بازدید 14025
۱

رستوران‌ها درچه شرایطی می‌توانند به‌فعالیت ادامه دهند؟

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران گفت:رستوران ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی کننده هستند و باید فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.
کد خبر: ۹۸۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 08 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید علی اصغر میر ابراهیمی با بیان اینکه هر یکماه تا ۴۵ روز از رستوران ها بازدید دوره‌ای انجام می دهیم و بهداشت محیط و فردی، موادغذایی، ماشین حمل مواد و نحوه بسته بندی ... مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: رستوران هایی که فعالیتشان را آغاز کردند در سامانه اعلام شده توسط وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند، به هنگام بازدید ماموران بهداشت آن را ارائه می دهند.

وی ادامه داد: اگر شهروندان با واحدی مواجه شدند که در آنجا پروتکل های بهداشتی رعایت نمی‌شد می‌توانند واحد متخلف را در سایت اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران گزارش یا با شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ تماس حاصل کنند.

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران اضافه کرد: رستوران ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی کننده هستند و بایستی فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند. همچنین بایستی وسایل بهداشتی را نیز در اختیار مشتریان قرار دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رستوران را می شود ملزم کرد اما مشتریانش را چطور می توانید ملزم کنید که ماسک بزنند یا فاصله را رعایت کنند ؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان