی را باور می کنی شما یک مورد بگو که دروغ نگفته باشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
آمار ۴۲ درصد آنقدر خنده دار و ساختگی و مصنوعی بود که بچه دبستانی هم فهمید
توهم را نمیشه کاری کرد . اسیر توهم ۴۲ درصدی شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
با مردمی طرفیم که از 92 چک تضمینی صادر کردند برای حاج حس ، تیم والیبال برد گفتند روحانی مچکریم. گفتند با روحانی تا 1400، حالا از دوسال پیش بجای گردن گرفتن دست پختشون دقیقا مثل بچه ها قهر می کنن می گن رای نمی دیم. آخه یکی نیست بگه اون آش قبلیتون چی بود که این چی باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ناشناس 15:19 اگه شناختت اونقدره که فکر می کنی آمار تورم و انتخابات رو یکی میده، همون بهتر بشینی تو خونه و رای ندی. آخه این چه قانونیه که رای همه باید یه اندازه اثر داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خخخه
امار سازی!!!
معلومه خیلی داری می سوزی که اینجا رای رای می کنید کهکسی نمیدهد ولی خیلی ها می روند
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مگه اسخون تو‌گلوت گیر کرده خخخخ میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
جوابی نداری دنبال استخوان هستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
ناشناس ۱۵:۱۹


اگر انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات شورا جدا بشه می فهمی که 5 درصد هم رای نمی دن
ببین چه خاکی تو سرماشده که ترکان تز سیاسی میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ترکان کی باشه؟!
کنفسیوس جمله زیبایی داره میگه خردمند ندان آن را که نمیتواند از ۸ زاویه مختلف به یک موضوع نگاه کند
خردمند نیستی تابناک با اینکه مردم بارها گفته اند به دلیل ناکارامدی احزاب حاضر به شرکت در انتخابات نیستند تو همچنان فقط از زاویه دید این جماعت ورشکسته به موضوع نگاه میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اکثر مردم عزیز ایران جز از زاویه احساس از زاویه دیگری به انتخابات نگاه نمی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
8 زاویه با بارها یکی است؟!! عجب!
شانا که فکر کنم مربا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نوشابه است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نه این اسم شانایی که انتخاب کردن اسم یه برند تولید کننده مربا داخله
نوشابه با مربا فرق داره
اگر التماس به شورای نگهبان جهت رد صلاحیت نباشد .دکتر احمدی نژاد با اختلاف رای بالا همه را کنار خواهد زد و برنده انتخابات خواهد بود چون واقعا زمان نشان از قدرت و شجاعت او هست
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مگه ملت میخواهند از چاله به چاه بی افتندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
به عشفه هر چی مرده احمدی برمی گرده
رای بی رای
خداوکیلی این بودجه ناچیز مملکت را صرف تبلیغات برای هیچ کسی نکنید. همان شورای نگهبان یک نفر را به عنوان رئیس جمهور(بهتر بگویم آبدارچی) معرفی کند و قال قضیه را بکند. باور کنید در شرایط کنونی در هیچیک از این به اصطلاح انتخابات بیش از حداکثر 15 در صد مردم ایران رای نخواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
لطفا، خواهشا، التماس می کنم، تر و خدا همت کنید و عاقلانه نظر دهید. آخر این چه تحلیلی است؟
چطور تو سه سال کارشناسی- کارشناسی ارشد و دکترای خود را ایشون گرفته اند
باور کنید تو سه سال فقظ میشه دوره مهدکودک را به اتمام رساند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ملت ایران بخاطر یه کاسه ماست ، تن هم میفروشند از هرکی میپرسی میگه ما ۴ تا اسم نوشتیم برای پیش فروش خودرو مگه همینا نیستن که میگن خودرو های ما بی کیفیتن ،مگه همین ملت نبودن که رفتن باک بنزین ۱۰۰۰ تومنی رو برای آخرین بار بزنن و فکر میکردن زرنگن و.‌‌‌‌‌.. ملت ما آدم بشو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
وقتي با اسكورت بري دانشگاه زودتر از اين ميشه گرفت
از این خبر نتیجه میگیریم اقای محسن رضایی ، یک چهره ی فراجناحی هستند. عجب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
دقیقاً
میگن کل دعا برای آمین است!
!ببینید بعد انقلاب اینا کشور دستشون بوده نتیجه اش شده این
قحطی رجال ایجاد کردند
42 سال همه اين افراد وجناح ها امتحان پس داده اند اگر عملكرد انها مثبت بود حال روز كشور اين نبود
اقایان رئیسی و قالیباف را حذف کنید چون هر دو رئیس قوا هستند و ذیگر نیازی به ریسا قوه مجریه نیست
واقعا خیلی زیاد باید قحط الرجال باشه که امثال ضرغامی و بذرپاش کاندیدای رئیس جمهوری بشوند، در ضمن شما زاکانی را که سالم ترین و مناسب ترین مورد است از قلم انداخته اید.
رای بی رای
چه اصولی ؟....چه کشکی؟...
هرکی بیاد با کمترین مشارکت رای میاره ، چون بیشتر مردم دیگه نا امید شدند و پای صندوق رای نمی آیند درست چیزی که اصول گرا ها میخواهند.
قالیباف و رییسی که نیستند و از بین عکس هایی که گذاشتی فتاح است که کار درست است و هر کجا رفته انجا را به راه اصلی بازگردانده
این اقایان در پست های پایین سابقه خوبی ندارند و در حد و اندازه رییس جمهور نیستند با این افراد مملکت ایران ویران تر میشود دیگر هیچ امیدی برای زندگی وجود ندارد
بذرپاش؟ واقعا این شخص ارزش صحبت دارد؟ نکنید با اعتماد با مردم ...نکنید...
بهتره بجاي اين عرض اندامها بداد مردم برسيد!
واقعا فقط اینها ، تنها و یا بهترین امیدهای اصولگرایان برای نجات کشور و مردم از این اوضاع و احوال خراب
و گرفتاری بزرگی که به آن مبتلا هستیم می باشند ؟!؟
فقط و تنها خود خدا باید به فریاد مان برسد .
چون این آقایان که در ۴۲ سال گذشته بارها و بارها و در پستهای گوناگون
و در رسیدن کشور و مردم به این اوضاع و احوال ، خودشان به طریقی سهیم بوده اند !!!؟؟؟؟
یکی از یکی بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
تابناک جان تبلیغ شروع کردی،هشت در صد شرکت میکنند ،احمدی نژاد 2ملیون'ریسی 800تا بقیه هم اندازه محله سراسیاب،،
لاریجانی یه بار تو لیست اصلاحات یه بار تو فهرست اصولگرا.
سوابق يكي ازديگري سياه تر!!!! چجوري روشون ميشه كانديدبشن ؟!
چندین سال است که مردم مسخره این بازی های سیاسی و خط و خط بازی هستند . هیچکس به فکر گرفتاری مردم و اصول این انقلاب نیست
کسی رمق رای دادن هم دارد؟؟؟
فقط رفراندوم قانون اساسی
جناب رییسی که صراحتا و با جدیت، رد کردند
البته قبلا هم رد کرده بودند ولی باز شرکت کردند!!!؟؟؟
ولی وجود افرادی چون احمدی نژاد و ضرغامی و لاریجانی و فتاح و حتی قالیباف که قبلا بارها و سالها ، امتحان شده اند !!!؟؟
ولی دیدن چهره هایی چون زریبافان و جلیلی که واقعا فقط جای شگفتی و حیرت دارد و بس !!!!.
بهر حال برای اکثریت مردم تفاوتی ندارد
که چه کسی بیاید و این قطار بدون فرمان و ترمز و دنده عقب ( بقول احمدی نژاد ) را به ریل منطق و خیر و صلاح و نجات برگرداند !!!؟؟؟
لاریجانی و احمدی نژاد کی اصولگرا بوده اند؟مجبورید برای زیاد شدن عدد عده ای را بخودی اضافه کنید؟
مسابقه خوبیه.رقبا همه پشت درند.حالاچهل تا کاندید باشه یا چارتا.خسته شدیم از بس به رقیب باختیم.حالا نوبت ماست
رای بی رای
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
رای بی رای
بازهم گفتید انتخابات ؟! کدام انتخاب ؟! انتخابات وقتی است که رقابت بین افکار مختلف باشد نه اینکه حتی اگر مماس بر دایره خودی ها هم باشی رد صلاحیت بشوی و فقط داخل دایره خودیها تایید می شوند
چه فرقی میکنه که اسمشون چی باشه. هرکی اومده یه خرابکاری تو مملکت کرده و رفته.
هر چه زودتر روحانی رو از قدرت خلع کنید وهر کی رو از اصولگراها بخواهد انتصاب کنید مردم دیگه خسته شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
شتر در خواب ببیند پنبه دانه
فقط اقتصاد دان
قطعا هیچکدام نمی نوانند مشکلات این کشوررابااین سیاست خارجی وساختارسیاسی فعلی حل کنندوضعیت سال به سال وخیم ترشده وخواهدشدمتاسفانه.
چه شیخ محمد پیش نماز ، چه پیش محمد شیخ نماز ! هیچ تفاوت موثری در سرنوشت وبهبود نسبی زندگی اکثریت مردم نخواهد داشت !!!
برای مردم اصلاح طلب و اصولگرا هردو مثل همند .مطمئن باش کسی پشیزی ارزشی برای اینها خورد نمیکنه.مردم خسته از فقر و تبعیض و فساد و چهره های تکراری قدرت طلب شدن. بیخودی تلاش نکنید تنوری داغ نخواهد شد
هیچ کدام از این افراد بدرد نمی خورند و هر جا بوده اند خیری برای مردم نداشتند به نظر می رسد وزیر تازه کار جوان ارتباطاع از همه بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
رای بی رای دیگه تمام شد.
بهترین گزینه ریاست جمهوری دکتر احمدی نژادی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
با اون حاله نورش دکل نفتی چیشد
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
اصلی ترین عامل بدبختی ونابودی وشروع سرکوب و خفقان همین احمدی نژاد و امثال اون هستند.رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
تو زمین چهار هزارمتری جماران افتاده
دیگه انتخابات واسه مردم مرده! حالا اصلا ۱۰ نفری نه ۱۰۰ نفری بیان! وقتی از چشم یه نفر مرده محسوب شی هرجور که تقلا کنی هم فایده نداره!! این تقلاها هم واسه قدرت و..بیشتره نه خدمت به مردم!!!
بنظرم همه اینها برای ریاست جمهوری ضعیف هستند و در حد وزارت شاید مناسب باشند
البته به جز محسن رضایی که سابقه مدیریت یک جنگ طولانی و نابرابر را در کارنامه خود دارد
رای خوب که نه ! رای قرضی .
اصولگرا اصلاح طلب یعنی کشک
شانا، جمنا، اینا، اونا، ..... خودتون رو خسته نکنید کسی رای نمی دهد. همون ۱۵٪ هم ممکنه دیگه رای ندهند.
فقط و فقط و فقط محمود. هر کی بیاد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب رای نمیدهیم. کل شهر ما فقط محمود احمدی نژاد
جایگزین کلمه ی زیبایری در برابر الترنیتیو هست. کاشکی دست کم کلمه رو هم درست می نوشتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
حتما وعده های خوبی بهتون داده که اینطوری خرابکاریهاش روبه ورطه فراموشی میسپارید واز او یک قهرمان ملی می سازید. دوره احمدی نژاد دوره نمایش بی کفایت ترین، نالایق ترین مسئولین بوده. دوره شروع خفقان و سرکوب ملت. حالا همچین فردی شده قهرمان ملی؟؟؟؟؟!!!!!!
مگه جز احمدی نژاد کسی رای هم میاره خخخخخخخ.
با چه اعتماد به نفسی بقیه رو کنار احمدی نژاد گذاشتی!!!
دفتر یکی از نمایندگان شهر کرمان در مجلس
(آقای دکتر پور ابراهیمی)بنر های در سطح شهر کرمان مبنی بر تبریک به مردم کرمان بمناسبت انتخاب آقای نماینده با رای صددرصدی نمایندگان بعنوان رییس کمیسیون اقتصادی نصب شده است . اما:
1- مجلس یازدهم با کمترین مشارکت مردمی در ادئار مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و از بدو شروع به کاراقدام به طرح های نمایشی بمانند تغییر نام فرودگاه مهر آباد و گذاردن اسم سیاه پوست آمریکایی_جورج فلورید-بر روی خیابانی در تهران و ....کرد.
2-درحوزه انتخابیه کرمان شامل کرمان و راور آقای پور ابراهیمی که با 130 هزار رای نماینده شده است دستاورد آنچنانی از ریاست کمیسیونی جناب نماینده نداشته است و اگر هم داشته ما بی خبریم.
3- در شرایطی که گرانی بیداد می کند و شرایط اقتصادی خراب است نصب این بنر های تبریک از سوی دفتر آقای نماینده توجیهی ندارد.
احمدی نژاد رئیس جمهوری که همه دزدها از او میترسند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عجب!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
به جز معاونانش !!!!؟؟؟؟
که همه به جرم فساد در اوین تشریف دارند
چپاول گر
| United States of America |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بدترین کابینه تاریخ ایران‌مال دوران احمدی نژاد عولم‌فریب است! چند گرفتی تبلیغ کنی؟
عجبی اسم محسن رضایی در این لیست ده نفره نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اگر رییس جمهور می شد اینقدر با این همه مشکلات اقتصادی روبرو نبودیم چون ادمی سیاسی کار نیست که بخواهد با ان اقتصاد را به سخره بگیرد
اگه من مشاور محسن رضایی بودم مثل آب خوردن رای میاورد. کافیه از طریق اینستاگرام و فضای مجازی بطور مستقیم با مردم صحبت کنه و حرفهای جدیدی بزنه که برای مردم جذاب باشه. از الان هم باید شروع کنه، کم کم داره وقت رو از دست میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ایشان کاندیدای ثابت همه انتخابات ها بودن و همیشه هم با آرای باطله رقابت کردن!!
چه قدر اینا اصولگرا هستن؟!!!¡!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
چه ، اصولی ؟؟؟
مهم است !!!؟؟؟
هیچکدام مناسب نیستند
تابناک علت مطرح کردن این لیست ده نفره را مطرح کردن اسم محسن رضایی تعبیر کند. فکر نکنم مردم ایران پای صندوق رای بیایند. در ضمن طبری متهم فساد کذایی و معاون اول دفتر رییس قوه قضاییه را ناطق نوری کشف کرد.زمانی که طبری فرماندار نور در مازندران شد.
تیتر می زنی 10 چهره در متن می نویسید 9 چهره.....................
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نفر دهم انشالله شب انتخابات
جمع کنید ...مردم بدبخت کردید
یا محمود یا رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اینا برای فاطی تنبون نمیشه
همه دنبال پست و مقام هستند هیچ کس اعتلافی برای حل مشکل مردم ندارد جنگ بر سر میز و قدرت است
احمدی نژاد صدبار اعلام کرده که اصول گرا نیست


مردم هم میدونند، احمدی نژاد از زمین تا آسمون با تفکرات اصول گرایی فاصله دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بفرمایید چی هست؟ همه مشکلات از زمان‌ان مرد شروع شد
لاریجانی را دفعه قبل جزو اصلاح طلبان محسوب کردید
هم اصلاح طلب هستند هم اصولگرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
روسای جمهوری که بسیار نالایق بودند به ترتیب از قدیم به جدید: خاتمی، احمدی نژاد و در نهایت روحانی وروسای جمهور آینده.
کشف شده در پرونده طبری قاضی فراری منصوری زنده است و از رمانی گریخته و طبری با وساطت ناطق نوری وارد سیستم شده است و اولین بار فرماندار نور شده است حالا پیدا کن پرتقال فروش را!
در صورت رد صلاحیت احمدی نژاد عزیز هیچ کس رای نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ربطی به احمدی نداره . هیچکس رای نخواهد داد
مردم را به فقر وگرسنگی کشیده فکر انتخابات هستید در این سالها چه گلی به سر مردم زدید
از کی تا حالا دکتر احمدی نژاد اصولگرا شده؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اون دکترش منو‌ کشته
هیچکدومشون رای ندارند


فقط احمدی نژاد با اختلاف در میان مردم محبوب هست. خواه بپذیریم خواه نه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بخش اولش را موافقم و بخش دوم را مخالف فقط مگر مغزمان از کار افتاده باشد ۸ سال کابوس احمدی نژاد را فراموش کرده باشیم در هر صورت من رای نمی دهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
در میان مردم نه در میان .....
طرح کاندیدای قرضی اصلاح طلبان( لاریجانی)نشان می دهد هر دو گروه چپ و راست در ایران مهره هاشون بدلیل بی کفایتی ها سوخته است.
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
ببینید چگونه با مردم بازی میکنند .فردی که حدود 8 سال پیش منفورترین رئیس جمهور لقب گرفت، حالا تبلیغ قهرمان ملی برای او می کنند.احمدی نژاد یکی از بی کفایت ترین روسای جمهور در تاریخ چهل ساله این حکومت بوده ..من دیگر به هیچ نماینده مجلس ویا کاندید ریاست جمهور رای نمیدهم.
مملکت تابحال در حد و اندازه احمدی نژاد کاربلد و مدیر در سطح ریاست جمهوری به خودش ندیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
تا منظورت از کار بلد چی باشه. نفت ۱۵۰ دلاری بفروشی و تورم داشته باشی یا دکل گم کنی . کدوم رو‌میگی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
به یک نفر گفتند چه کاری از دستت ساخته است...گفت کارهایی مثل خاتم کاری .منبت کاری.ملیله دوزی.... ظریفی گفت از دست وپای نازکت معلوم میشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
هروقت تکلیف بقایی ورحیمی ومشایی روشن شد به احمدی رای میدم
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
این نظر رو میشه بعنوان یک شوخی تلخ در نظر گرفت
عشق فقط یک کلام

احمدی و والسلام
اصولگرا و اصلاحطلب حرفی برای گفتن ندارند

اینم از افتضاح روحانی

فقط احمدی نژاد خیلی عمل گراست.
بدلیل عملکرد ضعیف حسن روحانی غیر منصفانه است .بهتر است بنویسید بدلیل برهم خوردن برجام و دلایل بهم خوردن برجام هم باید برسی شود.
خدا رحمت کنه اصلاحطلب ها و کارگزارانی ها رو!!!

روحانی با این عملکردش ، همه شان را نابود کرد
ما که خیری از رییس جمهورها ندیدیم. با رای ندادن می خواهیم ایران بدون رییس جمهور را امتحان کنیم
یک نفر هست که خیلی خوبه برا مملکت تو این جمع

اونم احمدی نژاده

در زمان احمدی نژاد هم تحریم بود، ولی واقعا نذاشت مردم فشارش رو حس کنند

روحانی ولی خودش فشاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اخی چقدر خوب بود با بابی زنجانی تو هواپیمای اختصاصی ابگوشت میل می کردن
بهترین فرد تو این شرایط احمدی نژاده ولاغیر
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
ببینید چقدر زود فجایع تاریخی دوران احمدی نژاد را فراموش کردیم. البته حق دارید چون تجربه نشون داده هر رئیس جمهوری که میاد نالایق تر از رئیس جمهور قبلی بوده . بنابراین من نمی خواهم از این به بعد به هیچ نالایقی رای بدهم
دم احمدی نژاد گرم

خیلی جنم و مدیریت داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مخصوصاً بعد بوتاکس
به نظرم احمدی نژاد خیلی رییس جمهور شجاعی بود. خیلی کارها برا مملکت کرد

از همه مهمتر قطع دستان رانت خواران و ویژه خواران بود
پاسخ ها
خوبی؟
| United States of America |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
واقعیت ها را نمیتونی بفهمی، یا مردم را نفهم فرض میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
جنمش رو نمیدونم ولی بویی از مدیریت نبرده بود
عروسک
| United States of America |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
چند تا ساندیس خوردی؟
رقابت بین رای ندادن

و احمدی نژاده و تمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
تبلیغات انتخاباتی هم شروع کردین. پس حالا که مشکل اقتصادیه ایشون باید رییس جمهور بشه.
ما که رای نمیدیم.
عین انتخابات مجلس. خودتون با هم توافق کنید 1 نفر بشه رییس جمهور.
من که روز رای گیری بشه ته صف می ایستم و بلند فریاد می زنم من کرونا دارم تا همون حداقلی ها هم که می خواهند رای بدهند فرار کنند.
با سلام
اینجای تحلیل به نظر درست نیست که بدلیل عملکرد ضعیف اصلاح طلبان مردم به اصول گرایان رای میدهندوانها پیروز انتخابات هستند. بلکه تحلیل درست این است" بدلیل عدم مشارکت مردم . اصول گرایان با حداقل رای مردمی مانند انتخابات مجلس فعلی پیروز خواهند شد."
اصولگراها رای میارن چون حداکثر بیست درصد مردم در انتخابات شرکت میکنن !!!
به عبارت دیگه اقلیت میان سر کار..همین..
حالا مگر کشور و خود روحانی دست این ده نفر نیست؟؟؟؟؟؟؟
باز هم انتخاب بین بد و بدتر
اصولگرا، اصلاح طلب، مستقل، شانا، جمنا و .... اینها همه اسم است. کدام یک کار کرده اند واقعاً و هر سال بر اساس اسمی که رهبر بر آن سال نهاد فعالیت کردند؟ شعار ندهید این وضع تورم و گرانی و مسکن و خوار و بار و .... است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
ایندفعه انتخابات بین هیچ و بدترین هست.من که رای نمیدهم. تو این مملکت به این نتیجه رسیدم که رئیس جمهور واقعی کسیه که هیچگاه کاندید نمییشه. بنابراین چون نمیشه به شخصی که حضور نداره رای داد، بنابراین من در انتخابات شرکت نمیکنم
کارهای زیبای دکتر احمدی نژاد:

1- مسکن مهر
2- جاد سازی و دوطرفه سازی اتوبان های کشور
3- ریل سازی بخصوص ریل مشهد بندرعباس ، چابهار و دوطرفه کردن ریل مشهد تهران تبریز
4- ارتباطات موثر و خوب بخصوص با کشورهای حاشیه خلیج فارس من جمله کویت، عربستان ، امارات و قطر
5- ارتباطات موثر با کشورهای آمریکای لاتین (برزیل، آرژانتین، ونزوئلا، و....)
6- فروش نفت ایران با قیمت 120 دلار در هر بشکه
7- سهام عدالت و یارانه بری کمک به قشر پایین
8- ساخت ورزشگاههای مدرن در سراسر کشور
9- رتبه دوازدهم ایران در میان کشورهای جهان المپیک لندن
10- رفتن ایران به جام جهانی فوتبال با درخشش
11- بیشترین رشد و شتاب علمی در جهان
12- رتبه ی 6 ام در زمینه ی تجهیزان فضایی
13- پیشرفت در زمینه ی تکنولوژی های برتر (سلول های بنیادی در عرصه پزشکی، لیزر ، فضایی و هسته ای)
13- قطع ویژه خواری و رانت خواری و مبارزه با فساد
14- مردمی بودن و رسیدگی به مشکلات مردم از طریق ارتباط مستقیم و سفرهای استانی
15- فضای باز مطبوعات
16- قطع بودجه ی شرکت های سوری و موسسات فرهنگی که هیچ بازدهی برای مملکت ندارند و افشای فساد آنان
17- برگزاری کنفرانس های جهانی و ارتباط با جهان (کنفرانس کشورهای عدم تعهد تهران که بیش از 120 کشور در آن شرکت کردند)

برعکس خیلی ها ، رییـــــــــــــــــس جمهور واقعی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مگه قیمت نفت رو‌احمدی نژاد تعیین می کرد نابغه
دکتر رضا
| Netherlands |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
حتی اگر بگذریم از مواردی که هیچ ربطی به آن بشر نداشت:
عملکرد را با منابع می سنجند
دولتی که 800 میلیارد دلار درآمد داشت نتیجه اش نباید در اشتغال دیده می شد؟
یعنی هشت سال با دست باز حکومت کردن نباید تعداد شاغلین این مملکت را افزایش می داد؟
عــــــــــــشق فقط یک کلام، احمــــدی و والسلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
در پاسخ به دکتر رضا

شما جماعت طرفدار هاشمی خدابیامرز، هیچگاه آمار واقعی را هم نخواهید دید. مگر ضریب جینی کاهش پیدا نکرد؟؟؟ کمترین فاصله طبقاتی در زمان احمدی نژاد عزیز اتفاق افتاد. مگر بیشترین اشتغال و رشدعلمی در زمان احمدی نژاد اتفاق نیافتاد
شما جماعتی هستید که دستتان تو جیب مردم هست. برای همون از احمدی عزیز، کینه به دل دارید. تفکر شما کارگزارانی ها با عملکرد خفت بار و افتضاح روحانی
خواه بپذیرید خواه نه
سرنوشت مردم دست خودشان نیست،رای بی رای
انتخابات ایران نمایشی هستش
آدم نظرات را میخونه میفهمه بین دو گزینه به شدت رقـــابت هست:

1- مــــــــــــــــــــــــــــــــــردمی نژاد

2- رای ندادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اونایی که احمدی نژاد رو اوردن خودشون خوب میدونن که چه بلایی سر مملکت اورد.
لاریجانی کاندیدا بشه

قم هم بهش رای نمیدن چه برسه به کشور
زنده باد احمدی نژآد
باید قبول کنیم که عملکرد روحـــــــــــــــــــــــانی ، مهمترین فاکتور برای رای آوردن احمدی نژاده
احمدی نژاد امید مردم است و تمام
امیدوارم به تمام هدف های قشنگش که همان پیروزی و موفقیت و ثروتمند شدن مردم ایران هست برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
یک جوری حرف می زنی انگار ۸ سال رییس دولت نبود و گند زد به همه جای کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
امیدشما . نه مردم
چپاول
| United States of America |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
هشت سال مملکت را چاپیدن سیر نشدین، باز میخواهین برگردین؟
لاریجانی که بازنشسته شد دیگه .
هیچکدومشون مهره مهم و قابل توجهی نیستند

همه میدونند که اگر احمدی نژاد بیاد، هم گرد و خاک میکنه دوباره، هم رای میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نمی دونم خیلی ساده ای یا خیلی قوه تحلیلت پایینه احمدی نژاد و روحانی و بقیه همه سر و ته یه کرباسند من رای نمی دم
به قول فردوسی پور:

جـــــــــــــــــــــــــونم احمدی نژاد
به نظر میرسه احمدی نژاد رای میاره
احمدی نژاد همین الان بدون تبلیغات 30 میلیون رای داره
پاسخ ها
ساندیس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
چند جعبه ساندیس گرفتی اینقدر تبلیغ این رئیس جمهور کابینه بعد از انقلاب را بکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
هرچندتا بوده از تعداد کارتنایی که تو از اربابات گرفتی بیشتر نبوده خاین
زاکانی گزینه بسیار مناسبی است.
احمدی نژاد رد صلاحیت بشه هیچ کس رای نمیدهد. ولی اگه بیاد با 25 میلیون رای، رییس جمهور خواهد شد
در انتخابات شركت نميكنيم
خودتون يه نفر را به صلاحديد تعيين كنيد!
میخوان به مردم نشون بدن اگه رای ندن یه کسایی مثل مجلس فعلی سرکار میان و بیچارشون میکنند با طرح

اما نمیدونند ما که آب از سرمون گذشته و بین بد و بدتر هم دیگه انتخاب نمیکنیم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
به قول معروف دیگی که برا من نمی جوشه....
به کسانی که نمیخواهند رای دهند پیشنهاد می کنم به جای روش منفعلانه و بی نتیجه عدم شرکت در انتخابات، روش فعالانه و قدرتمندانه شرکت در انتخابات و رای باطله را انتخاب نمایند. اینطوری اگر دولت روحانی حداقل یک توانایی از خودش نشان بدهد و آرا را درست بشمارد هیچکس نمی تواند نتایج و خواست مردم را مصادره نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
حتما انتظار داری حاکمیت رای های باطله را هم اعلام کند
من که هنوز در گیر بیمه بیکاری کرونا فروردین هستم چطور باید به آینده این کشور فکر کنم
با عرض معذرت رای نمی دهم
وقتی گفته می شه فلانی اقتصاد دان است باید طریقه و پروسه اقتصاد شدن نامبرده هم بررسی شود .بعضی ها یک شبه دکتر شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ساندیس -> سهمیه دانشگاه -> دانشگاه -> انجمن اسلامی دانشگاه -> مدرک
دوستان-بایک عذرخواهی جدی وعملی که احمدی نژادبکندهمه به اورای میدهیم چون اواگرخراب هم بکندمثل مردخراب میکند
متاسفانه درکشور ما رئیس جمهور هیچ کاره است نتیجه میگیریم که این همه پول بیت المال رابرای رئیس جمهور هیچ کاره هزینه نکنیم.
به نظر بنده احمدي نژاد مناسب ترين فرد براي رياست جمهوري هست
اما مهمترين مسئله اين است كه دولت روحاني اونچنان كشور را رها كرده و انرا تلديل به زمين سوخته نموده كه بايد كسي كه ريس جمهور مي شود بيشترين همراهي مردم و ديگر مسئولان را با خود داشته باشد تا بتواند بارهمكاري و همياري همه مردم و مسئولان كشور را از اين بحراني كه دولت هاي ليبرال و سرمايه داران كه بيشترين سهم در ايجاد انرا داشته اند بيرون بياورد و قاصله هاي اجتماعي و اقتصادي ايجاد شده بين مردم را كمتر كند
هیچ کدام را نمی پسندم. رای بی رای
انصافا خودشون خسته نشدن؟
واقعا قدرت چیه؟
حیف حاج محسن نیست که ادم به کس دیگری رای بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مخصوصا با تز اقتصادیش که میخواست تفنگداران امریکایی را گروگان بگیرد و برای آزادی هرکدام میلیاردها دلار طلب کند
شما مظلومیت آقای مردمی نژاد را ببینید هشت سال رییس جمهور بود یک خبرگزاری و یا سایتی نداره که ازش در برابر تبلیغات و جنگ روانی مدعیان قدرت دفاع کند ....
همگی باهم بیایند شاید هم افزایی انها چاره ساز باشد هر چند همه ضریبهایشان یک کمتر از یک است
برتری اصولگراها با رای مردم نیست ، با رای ندادن مردم هست.اونها نماینده ی اقلیت مردم هستن.وقتی مردم پای صندوق نرن مثل انتخابات مجلس طبعا اقلیت برنده میشه!! برای ریاست جمهوری هم نیاز به هنر پیش بینی نیست .کاملا روشن هست.مردم رای نمیدن و باز هم اقلیت به شکل کاذب برنده میشه در حالی که منتخب مردم نیست.مثل مجلس یازدهم.
چه سیمای زیبایی ماه چهارده میمونند. ۸۰ میلیون رای دارن
مردم از دست چپ و راست ، اصولگرا و اصلاح طلب .......... خسته شده اند حنای این افراد نزد مردم رنگ ندارد . رای بی رای
احمدی نژاد تایید صلاحیت نشه خیلیها رای نمیدن.فقط احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
الیک احمدی نژاد را گنده نکن در مجلس دهم دیدیم وزن یاران احمدی نژاد چقدر بود و با آرای باطله رقابت کردند مردم اصلا رای نمی دهند چه با احمدی نژاد چه بدون احمدی نژاد هنوز به کما نرفته ایم تا ۸ سال کابوس و احمدی نژاد و مسخره کردنمان را با سخنرانی های پوپولیستی و هرز دادن سرمایه کشور که با نفت ۱۴۰ دلاری پر پول بود فراموش کنیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نهایتش 20 درصد میشه 15 درصد
اگر قرار بر پیروزی کاندیداهای طیف اصولگرا در انتخابات سال ۱۴۰۰ باشد که ظاهراً هم هست و اگر آنطور که عنوان شده کاندیدا از میان همین افراد باشد به نظرم با یک نگاه به اسامی بهترین گزینه آقای رییسی است. در مقایسه با دیگران احمدی نژاد هم میتوانست کاندیدای مطرح باشد ولی هم به علت اینکه یکبار برای دو دوره انتخاب شده و امتحان خوبی نداده نه توسط شورای نکهبان تأیید خواهد شد و نه به صلاح کشور است. در دوره ریاست جمهوری ایشان ۸۰۰ میلیارد ریال ارز بدون آنکه اثر مثبتی از خود در اداره کشور گذاشته باشد دود شد و رفت و از لحاظ سیاسی هم تحت بدترین شرایط خارجی قرار گرفتیم . فقط ورود ایشان باعث گرم شدن فضای انتخابات می‌شود و شاید مردم قهر کرده با انتخابات به صحنه برگردند. لاریجانی نیز گزینه نسبتاً مناسبی است . بقیه کاندیداها اصولاً در قد و قواره رساست جمهوری نیستند هرچند رییس جمهوری یک تدارکچی باشد.
از همه مهم‌ترین این است که رییس جمهوری با مشترکت بالای مردم انتخاب شود و اگر رأی بالای مردم را هم داشته باشد چه بهتر. حدا وکیلی با کاندیداتوری بذر پاش و جلیلی و با هنر و قالیباف و غیره چه انتظاری از مردم داریم ؟ اگر برآیند گروهها و شبه حزب‌ها و دستجات سیاسی کشور برای معرفی کاندیدا ها همین است وای به حال کشور که توانسته فقط همین اندازه کادر برای ریاست جمهوری اونهم پس از جهل سال تربیت کند. به غیر از چند گزینه اول بقیه انقلابی بودن را در دادن شعار انقلابی دادن میدانند و بس . نمونه هم همین مجلس تشکیل شده است که فقط کافیست به بیانات رییسش در جلسات مجلس گوش کنید ببینید از توش چی‌ واسه کشور قرار در بیاد.
فقط دکتر نیکزاد
مردم از دست همه جناح ها خسته شده اند و هیچ فرقی نمی کند کی رای میاره مگر نگفتین اصولگراها رای بیارن همه چیز خوب میشه نگاه کنین به قیمت اجناس . روز بروز ناهنجاریهای اجتماعی بیشتر و جامعه در حال فروپاشی . برای مردم فرقی نمیکنه یک نفر را بدون صرف وقت و هزینه خودتان برای ریاست جمهوری انتصاب بکنید و نگران هیچی نباشین . رییس جمهور در این مملکت کاره ای نیست که مردم حتی بخواهند بهش فکر بکنند چه برسد به اینکه انتخاب کنند
خدا کند کسی بیاید که مورد تایید کامل باشد شاید فرجی شود و از این وضع فجیع نجات پیدا کنیم
بسه دیگه..... فقط بس کنید...
از انصاف نگذریم تنها کاندیدایی که برنامه داشت و به تخریب کاندیداهای دیگه نپرداخت محسن رضایی بود.کافیه به مناظره ها و میتینگ های تبلیغاتی دوره های قبل رجوع کنید تا متوجه بشید. حتی ایشان تا حدودی وضعیت امروز اقتصادایران رو هم پیش بینی کرده بودند.
یه سئوال از سینه چاکان اصولگرا و اصلاح طلب . حضرت عباسی اینقدر که ما در مورد انتخاب ترامپ یا بایدن جر و بحث و نظریه کارشناسی میدیم ملت آمریکا بحث و صحبتی در خصوص انتخاب یک نفر از این شاخصان دنیای سیاست که سوابق فعالیت و کار همگی آنها کم و بیش معلوم و کاملا مشخصه حرف میزنن و یا بحثی میکنند . ما ملت بدبخت را هر روز با یک موضوعی سر گرم و مشغول میکنند
امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مثل سال ۱۳۸۴ و ۱۳۹۲ مهندسی نشه
یه جور دیگه مهندسی بشه
بین دو نامزد مهندسی بشه
اصولگرا : محسن رضایی
اصلاح طلب : محمدرضا عارف
رییس جمهور کلمه ای زیبا بود احمدی نژاد به این کلمه وقار داد و حسن روحانی آنرا خوار کرد!
پاسخ ها
برو‌ عمو
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
احمدی نژاد بخاطر فساد دولتش باید محاکمه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
آفرين
رای بی رای
فقط آقای احمدی نژاد باید پا به عرصه انتخابات بگذارد چون واقعا فقط اون بود که به قولهاش عمل کرد جانم فدایش باد
مگه انتخاباته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسم آقای رئیسی و قالیباف رو الکی نوشتین. فقط واسه جو دادن. وگرنه اصلا یک درصد هم احتمال نداره و سابقه نداشته که رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس همزمان رئیس جمهور هم باشن. خر فرضمون نکنین دیگه. همه که بدون فکر نظر نمیدن...
جناب علی لاریجانی که قطعا" یا تایید صلاحیت نمیشه و یا اصلا از طرف مردم رای نخواهد آورد. امتحانی که تو این چندین ساله پس داده و نمره ی قابل قبولی کسب نکرده.بهترین گزینه ، کارآمدترین گزینه و دلسوز ترین گزینه فقط وفقط دکتر احمدی نژاد خواهد بود.
کمی انصاف داشته باشید، کدام رئیس جمهورای قبلی مانند جناب دکتر احمدی نژاد دلسوز مردم بوده؟ پا روی حق نگذارید و این سهام عدالتی رو که بهتون داد و الآن در بازار حدود ۱۲ میلیون ارزش داره و این مسکن مهر و این یارانه ای که دارید میگیرین همه ش کار دکتر احمدی نژاد بوده.خدا خیرش بده.اگه مثل هاشمی رفسنجانی میخورد و بالا میکشید کی چکار می تونست بکنه.کمی انصاف داشته باشید.رییس جمهور ۱۴۰۰ فقط دکتر احمدی نژاد.
با شرایط فعلی، برگزاری انتخابات 1400 تقریبا محال است. (به دلایل گوناگون)
به فرض برگزاری، با میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس؛ فکر میکنید چند درصد رای میدهند؟!!
احمدی نژاد کارخونه ساندیس داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
اســـــــــتخر فــــــــــــرح ندارد!!! خخخخخ!!! جونم
بهترین کامنت بالا
"نمیشه همشون باشن کاری که قرار نیست انجام بدن اقلا ایجاد اشتغال بشه"
مردم شعار اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا رو به اجرا گذاشتن
فقط پرویز فتاح و احمدی نزاد . کت شواری باشه هرکی که می خواهد بشه بشه
رای بی ای
جمع کنیین بابا رای رای بدید ..کدوم مملکت کدوم ازادی کدوم حق اعتراض کدوم حقوق و درامد ..کدوم کار وشغل جمع کنین برید
سلام برهم وطنان عزیزتر از جان، ماهم بزرگ شده این خاکیم
تحمل باندبازیها، خیانتها، فسادها وکمبودها همه ما رااز پا درنیاورده اما ناامیدی ویاس هم وطنانم بسیار ملال آوراست، یاریاراهی خواهیم یافت یارااهی خواهیم ساخت، شما آبه جان عزیزتان دم از ناامیدی نزنید.
اسم جدید بزارند،جماعت مخالف کار آکادمی و علمی یا جماع به اختصار
اونایی که میگین رای نمیدیم،،چه رای بدین چه نه بالاخره یکی انتخاب میشه ،،حداقل سکوت کنید بعدش نگین وضع مملکت اینجوری شده یافلان و چنان.....
البته اگه امثال شماهارای ندین خیلی بهتره چون سال ۹۲و۹۶امثال شماهابودین که با رای اشتباهتون مملکت رونابودکردین.
زنده باد احمدی نژاد.
احمدی نژاد اصولگرا نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
احمدی عشق است
بعد از اینهمه فساد و ‌نابودی اقتصاد و‌چپاول کشور و رونق دلالی نابودگر توسط مدیران احمدی نژاد هنوز یک عده کوته فکر و فرصت طلب میگن فقط اون!!!
واقعا که!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
کوته فکر امثال شما طبقه مرفه بی درد است که دست در جیب مردم دارید
نادان
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خطاب به ناشناس ۲۱:۴۱
فعلا که دست شما در جیب ملت است از رو‌هم‌نمیرین
کوتاهترین
| United States of America |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
یعنی اون هشت نفری که رای منفی داده اند اینهمه فساد را نمیبینن؟ یا نمیفهمن؟ یا خودشون همدست هستند
چرا خادم ملت احمدی نژاد رو کنار‌این پشت میز نشینها گذاشتید؟!!
سیل،زلزله،ترامپ،سپاه پاسداران،کرونا و صداوسیما دولت روحانی را زمین گیر کردند
.
الان تفاوتی ندارد که کدامیک از تندروها(انقلابیون) کاندید ریاست جمهوری باشند...... چون جنسشون توی مجلس و شورای نگهبان جور جوره
منتظر احمدی نژادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
باش
غیر از احمدی نژاد و جلیلی مابقی باید به دنیای سرمایه داری خود رجوع کنند
بهترین گزینه حاج آقا رییسی
ولی ایشان قوه قضائیه بمونه
برا برخورد با مفسدین
احمدی نژادنه اصولگراس نه اصلاح طلب اون یه انسان پاک دست که ازقشرپایین حمایت میکنه هست منوخونوادم وتمام بستگانم به ایشان رای میدهیم ولاغیر
همونی که ثالیباق را رییس مجلس کرد از همین حالا رییس جمحور را هم منصب کرده شما با نوشتن این مقاله یعنی نمی دانی خودت را سر کار گذاشتی با مردم را .....
فقط احمدی نژاد
کجایی تنور انتخابات اسفند ۹۸ داغ داغ بود
اگر مبنای داغی اینه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میشه صفر کلوین
رای بی رای.
خوش بحالتان !!
هیچ دغدغه ای ندارید جز انتخابات ریاست جمهوری 1400
ظاهرا در محله شما
دلار ، مرغ ، لبنیات ، مسکن ، و.... گران نشده است
ظاهرا در محله شما کرونا نیست
من رای میدهم تو رای میدهی ما رای میدهیم
ازمیان 10 کاندید ریاست جمهوری فقط وفقط جناب آقای رئیسی واصلا" وابدا" جلیلی
بدبخت و بیچاره جامعه ای که کاندیدای ریاست جمهوریش بذرپاش و قالیباف و جلیلی و احمدی نژاد باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مرسی
آخه با چه رویی اینا میخوان مردمو پای صندوق بکشد ، 80 میلیون انسان رو زندانی و افسرده و نابود کرده اند ، خجالت هم خوب چیزیه ، البته رییس جمهور فقط نماده
ببین مملکت به کجا رسیده که امثال ذرپاش کاندیدا میشن!!!!!!
اصلاح طلب، اصول گرا دیگه تمومه ماجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
و ایضا دار و دسته احمدی نژاد
فقط دکتراحمدی نژاد
یعنی فکر میکنند با این اوضاعی که برای مردم از نظر اقتصادی درست کردن و اختلاسهایی که حتی به قوه قضایی هم رسیده آیا مردم پای صندوق ها میروند؟؟؟؟؟؟خودتون به قضاوت صحیح بنشینید
لاریجانی!!!! کی گفته اصول گراست، خودش که می گفت نیستم، یعنی در تشکیلات اصول گرایی نمی ایم
رئیس جمهور فقط احمدی نژاد
زنده باد #احمدی نژاد یاور پابرهنه ها محرومین مظلومین امد میایم نیومد نمیایم
تحریم رای دادن.اعتراص به بیعدالتی
احمدی‌نژاد مهاتیرمحمدایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
خداییش از ته دل گفتی؟ من که تو هشت سال چیزی از مالری شدن در ایران ندیدم
آدم عشق میکنه حتی وقتی صدای احمدی نژاد رو میشنوه

خوشحالم که مردم ما در تابناک هم نشان دادند که هنوز هم احمدی نژادی هستند


عشقم احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
توهم شما پایانی ندارد به ۱۰ تا مثبت می گی مردم؟؟؟؟ پس چرا یاران احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم با رای های باطله رقابت کردند؟؟؟؟
امیــــرکبیر ایران ، دکتر محمود احمدی نژاد
لاریجانی اصولگرا است؟؟؟؟
تنها رییس جمهوری که ارتباط مستقیم با مردم داره، احمدی نژاده
بزن کف قشنگه رو
این همه احمدی نژادی توی تابناک ؟؟؟ آدم تعجب میکنه از محبوبیت شدیدی که بین مردم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ارتش سایبری
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
محبوبیت کجا بود ۱۰ تا مثبت زدن می شه محبوبیت آن هم در سایت تابناک که کلا نظرات را دست چین شده و تحریف شده منتشر می کند
احمدی نژاد خیلی انسانه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
لابد در ۸ سال ریاست جمهوریش در غار اصحاب کهف بودی!!!!!
احمدی نژاد هنوز نیومده چه ترسی تو دل مفسدان وطبقه مرفه بی درد و کاسبان تحریم انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ابله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
اتفاقا در دوره احمدی نژاد یک سری تابوها شکسته شد که از جمله اون فساد علنی هست
با سلام
به نظر این جقیر در لیست بالا دو نفر در قد و قواره ریاست جمهوری می باشند. این دو نفر آقای اجمدی نژاد و دیگری آقای قالیباف هستند. بجز این دو نفر آقای محسن رضایی نیز گزینه خوبی می باشد. علت انتخاب من در این سه مورد، قدرت مدیریتی اثبات شده این افراد در امر اجرایی در سطح کلان کشوری می باشد. کشور ما بیش از هر چیز به یک مدیر قدرتمند در سطح اجرایی نیاز دارد.اگر ترکیبی از این سه نفر در پست ریاست جمهوری و دولت متشکل از آنها در سال 1400 صورت بگیرد، کشور ما نه تنها قادر خواهد بود که جبران خسارتهای ببار آمده توسط دولت آقای روجانی را مرتفع سازد بلکه این کشور قادر خواهد بود که یک جهش در تمام ارکان اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و توسعه در طول تاریخ خود را رقم بزند.
با این طرفداری که از احمدی نژاد میبینم، باید رییس جمهور بعدی ، وی را بدانیم
به نظر میرسه احمدی نژاد رییس جمهور شود
احمدی نژاد میاد
احمدی نژاد.به عشق رهبر
چهره های نچسپ و خسته کننده, خدایا خودت کمک کن هیچ راهی روسیه و چین و این چهره هابرای ما نگذاشتند, به تو پناه می بریم
این ها هیچکدام در بین مردم وایرانیان واقعی قابل پذیرش نیستند ،ولی برای خودشان ومداحان خیلی هم خوب هستند
من رای می دهم من پوپولیست هستم در نتیجه فقط به احمدی نژاد یا رحیم مشایی و یا بقایی رای می دهم اگر آن مرد پوپو لیست بیاید من فقط به او رای می دهم
بلاخره کشور که بدون ریس جمهور نمیشه حال یه عده ای در دو دوره قبل با اغفال مردم بر گرده انها سوار شدن الحمدلله الآن هم تا حدودی متوجه اشتباه خود شده اند اگر مردم این بار هم جو گیر نشوند وبا هدایت بلندگوها شخص مورد حمایت آنها رو مثل سال ۹۲ و۹۶ را انتخاب نکنند وبه فرد اصلح ازمیان آقایان رئسی ، قالی باف یا فتاح یا جلیلی یکی رو انتخاب کنند امید هست که تا حدودی گندزدگی دولت روحانی رو پاکسازی کنند
مملکت نیاز به رییس جمهور ندارد مثل الان که رییس جمهور نداریم . اینها هم مثل روحانی
من‌اهل روستا هستم کاری که احمدی نژاد با ایران کرد مغول نکرد در دوران او روستاها فراموش شدند و فقط با یارانه و سیب زمین مردم را گول زدند. صبر کنید یه مدت بگذره عملکرد مجلس به اصطلاح انقلابی رو ببینید که اگر ردصلاحیت های عیر قانونی نبود و رقابت بود و مردم مشارکت می کردند عمرا رای نمی آوردند. معلومه در انتخالات فرمایشی ۱۴۰۰ اصولگرایان رای میارن چون فقط ۲۰ درصد مردم شرکت خواهند کرو
احمدی نژاد رو میارن که عده ای برن بهش رای بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
طرغداران احمدی نژاد کلا در توهم هستند یادشان رفته دار و دسته احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم با آرای باطله رقابت کردند برای مردم دیگه این نمایش ها به نام انتخالبات مجچلس و ریاست جمهوری تمام شده است
فقط دکتر دهقان
ظاهرا قحط الرجال شده هیچکدام ازاین ها قدوقواره رئیس جمهوری را ندارند.چقدر قحط الرجال است که امثال بذر پاش وضرغامي به عنوان کاندید مطرح میشوند.البته درهرصورت فرقی نمیکندبیچاره مردم
با کمال احترام و افتخار فقط در صورت حضور احمدی نژاد رای میدم
اونایی که در مورد‌احمدی‌نژاد میگن‌تو دوران ایشون‌اون همه فساد بود و...
جواب بدن که؛ با اون همه فساد مورد ادعا آیا احمدی نژاد نفع شخصی هم برده؟ با وجود این همه مخالف تو مسئولان چپ و راست، چرا محاکمه ش‌ نکردن؟ الان که رییسی اومده و تعارفی با کسی نداره!
میشه از اون فسادها ۵۰ تا ۱۰۰ تا نام ببرید و البته بگید که کی تحقیق کرده و به کجا گزارش داده؟
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
من در پيشگاه خداوند و مردم ايران شهادت و گواهي ميدهم احمدي نژاد هيچ سهمي از انقلاب براي خودش بر نداشته است
ما امید به حضور‌احمدی نژاد داریم
احمدی نژاد مهره سوخته است چرا مهره سوخته را درباره اش بحث میکنید
من با افتخار رای میدم حتی رای سفید‌. رای به حکومتی میدم که سربازش قاسم سلیمانی و حاجی زاده و...است. رای به حکومتی میدم که مدافعین حرمش خالصانه جان فشانی می کنن. رای به حکومتی میدم که رهبرش یه تنه با تمام رهبرای خونخوار دنیا مبارزه میکنه.
تنها کسی که ممکنه اسمش رو تو رای بنویسم محمود احمدی نژاده.
فقط احمدی نجااااات
خدایش بندهد در محله ومنطقه خودم از پیر وجون با کار وبیکار می شنوم فقط فقط آقای احمدی نژاد
مناسفانه بعضیها هم انگار عادت کرده اند بین بد و بدتر انتخاب کنند و غافل از اینند که همین مشارکتشان بدترین انتخاب است
فقط دو نفر می توانند رییس جمهور شوند :
1- فتاح
2- فرمانده قرار گاه خاتم .
با عرض سلام خدمت کسانی که این پیام رو میخونند
از نظر من در وهله اول به هیچکس رای ندهیم کار بهتری است ولی متاسفانه (شایدم خوشبختانه)تک تک ما در انتخابات سهیم هستیم و میتونیم رای بدیم رجال سیاسی کشور ماکه همه بی عرضگی خودشون رو اثبات کرده اند. ولی به هر حال از گزینه هایی که برای انتخابات 1400 توسط شورای نگهبان انتخاب میشن (که بدرد نخور )ما می توانیم با فکر کردن و تحلیل درست
کاری به شخصیت کاندید نداشته باشیم و برنامه های اون رو برای خودمان تحلیل کنیم (این تحلیل رو همه میتونن انجام بدن)به دیگر معیارها همچون قومیت طرز صحبت ولباس و .. توجه نداشته باشیم و فقط با کمی فکر کردن و تامل در صحبت های آقای کاندید به اورای بدهیم(به این فکر کنیم که ایا وعده های ایشان قابلیت اجرا دارد و یا صرفا شوی انتخاباتی است و نکته مهم تر اینکه ببینیم ایا ایشان می توانند خواسته های مارا براورده کنند یا نه؟) اگر ما به این نکات توجه داشته باشیم و بتوانیم کاندیدای خودمان را براین اساس انتخاب کنیم می توانیم اینده بهتری داشته باشیم واگر در اینده فهیمیدیم این وعده های چیزی جز با هدف جمع اوری رای نبوده
ما دست بازتری برای انتقاد مطالبه گری ورسیدن به حقمان داریم چونکه ما بر اساس ساختارهای ذهنی و اصول زندگیمان انتخاب کردیم و در برابر فقط شخص خودمان مسئولیم
پس باید به این نکات توجه کنیم
چونکه ما مسلمانیم و در صورت ضرر زدن به خود یا دیگران در این عرصه در برابر خداون باید پاسخگو باشیم چون خداوند به ما قدرت تفکر واراده داده است.
و در اخر اگر به قدرت اراده و تفکر خودمان باور نداریم بهتراست رای ندهیم چون ما در برابر خودمان دیگران و ایندگان مسئولیم
که این رای حق الناس و حق النفس است که یا نباید استفاده کنیم یا باید درست استفاده کنیم.

بادرود خدمت کسانی که این متن را می خوانند و به خود و حق خودشان احترام می گذارند.

به امید موفقیت ملت ایران
تنها کسی که خودشو ثابت کرده و رای میاره اگه قطعا بیاد خاتمیه من به اصلاحات رایدنمیدهم ولی با خاتمی رای میدهم تنها راه نجات خاتمیه حداقل دزد نیست خاتمی ۸سال خودشو ثابت کرده ایشالله که وارده انتخابات شه و رای هم بیاره درود بر خاتمی
صل علی محمد رئیسی جان خوش آمد مرد خدا مردی که هیچ لکه ای در این چهل سال نداشته و نخواهد داشت اما لاریجانی و داداش او می توانستند خیلی بهتر از این برای کشور و مردم کار کنند اما فرصت را از دست دادند .
مملکت رییس جمهور پر تلاش و مستقل مثل احمدی نژاد میخاد
تو عکسا نه نفرند پس رییس جمهور بعدی نفر دهم است
بکی از دوستنمان جمله قشنگی اول نظرات خواندم :چهره های نه چندان جذاب و خسته کننده که دودمان انقلاب و اقتصاد را بر باد حواهند داد. البته من جناب آقای دکتر احمدی نژاد را دوست دارم امیدوارم ایشان رییس جمهور شود وگرنه غیراز ایشان 85 درصد مردم زیر خط فقر خواهند شد اگر کسی دیگر سکان دار پاستور شود. شک نکنید تنها حامی قشر فقیر و متوسط دکتر احمدی نژاد است ولی امیدوارم وزرا قدیمی اش را خط بطلان بکشد مخصوصا وزیر نفت ؛اقتصاد ؛معدن وتجارت؛و بانک مرکزی
سلام

زمان احمدی نژاد تحریمم بود
ولی مردم رفاه و آسایش داشتند قدرت پیشرفت داشتند
همچی خوب بود
یادش بخیر
میخواستم بگم فرق دوران قدرت دکتراحمدی نژاد با حال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
اون رفاه به خاطر دولت خاتمی بود
انشاالله همانطور که حضرت اقا فرمودند ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یک جوان حزب الهی وجهادی ویک دولت جوان وپاک دست امور را بدست خواهند گرفت واین جماعت پیر وخسته وغربگرا که پدر این مردم را دراوردند از خاتمی تا احمدینژاد وروحانی را به موزه خواهند فرستاد
اگر احمدی نژاد رییس جمهور نشه من میرم اونور آب
بیش از نیمی از مقاله شما اختصاص به آقای محسن رضایی دارد. البته من شخصا با طرح ایشان که سری گذشته مطرح کردند کاملا موافقم و فکر می کنم همین طرح به تنهایی بیش از 50 درصد مشکلات کشور را حل می کند.
(ایجاد 9 منطقه در سراسر کشور که هر منطقه مانند پایتخت چند استان باشد تا تمرکز گرایی از تهران خارج شود)
آخه برای مردم عادی فرقی می کند که چه کسی در کشور ایران رئیس جمهور یا رئیس مجلس یا رئیس قوه قضائیه شود؟
از گل بهتر غضنفر، احمدی نژاد با یارانه تورم و نقدینگی رو به اینجا رسوند، واقعا متاسفم برای آدمای سطحی نگر و...
فقط اجمدی نژاد
گی گفته اصولگرایان پیروز شدند.اصلاح طلب نبود و مشارکت ده درصد
رای معنی مفهومی ندارد
فقط احمدی نژاد..احمدی نژاد نباشه بعدا قالیباف حلال مشکلاته
طبق مجلس یازدهم دیگر رای مردم پشت سر این بازیها نیست.
باریک الله دکتر احمدی نژاد
استاد گروه عمران دانشگاه علم و صنعت ایران
تورم 50 درصدی زمان هاشمی رفسنجانی و تورم 300 درصدی دوره روحانی، باعث رییس جمهور شدن احمدی نژاد میشه

آقایونی که ضد احمدی نژاد هستند، یقه روحانی رو بگیرند
گول خورده های انتخابات!!!
مثل انتخابات مجلس کسی رای نمیده
حف از این ایران و این خاک و سرزمین که دردست افرادی هست که فقط دنبال منافع خود هستند ودر ظاهر میگن برای ملت کار میکنیم اما برای جیبشون و غرورشون کار میکنن
تا 1400 هیچ محروم و مستضعفی باقی نمی مونه،اصالت این شعار رو الان متوجه میشم.جوری پرس شدیم که نمی تونیم نفس بکشیم.
فقط احمدی نژاد
چه تبلیغاتی تابناک برای احمدی نژاد به پا کرده چند سال توی آب نمک خوابوندنش و مثلا نقش اپوزیسیون بهش دادن و یکی دو نفر از اطرافیانش را به اصظلاح بازداشت کردند تا نقش مدافع مردم را بازی کند بقایی به ۶۳ سال حبس محکوم شد بعد ناگهان در مسافرت غرب کشور سر و کله اش پیدا شد !!! رحیمی به فساد محکوم شد بعد آزاد شد مشایی هم که آزاد شده است هنوز یادمون نرفته چه خسارتی به کشور زد یارانش هم در امتخابات مجلس دهم شرکت کردند و با آرای باطله رقابت کردند حالا دوباره می خواهند علمش کنند و مردم را با شعارهای پوچ و پوپولیستی فریب دهند در حال حاضر هم بیش از نیمی مدیران میانی همین دولت روحانی همان مدیران احمدی نژادی هستند.عده ای که همه اختیارات کشور را در دست دارند دائما می خواهند القا کنند اگر شرایط کشور برای مردم به افتضاح تبدیل شده است ناشی از دولت و مجلس است اما هیچوقت نمی گویند همین دولت و مجلس را خودشان مهندسی می کنند و اجازه نمی دهند مردم با انتخابات آزاد نمایندگانی که متعهد و مقید به منافع ملی کشور هستند را به مجلس و دولت بفرستند
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
من با اتهامات بقايي كاري ندارم ، اما ناجوانمردانه ترين محاكمه تاريخ قضا در ايران محاكمه بقايي توسط لاريجاني بود
شمنا خمنا کمنا بیاید مملکت مال خودتونه دیگه
ما کی باشیم بخوایم تو کار شما دخالت کنیم
یک تحلیل روانشناسی در مورد روسای جمهوری سابق این است که هر چهار آنها متولد کویر بودند وفکر می کردند اگر بقیه کشور هم تبدیل به کویری بی آب و علف بشود باز هم اتفاقی نمی افتد
پس بدین گونه شد که همه ایران ویران شد
پس
رییس جمهوری احمدی نژاد رو هم دیدیم همین گرونیا استارتش از دور دوم ریاست جمهوری ایشون بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
تمام بدبختی ها کشور از زمان ایشان شروع شد تحریم و تحریم و تحریم و ریختن پول کشور در حلقوم کشورهای بی خاصیت دنیا و اختلاس و دزدی و عوام فریبی و دروغ و تهمت در زمان او اوج گرفت
فقط احمدی‌نژاد میتواند کشور رو از این بهران بيرون بکشه. عشقی احمدی‌نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
شما قبل از هر چیز یکم املا تمرین بفرمایید استاد تا بعد ببینیم چی میشه. بحران نه بهران
چقدر جالبه.تابناک نظری که صریحاً به آیت الله هاشمی رو منتشر میکنی اما چندین بار نظر معمولی دادم رو نذاشتی.
به والله که اون دنیاازتون بازخواست میشه
40سال مملکت دست این تعداد بود که به این روز افتاد نهاین افراد بلکه افراد قبلی کار کردند کجا بودیم و بکجا رسیدیم
.مردم نون ندارن بخورن شما از الان به فکر انتخابات 1400 هستید...
اگه احمدی نژاد کاندید شه فقط به عشق محمود میرم پای صندوق
#تا1408 با محمود احمدی نژاد
وای چقدر خوب مشکلات کشور حل شد ما چقدر خوشبخت شدیم بیصبرانه منتظر این فرشته های نجات کشور هستیم چقدر شما خوبید
بزنید کنار بگذارید بگذارید باد بیایید..........لفا
واقعا مقاماتی که این مملکت رو اداره می کنند خجالت نمی کشن
پیام های دوستانی رو که خوندم نشون می ده دیگه صبرمون تموم شده و به صراحت اعلام می کنیم که دیگه رای دادنی در کار نیست
مملکتی که همین دوستان یک زمانی عاشقش بودن و هر زمانی که نیاز بود دست مقامات و دولت رو می گرفتن و یاریشون می کردن
همین چند روز پیش اتفاقی فیلم ایستاده در غبار و چ رو نگاه می گردم
واقعا کحا هستند این مردان بی ادعا
حال و روزمون هر روز بدتر از دیروز داره میشه
فقر
گرسنگی
تورم
بیکاری
رشوه
اختلاس
اعتیاد
خودکشی
و....
واقعا به این مقامات و دولت باید خدا قوت گفت
گل کاشتید در این مملکت داریتون
به خاطر رضای خدا و ارزش قائل شدن به شان خودم رای نمیدم
تا وقتی مذاکره صورت نگیره اوضاع همینه
فقط عشق من آقای دکتر احمدی نژاد خدایی عشقه زود بیاعشق همه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار