بازدید 13477

واعظی: وام‌دار اعتماد و مدیون حمایت مردم هستیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در هفتمین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ تاکید کرد: در آستانه ورود دولت به هشتمین سال فعالیت خود، همچنان وام‌دار اعتماد مردم و مدیون حمایت‌ها و بزرگی آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۸۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 13 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نوشت:

«بیست و چهارم خرداد ماه، یادآور حماسه‌ای ماندگار و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است. حماسه‌ای که سال هزار و سیصد و نود و دو با حضور شورانگیز مردم در پای صندوق‌های رای رقم خورد و حاصل آن، اعتماد گرانسنگ آن‌ها به دولت تدبیر و امید بود. برای تمام کسانی که در دولت دکتر روحانی ایفای وظیفه می‌کنند، این مناسبت که در واقع سالروز اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید است، بسیار ارزشمند است.

در هفت سال گذشته، روز‌های پرفراز و نشیبی بر کشور گذشته و تجربیات گرانقدری در حوزه حکمرانی بدست آمده است. دستاورد‌های بزرگی تحصیل و در عین حال، سختی‌هایی نیز در اثر تروریسم اقتصادی دشمنان و فشار‌های ناجوانمردانه تحریمی، به زندگی مردم تحمیل شده است. تلاش کردیم از هیچ یک از برنامه‌ها و شعار‌های دولت عدول نکنیم و در گشایش‌ها و ناکامی‌ها، صادقانه با مردم سخن گفتیم. بی‌نقص نبودیم، اما تمام توان خود را برای تمشیت امور و اداره کشور به کار گرفتیم. در این سال‌ها موانع بسیاری -از بحران‌های متعدد طبیعی، بحران کرونا و سقوط آزاد قیمت نفت گرفته تا بدعهدی و تحریم‌های بی‌سابقه دشمنان- در مسیر اداره کشور بوجود آمد، اما به مدد الهی و البته همراهی بزرگوارانه مردم و مقام معظم رهبری توانستیم بر آن‌ها غلبه کنیم.

در آستانه ورود دولت به هشتمین سال فعالیت خود، همچنان وام‌دار اعتماد مردم و مدیون حمایت‌ها و بزرگی آن‌ها هستیم. امیدوارم در سال پایانی که دولت روی جهش تولید تمرکز کرده است، با همکاری نزدیک قوای سه‌گانه و پشتیبانی نهاد‌ها و حمایت نیرو‌های مسلح بتوانیم بر مشکلات اقتصادی داخلی در شرایط تحریم فائق آییم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان