بازدید 10189

ماهاتیرمحمد: ریاست‌جمهوری دوباره ترامپ فاجعه‌بار است

نخست وزیر سابق مالزی انتخاب مجدد احتمالی «دونالد ترامپ» در رقابت‌‎های ریاست جمهوری آتی آمریکا را یک «فاجعه تمام عیار» عنوان کرد.
کد خبر: ۹۸۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 14 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از چاینا دیلی، «ماهاتیر محمد»؛ نخست وزیر سابق مالزی اعلام کرد که انتخاب مجدد احتمالی «دونالد ترامپ»، در رقابت‌‎های ریاست جمهوری آتی آمریکا یک «فاجعه تمام عیار» خواهد بود.

ماهاتیر دلیل خود را درباره فاجعه بار عنوان کردن انتخاب «ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰؛ تشدید تنش آمریکا با چین عنوان کرده که به گفته او در دوران ترامپ تا حد یک درگیری تمام عیار به پیش رفته است.

نخست وزیر سابق مالزی در ادامه با ابراز نگرانی از انتخاب مجدد ترامپ و هشدار نسبت به این موضوع، رفتارهای ترامپ را غیرمعمول توصیف کرد.

ماهاتیر محمد در حالی نسبت به انتخاب مجدد ترامپ در رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ابراز نگرانی کرده که نتایج نظرسنجی از افول قابل توجه جایگاه ترامپ در میان نتایج نظرسنجی‌ها از شهروندان آمریکایی حکایت دارد.

عملکرد ناموفق ترامپ در مقابل با بحران شیوع کرونا و پس از آن اعتراضات ضدنژاپرستی در آمریکا مهمترین دلایل افول جایگاه او عنوان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار