بازدید 12636

سقوط پیکان به دره ۱۰۰ متری با ۶ سرنشین

خودروی سواری پیکان با ۶ سرنشین که یک نفر خانم و آقای حدود ۴۰ سال و چهار نوجوان حدود ۱۳ ساله به سمت شهر مرزن‌آباد در حرکت بود که پس از انحراف خودرو از مسیر به دره ۱۰۰ متری قل‌قل چشمه سقوط کرد.
کد خبر: ۹۸۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 08 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس از سقوط یک دستگاه خودرو به دره در جاده روستایی " فشکور " بخش مرزن‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت که در جریان این حادثه ۶ نفر زخمی شدند که چهار نفر نوجوان هستند.

امیرحسین عسگرزاده دوشنبه ۱۹ خرداد افزود : این حادثه ساعت ۹ صبح امروز در جاده کوهستانی در منطقه جنگل نسوم حوالی روستای فشکور رخ داد و خودروی سواری پیکان با ۶ سرنشین پس از انحراف خودرو از مسیر به دره ۱۰۰ متری قل‌قل چشمه سقوط کرد.

عسگرزاده گفت: امدادگران این جمعیت در قالب ۲ تیم امداد و نجات چالوس و اورژانس هلال‌احمر از پایگاه لارک بلافاصله برای کمک به محل اعزام شدند، عملیات نجات و رهاسازی این ۶ نفر با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر اعزامی از آزاد راه چالوس در کمترین زمان انجام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس اظهار کرد: ۶ مصدوم این حادثه بلافاصله توسط اورژانس هلال‌احمر و فوریت های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

عسگرزاده گفت: در حال حاضر شرایط جسمانی مرد ۴۰ ساله وخیم است ولی بقیه مجروحان که حالشان بهتر بوده برای ادامه درمان به بیمارستان طالقانی شهرستان چالوس منتقل شدند.

به گفته وی،‌ علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.

روستای فشکور در ارتفاع یک هزار و ۷۲۰ متر از سطح دریا قرار دارد و جمعیت این روستای بر اساس سرشماری سال ۹۵ - ۲۳۰ نفر است.

این روستا در ۳۰ کیلومتری شهر مرزن‌آباد قرار دارد.

بخش مرزن‌آباد چالوس در استان مازندران با برخورداری از ۸۹ روستای ییلاقی و کوهستانی، جمعیتی دستکم ۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۵ کیلومتر جنوب شرقی شهرستان چالوس و در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان