بازدید 50358

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ خرداد/ تعداد فوتی‌ها باز هم رکورد شکست!

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۴۴۹ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۸۴۲ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 15 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۱۸۹ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸ هزار و ۹۵۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۲۷۶۵ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ خرداد/ تعداد فوتی‌ها باز هم رکورد شکست!

تعداد جان باختگان در شبانه روز اخیر، بالاترین تعداد در دو ماه اخیر در کشورمان است


بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۶ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۹.۵ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۴ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
با این امار و این نحوه مدیریت کارمان به جایی رسیده که حتی ترکیه مرزهای خود را بر روی همه مردم دنیا باز می کند ولی حاضر نیست مرز خود را بر روی مردم ایران باز کند. انوقت مردم شکایت دارند چرا نرخ ارز فلانه یا نرخ لوازم خانگی بهمانه. خوب. وقتی ملتی هستیم که 75 درصدمان حاضر نیستیم حتی برای سلامتی خودمان از ماسک استفاده کنیم انتظار دارید که ملتهای دیگر حتی ترکیه که مقصد اصلی بازرکانان و توریستها و سرمایه گذاران ایرانی است سلامت خودشان ار در خطر قرار دهند و از ایران جنس وارد کنند یا با ایران داد و ستد کنند. نتیجه می شود وضغ امروز اقتصاد و کاهش شدید درامد غیر نفتی و در نتیجه فوران قیمتها در همه بازارها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
ایران از خیلی کشورها بهتر عمل کرده و این چیزیه که سازمان بهداشت جهانی بهش اعتراف کرده.
امروز اتحادیه اروپا مرزهای خود را به روی هم باز کردند. اما نه برای سوئد با زیر 500 ابتلا در روز زیر 30 کشته در روز.
افتضاح مدیریتی که در ایران شاهدش هستیم قطعا باعث یک انزوای بین المللی برای مردم مصیبت زده ایران خواهد شد که ضربات سختی به دانشجویان و تجار و خانواده ها خواهد زد.
درود بر حاج حسن و تیم قدرتمندشون که باعث شدند حیثیتی برای ایران در سطح دنیا نمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
حاج حسن رو خوب اومدی ولی تاسف از ملتی که به خود رحم نمی کنند با این رعایت نکردن
مگر اقای ولایتی نفرمود که در بیمارستان مسیج دانشوری داروی ام اس را برای درمان پیدا کردند که میزان فوت را یک پنجم نموده؟ یعنی باور کنیم که این امار بعد از روش اقای ولایتی است؟! یا خیر. اقای ولایتی هم نماینده همان روشی است که اخبار صدا و سیما را جهت می دهد و اعلام می کند که ما در برخورد با کرونا معجزه کردیم!
وقتی در ادارات دولتی حداقلهای فاصله اجتماعی رعایت نمیشود و کارمندان حتی بازنشستگانی که با رانت مشغول به کار هستند , دور هم بدون ماسک جمع میشوند و به جای کار, مشغول حرفهای خاله زنکی هستند, دیگر از مردم عادی چه انتظاری دارید ؟؟
این جمله آخر سخنگو خندیدن به ریش مردم است. با اوج پیک دوم و وضعیت بسیار نابسامان مدیریتی و عدم رعایت مردم بدلیل بازگشایی های بی حساب و کتاب وضعیت در آستانه یک فاجعه است. در این شرایط چه چیز امیدبخشی دیده میشود که سخنگو در آخر هر پیامش آن را تکرار میکند؟
سیما جون الهی خوشبخت بشی.
پاسخ ها
جعفر
| Mauritius |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
خیلی وقته خوشبختن
اگر روزی اطلاع رسانی شود که این خانم لاری یا اقای نمکی یا جهانپور یا پزشکیان و دکتر اخمدی نژاد و دکتر قاضی زاده هاشمی و.... از چه راهی و سهمیه و کدی وارد رشته های پزشکی یا مهندسی ان مملکت شدند و به درجات بالای تخصصی و مدیریتی رسیدند بعد متوجه خواهید شد که چرا سیستم درمانی و بهداشتی و مدیریت کلان ایران بدترین راندمان و خروجی را در کنترل و مهار بیماری کرونا بین صد کشور دنیا داشته است. ضمنان دکترا حقوق رئیس جمهور بدون توان ملاقات با مقامات دنیا بدون مترجم فراموش نشود.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
نمکی روکه عالم وآدم میدونند شرکتهای دارسازی برای فروش داروهاشون وزیر کردند.یعنی اسم سمت واقعی ایشون وزیر بازاریابی برای فروش داروهای تولیدی رفقا وشرکاست.
از این بدتر هم میشه. با تشکر از برادران چینی.
اینم بگین که نرخ مرگ و میر جهانی ۲۳ بود به ۹ و نیم رسیده ! مال ما چی؟ چقدر تونستین آمار تلفات را نسبت به اسفند پایین بیارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
کلا امار سازی تو همه جا هست . باور نکن الان که تو امریکا همه تو اعتراضند تعداد بیماراشون با رعایت نکردن فواصل محیطی و تو هم بودن در صف های اعتراضی کم شده باشه (که البته در امار شده و نشون می ده چرت امارشون)
تو جدول ایران با المان رو چک کنید خیلی جالبه...مرگ و میر، مبتلا و جمعیت یکسان ولی تعداد تست یک چهارم !!!
تو جدول ایران با المان رو چک کنید خیلی جالبه...مرگ و میر، مبتلا و جمعیت یکسان ولی تعداد تست یک چهارم !!!
چرا آمار استانها رو به تفکیک نمیدین که بدونیم شهرمون تو چه وضعیه؟ گفتن ایجاد اضطراب میشه، خوب بشه! مردمی که تو شهرهای با مرگ و میر بالا دارن بدون ماسک و بی توجه به فاصله گذاری جولان میدن، مضطرب بشن، جهنم. آخر هفته هم که سفرها برقراره دیگه ؟! دولت بی تدبیر
با توجه به مشاهداتی که دارم، مقصر شماره یک خود مردم هستند که نه فاصله رعایت میکنند، نه فرهنگ رعایت فاصله و احترام به حریم دیگران رو دارن، نه از ماسک استفاده میکنند و اگر هم استفاده میکنند درست استفاده نمی‌کنند. از رفت و آمدهای غیر ضروری و حضور در مکان های عمومی مثل پارک و پاساژ و رستوران و ... به هیچ وجه پرهیز نمیکنند.همین موارد برای افزایش شیوع و اوج گیری مرگ و میرها کافیه .

دولت هم مقصره چون عادی انگاری کرد و چون نمی‌خواست کاسبین و صاحبین مشاغل رو ناراضی کنه و توان راضی نگه داشتنشون رو ندلشت تمام محدودیت ها رو برداشت.

اگه قرار بود به این نقطه برسیم پس تعطیلی ها و محدودیت های اسفند و فروردین چه معنی داشت ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
وقتی سالها از فرهنگ غنی محروم باشی و شعار به خوردت بدن میشه همین.مسئول شعار بده و جامعه نمایشی در ظاهر.
ضمنا مردم به جامعه ای که احساس اهمیت و تعلق بهش نکنن احترام نمیگذارن
یه ماه پیش نمکی جو گیر شده بود صحبت از افتخارمیکرد و میگفت میخایم تجربیاتمون رو در اختیار اروپایی ها بذاریم
فکر کنم اروپایی ها میخاستن ببینن ایرانیها چیکار کردن اونا برعکسشو انجام بدن
هورا رکورد زدیم........113 نفر از عزیزانمون رو از دست دادیم.......جناب روحانی تبریک عرض میکنم بر سکوی اول ایستادیم........
اقای روحانی از قرنطینه بیا بیرون ببین چه خبره.......راستی آقای روحانی تا حالا کسی از عزیزانت بعلت کرونا فوت شده؟
منتظرین تا تلفات به روزی هزار نفر برسه تا قرنطینه را برقرار کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Mauritius |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
ازکجا میدونی تاحالا هزارنرسیده
آقا از وقتی سخنگوی بهداشت عوض شد امار افزایشی شده
تعداد نمونه های گم شده در هر روز در کشور را هم اعلام کنند.
حالا جالبه که هر چی تعداد مبتلاها و تلفات بالاتر می‌ره ، دولت نیمچه محدودیت ها رو کمتر میکنه. احتمالا به حدنصاب ۱۵۰ فوتی در روز اگه برسیم مثلا جاهایی مثل استخرها و اینا هم باز میشه!
تماما اهداف معاندین برای سیاه نماییه
ما در ایران نه کرونا داریم نه استان بحرانی
مردم راحت باشن
از مکافات عمل غافل مشو
گندم از گندم بروید جو ز جو
از مکافات عمل غافل مشو
گندم از گندم بروید جو ز جو
پاسخ ها
ناشناس
| Mauritius |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
توفامیل زینالی ؟
مجید بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
من طوغای روح چنگیزم ... زینال کیه؟
ما رکورد زدیم افتخاری دیگر برای ایران و ایرانی
عمل اصلی افزایش کرونا، اجرای طرح ترافیک می باشد.
از نوع نگرش دستگاه امنیتی بشدت عصبانی هستم آنها اپیدمی کووید19 را از روی شکاکی بیمارگونه ای امنیتی کردند و سپس با لجبازی ، به این روند ادامه دادند.
«دانش پزشکی نیاز به تبادل تجربه دارد» نمی فهمید!؟
هر عضو کادر درمان کشور باید بداند که هر بیمار فوت شده بر اثر کرونا به چه دلیل و در چه شرایطی و در کجا فوت شده است و همینطور بهبودیافتگان و غیره ....
خدا قوت قهرمان/ خسته نباشی دلاور
نسبت تست به جمعیت رو بررسی کنید می بینید ایران تو رده تود و خورده ای هستش
با تعداد تست های کم بیماریو کنترل کردیم
پس تست نگیرید که کامل کنترل شه
برنامه افزایش جمعیت دارند ولی همین جمعیت موجود را داریم به سرعت از دست می دهیم. برخلاف تصور در بین فوت شدگان افراد جوان و در سن کار و فعالیت بسیار زیاد است
افرین بر این دولت بی امید و بی تدبیر
حالم بهم خورد از بس بین خبرها کله کچل و صورت پر از جوش و دهان بی دندان دیدم. سفارش دهندگان این تبلیغات و نیز تابناک متوجه نیستند که در بیننده به جای رغبت نفرت ایجاد می شود
من چی که پیامک کشف حجاب اومده برام که تنها زنی که سوار ماشینم شده آخرین بار سه سال پیش مادرم بوده و اصلا تا بحال محل مورد نظر که ظاهرا در مازندارن است نرفتم و الان باید توی این وضعیت برم پلیس اخلاقی
ببین چی آشی درست کردن برا ملت با این طرح
پاسخ ها
ناشناس
| Mauritius |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
بابا کجای کاری قراره عابرای پیاده هم جریمه شن. از فردا پیامکهای اشتباهی برای عابرهای پیاده. تبریک عرض میکنم. این کسر بودجه چه کارایی که نمیکنه
ناشناس
| Romania |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
کشور را دارند آی کیو 60 ها اداره می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
کمتر خالی ببند. یعنی ۳ ساله ماشین داری و هیچ زنی رو سوار نکردی خالی بند؟
مردم عزيز بياييم به خودمان رحم كنيم وگرنه كسي دلش به حال ما نسوخته است رعايت اصول بهداشتي براي كرونا درجامعه به زير 10 درصد كاهش يافته است همين ديروز دوست عزيز بنده كه مداح اهل بيت هم بودند به رحمت ايزدي پيوستند
جایی دیگه نمونده
باز نکرده باشین
کرونا منتظره
این چکیده
برنامه ریزی دولت و وزارت بهداشته
اعلام بازگشایی ها
و واگذاشتن مردم بیدفاع
و مجبور به جهت تأمین معاش
و حضور در صحنه کارزاری نابرابر
با دشمنی نامریی در .ً.
در برنامه تون تجدید نطر کنید ....
من میگم دولت چاره ای نداره اگه قرنطینه بشیم ازکجا بیاریم بخوریم ____خب گشنگی میمیریم بقیش خودمون مسئولیم _مجالس عزا وعروسی ووهر تجمعی درشرائط کرونائی قطعا حرام است وتک تک ما مسئولیم ______ این علت عقب افتادن امپراطوری ایران از قدرتهای کنونی جهانست خب من مردم چند نفرمنو دفنم کنن _____اجتماع چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توعروسی داری عقدکن وببر چرا 40 نفر را به کرونا مبتلا کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ بخدا مسئولیم انتقال ویروس حرام است حرامست حرام
به کجا
چنین شتابان
پولت بی تدبیر همه جا را باز کرده که صدای مردم درنیاد! من خودم نباید بفهمم اینجا بازه ، من که مجبور نیستم برم اونجا! بهتره بشینم خونه! پارک و رستوران و‌مهمانی اینقدر واجبه؟ روزی صد نفر آدم‌داره میمیره! اینا صد نفر آدم بودند نه صرفاً یک عدد!!!
اونایی که آخر هر هفته میریزن شمال پول مسافرت دارند ولی پول ماسک ندارند؟؟؟
نکنه شوخیت گرفته. ۱۱۳ نفر در یک روز مردن. عجب ها، اوایل که خو کنترلش کردن. چی شد ، البته فکر کنم ترمزشون برید
هررررر کی نمیتونه کرونا رو تحمل کنه جمع کنه از ایران بره
مردم رعایت کنید.
وقتیکه مردم ایران فرهنگش صفر و دولت عملا رودروی تنها وزارتخونه ش که نیروهاش دارن جون میکنن وایساده،چه دوستان میگین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر