بازدید 15249

سردار حاجی زاده: رفاقت ارتش و سپاه ریشه‌دار است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه رفاقت و صمیمیت ارتش و سپاه ریشه‌دار است، گفت: انتقام خون شهید صیاد شیرازی موضوعی حیثیتی برای پاسداران بود
کد خبر: ۹۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 09 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سالگرد عملیات انتقام شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی واقعا صیاد دل‌ها بود، گفت: روابط شهید تهرانی مقدم با شهید صیاد شیرازی بسیار صمیمانه بود و به واسطه ایشان ارتباط ما که اطراف شهید مقدم بودیم نیز با شهید صیاد صمیمانه بود.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی در شکل گیری توپخانه سپاه در اوایل جنگ بسیار کمک کردند و پیگیر بودند و همراهی می‌کردند و به همین دلیل بین بچه‌های هوایی و به ویژه بچه‌های موشکی بسیار محبوب بود و شهادت ایشان هم ضربه روحی بسیار سنگینی برای بچه‌های سپاه بود چراکه یک دوست محبوب و صمیمی را از دست داده بودند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ماموریت انتقام خون شهید صیاد را به نیروی هوایی سپاه آن زمان واگذار کردند که فرمانده نیرو شهید احمد کاظمی و بنده هم مدیر موشکی عملیات نیرو بودم، اظهار داشت: در آن زمان، چون سیستم هدایت و کنترل دقیقی نداشتیم، تعداد زیادی موشک را شلیک کردیم تا بتوانیم اهداف را بزنیم. امروز به مرحله‌ای رسیده ایم که با یک موشک یک نقطه را می‌زنیم، اما در آن زمان باید تعداد زیادی شلیک میکردیم تا احتمال اصابت بالاتر برود.

سردار حاجی زاده ادامه داد: به فاصله چند ماه در مرحله دوم عملیات انتقام خون شهید صیاد یک عملیات سنگین که فقط پادگان اشرف نبود بلکه مواضع مختلف منافقین در نوار مرزی را که صدام در اختیار آن‌ها قرار داده بود مورد ضربات موشکی قرار دادیم که تلفات سنگینی از آن‌ها گرفته شد و بعد از آن تاریخ هم دیگر کسی تصویری از رجوی منحوس ندید.

وی گفت: رفاقت، صمیمیت و ارتباطات سپاه و ارتش ریشه دار است و اینطور نیست که سطحی باشد و با یک حرفی این روابط تیره شود؛ این روابط دلی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سپاه و بچه‌های پاسدار ما هم واقعا برایشان انتقام خون شهید صیاد یک موضوع حیثیتی بود، گفت: من مقایسه می‌کنم بین عملیات انتقام شهید صیاد شیرازی و عملیات انتقام شهید سلیمانی، هیچ فرقی بین عملکرد پاسداران در دو عملیات نبود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان