بازدید 23166

بازدیدسرپرست وزیر صمت ازکارخانجات میهن

بازدید سرپرست محترم وزیر صنعت معدن و تجارت به همراه هیات همراه از کارخانه جات گروه صنعتی بازدید سرپرست محترم وزیر صنعت معدن و تجارت به همراه هیات همراه از کارخانه جات گروه صنعتی میهن
کد خبر: ۹۸۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 06 June 2020

بازدید سرپرست محترم وزیر صنعت معدن و تجارت به همراه هیات همراه از کارخانه جات گروه صنعتی بازدید سرپرست محترم وزیر صنعت معدن و تجارت به همراه هیات همراه از کارخانه جات گروه صنعتی میهن

جناب آقای حسین مدرس خیابانی و هیات همراه روز جمعه 16 خرداد 99 ضمن بازدید از کارخانجات گروه صنعتی میهن ازجمله "شهرلبنیات" میهن که دومین سایت بزرگ و مدرن تولید لبنیات در خاور میانه است ضمن اشاره به این نکته که گروه صنعتی میهن ، موجب افتخار صنعت کشور است در جمع خبرنگاران به بیان نکاتی در عرصه تولید و صنعت کشور پرداختند.
ایشان اظهار داشتند : حداقل کاری که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولیدکنندگان میتواند انجام دهد، آن است که در ستاد وزارتخانه، مشکلات پیش روی تولیدکنندگان را رفع کند و مانع جدیدی پیش روی صنعتگران قرار ندهد.
آقای خیابانی با اشاره به اینکه بخش عمده نیاز ارزی تولید کنندگان لبنی مربوط به بسته بندی آنها است به مدیران مربوطه جهت رفع مشکلات صنعت بسته بندی و ارزش و بها دادن به تولیدات داخل ماموریت داده است.
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه ۶۰ درصد میزان صادرات کشور به بازارهای هدف کشورهای همسایه صورت می‌گیرد باید بتوانیم افق دید خودرا فراتر برده و صادرات را به اوراسیا تقویت کنیم و مجموع صادرات را به 2 برابر برسانیم.
آقای مدرس خیابانی عنوان داشت: به رئیس سازمان های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز مأموریت داده‌ایم تا درجهت تأمین نیازهای صنایع لبنی با اتکای به تولیدات داخل تلاش نماید.
لازم به ذکر است که در طی این بازدید 4 ساعته در بخش های مختلف کارخانجات میهن، توضیحات مقتضی در گفتگوهای فی مابین حاج ایوب پایداری،مهندس ابوالفضل پایداری و دیگر مدیران گروه صنعتی میهن و سرپرست محترم صمت و هیات همراه ارئه شد و تبادل نظر گردید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر