بازدید 21728

کارگردان قلاده‌های طلا: به دادگاه احضار شده‌ام

ابوالقاسم طالبی اعلام کرده بعد از ۲ سال که گفته قصد داشته فیلمی درباره حسن روحانی و روایت یک ملاقات در سال ۶۵ بسازد، به دادگاه احضار شده و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است.
کد خبر: ۹۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 06 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم‌های سینمایی «قلاده‌های طلا»، «یتیم خانه ایران»، «دست‌های خالی» و ... در روز ۱۳ خرداد سال ۹۹ در توئیتی عنوان کرده بود:

«امروز ۹۹/۳/۱۳ به شکایت #دولت احضار و مورد بازپرسی قرار گرفتم به اتهام فیلمی که زمانی در توییتی گفته‌ام می‌سازم.

البته در دولت هاشمی و بعد سر قلاده های طلا طعم دادگاه، شنود و ورود به منزلم و... را چشیده‌ام؛ می‌گویم تا تاریخ بنویسد، لیبرال‌های وطنی...»

به گزارش فارس، در سال ۹۷ طالبی عنوان کرده بود که می‌خواهد فیلمی درباره حسن روحانی و روایت یک ملاقات در سال ۶۵ بسازد. اما طبق صحبت‌های اخیر این کارگردان، بعد از دو سال به دادگاه احضار شده است در حالی که هنوز این فیلم را نساخته و حتی گفته که فیلم نامه‌ای هم برای این فیلم در دست ندارم.

طالبی دراین باره گفته است: پس از احضار به دادگاه و بعد از گفت‌وگوی اولیه، قرار شد دوباره من را به دادگاه فرا بخوانند. جرم من تنها این بود که گفته بودم می‌خواهم فیلمی بسازم. شاکی من نهاد ریاست جمهوری است و باید مراحل قانونی را طی کنم. حتی الان به قید وثیقه آزاد هستم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی