بازدید 68189

روایت حیاتی از وضعیت ممنوعیت کاری‌اش

محمدرضا حیاتی که در روزهای اخیر مطالبی درباره ممنوعیت کاری‌اش در تلویزیون عنوان می‌شود، این اتفاق را موقتی خواند و گفت: من مشکلی با کسی ندارم و ان‌شاءالله این مشکل هم موقتی است. او در اظهار نظری درباره گذراندن روزهای کرونایی هم چنین گفت: باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی هم باید کنار آمد؛ همان‌طور که می‌گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.
کد خبر: ۹۸۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 08 June 2020

به گزارش «تابناک»، این گوینده باسابقه خبر در گفت‌وگویی با ایسنا درباره شرایط این روزهای مردم و زندگی در سایه کرونا گفت: الان زندگی تقریبا عادی شده است و دیگر قرنطینه‌ای وجود ندارد. من نزدیک به یک ماه سر کار نرفتم و در قرنطینه بودم اما بعد از آن با توجه به اعلام دولت، تقریبا همه به زندگی عادی برگشته‌اند. متاسفانه مشکل کرونا هنوز هست و رفع نشده است و هنوز هم می‌گویند اپیدمی ادامه دارد اما خیلی از مردم فکر می‌کنند تمام شده است و دیگر رعایت نمی‌کنند و این نگران‌کننده است.

این گوینده فعالیت‌هایش در دوران قرنطینه را این‌گونه شرح داد: بیشتر به کارهایی که علاقه دارم پرداختم. رسانه و برنامه‌های تلویزیونی را دنبال کردم و کتاب خواندم. سریال‌ها را هم تماشا کردم.

حیاتی احتیاط را به مردم توصیه کرد و گفت: به مردم توصیه می‌کنم تا خیلی مواظب باشند این مسئله شوخی‌بردار نیست. از مردم می‌خواهم موارد ایمنی را که از سوی وزارت بهداشت توصیه می‌شود رعایت کنند تا خدایی نکرده آمار ابتلا به کرونا بالا نرود. در یکی دو روز اخیر شنیدم که آمار ابتلا بالا رفته است و پیک دوم بیماری شروع شده است؛ ان‌شاءالله که این‌طور نباشد و مردم بتوانند زندگی‌شان را بکنند.

این گوینده که تاکنون اخبار تلخ و شیرین مهمی را از تلویزیون برای مردم بازگو کرده است، در پاسخ به این پرسش که راه حل کنار آمدن با اخبار تلخ این روزها چیست؟ گفت: اخبار بد زیاد است و آدم ناچار است تا حدودی با آن بسازد و چاره‌ای ندارد. باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی باید کنار آمد همان‌طور که می‌گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
برو به همون خواننده ضد میهنی افتخار کن
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
ایشون به اندازه سهم خودش از میهنش به ابی افتخار کرده شما هم اندازه سهم خودت بهش افتخار نکن نه بیشتر
ناشناس
| - |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
درود بر حیاتی که به اغوش مردم برگشت
با سلام
الان توی این خبر چیزی از ممنوعیت کاری مشاهده شده؟
برو ایران اینترنشنال حالشون رو بگیر.
عجیبه که صداوسیما نتونست آقای حیاتی رو مجبور کنه ریش بگذاره. 40 ساله همیشه شش تیغه بوده
موضوع اصلا به حیاتی ربطی ندارد!
گویا "خواهرزاده"ای به گویندگی خبر علاقمند شده است!!!
لذت بردن از صداي ابي جايز است اما صحبت کردن از جذابيت صداي ابي جايز نيست. جلل خالق، به اميد روزي که باب صادرات مغزهاي فسيل شده به جنوب عربستان صعودي و مراکز داعش و سومالي و گينه بيسائو باز بشه تا به اقتصاد غيرنفتي هم کمک بشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
نترس یک روزی منجی عالم بشریت می اید و کل بساط دنیا پرستی شما را جمع خواهد کرد
از وقتی که فهمیدم این خواننده نیست و ظاهرا خواننده است همه اهنگاش را پاک کردم
سلام آقای حیاتی هرچه پیش آید خوش آید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر