بازدید 23146

فوت دختر ۱۳ ساله در آزادراه کرج-قزوین

با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد به دلیل ورود عابر پیاده به محیط آزادراه یک دستگاه خودرو پراید با این دختر ۱۳ ساله بر خورد کرده و وی به شدت مصدوم شده است.
کد خبر: ۹۸۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 06 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با دختر ۱۳ ساله در آزادراه کرج- قزوین عابر پیاده جان خود را از دست داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده در آزادراه کرج- قزوین، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد به دلیل ورود عابر پیاده به محیط آزادراه یک دستگاه خودرو پراید با این دختر ۱۳ ساله بر خورد کرده و وی به شدت مصدوم شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: حضور عوامل امدادی و انتقال مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد، متاسفانه این فرد در حین انتقال به بیمارستان به دلیل شت صدمات وارده جان خود را ازدست داد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه نقض ماده ۴ قوانین راهنمایی و رانندگی و ورود عابر پیاده به منطقه ممنوعه اعلام شده است.

سقوط از درخت جان مرد ۳۴ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از فوت مرد ۳۴ ساله در اثر سقوط از بالای درخت خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام سقوط فردی از بالای درخت در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان به بیمارستان محل انتقال فرد مصدوم مراجعه کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد مردی ۳۴ ساله برای چیدن توت به بالای درخت رفته بود که به دلیل نامعلومی از بالای درخت به زمین سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: علت اصلی حادثه توسط ماموران در دست بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر