بازدید 9758
۳

شناسایی ۸۸۵ هزار سایت و کانال مجرمانه در قم

فرمانده نیروی انتظامی قم با بیان اینکه جرایم سایبری در قم ۱۱ درصد کاهش یافته است، گفت: ۸۸۵ هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه را شناسایی نمودند که بالغ بر ۷۰ درصد آن در اینستاگرام شکل گرفته است که همچنان نظارتی بر روی آن وجود ندارد.
کد خبر: ۹۸۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 15 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از قم، سردار سید محمود میر فیضی در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به راه اندازی گشت هوشمند نیروی انتظامی، ابراز داشت: راه اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان، موجب می شود در اجرای وظایف محوله نیز بهتر عمل کنند.

وی با اشاره به مشکل های موجود در حوزه امنیت اخلاقی و آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف ۲۱ گانه خود، پیوست های پژوهشی را در دستور کار قرار داده است، که از جمله نهادینه سازی پاسخگویی و مطالبه گری، وظیفه‌مندی، ابزار شناسی، گفتمان سازی و جریان سازی فکری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمند سازی نظارتی بحث روان سازی ترافیکی را بیش از پیش جدی گرفته تا بتوانیم در عرصه فرهنگ سازی اقدامات موثرتری انجام دهیم.

سردار میرفیضی ادامه داد: بسیاری از موضوعات امنیتی را می توان با راهکارهای اجتماعی حل نمود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
885 هزار سایت در قم.
مگه جمعیت قم که شهر مذهبی است چند نفره
مگه این شهر چقدر جمعیت داره که 900 هزار کانال مجرمانه داره
از بس سختگیری در قم هست این شهر بیشترین جرایم را داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر