بازدید 16765

۶ دلیل که به شما می‌گویند به آبسردکن نیاز دارید

کد خبر: ۹۸۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 02 June 2020

هنگامی که صحبت از خرید وسیله ای باشد که چندان هم ضروری به نظر نمی رسد، طبیعتا کمی دچار تردید می شویم! اما حقیقت این است که در پس ساخت هر یک از این وسایل اهدافی وجود دارد که ما از آن ها بی خبر هستیم. یکی از همین تجهیزات آبسردکن است. شاید به خود بگویید که اصلا چرا باید آبسردکن خریداری کنم؟ ما پاسخ این پرسش شما را در این مطلب به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید به جواب چرایی خرید آبسردکن برسید.

چرا باید آبسردکن بخریم؟

به نظر می رسد که دستگاه آبسردکن بیشتر برای مصارف اداری کاربرد دارد، چرا که اغلب در ادارات، سازمانها و شرکتها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در منازل معمولا یخچالها دارای آبسردکن هستند ولی اگر یخچال منزل شما فاقد چنین چیزی باشد، آیا می خواهید هزینه های بسیار بالای خرید یک یخچال دیگر را متحمل شوید؟

از سوی دیگر، قراردادن یک دستگاه آبسردکن در محل کار، راهی ساده و موثر برای دسترسی کارکنان و مراجعین به آب آشامیدنی تمیز و خنک را فراهم می سازد و در عین حال به افزایش سطح تمرکز کارکنان و افزایش بهره وری آن ها کمک می کند. بدن یک انسان همواره باید هیدراته باشد و شاید هیچ کدام از نوشیدنی ها نتواند به اندازه یک لیوان آب گوارا این کار را انجام دهد. از طرف دیگر با شیوع ویروس کرونا، شاید بد نباشد که از لیوان های یکبار مصرف برای نوشیدن آب استفاده کرد تا از ازدحام همکاران و ایجاد ترافیک انسانی برای شست و شوی لیوان و پر کردن آن ها از آب درآشپزخانه جلوگیری گردد!

۶ دلیل که به شما می‌گویند به آبسردکن نیاز دارید

گرمای هوای تابستان و نیاز به نوشیدن آب سرد و خنک را که کنار بگذاریم، باید بگوییم که یک دستگاه آبسردکن مزایایی را برای شما به همراه دارد که احتمالا از آن بی خبر هستید. می پرسید کدام مزایا؟ در ادامه خواهید خواند:

  1. مزه بهتری از آب را خواهید چشید

حتما برای شما هم پیش آمده که پس از انداختن چند تکه یخ از قالب یخ و سر کشیدن لیوان آبی که دوست داشتید گوارا باشد، ناگهان با طعم نه چندان دلچسبی مواجه شدید. احتمالا در این لحظه ابروها را در هم کشیده و خستگی و گرما به تنتان مانده است. نکته اینجا است که خبری از طعم بد آب با یک دستگاه آبسردکن نیست. در دستگاه های آبسردکن باکیفیت، اغلب فیلترهایی تعبیه شده است که نتیجه آن طعم خالص، خوشمزه و گوارا از آب خواهد بود. برخی ها فکر می کنند که آب طعم و مزه ای ندارد، اما شاید این تفکر به این دلیل است که آن ها طعم آب خالص را آن طور که باید نچشیده اند؛ عجیب است!

  1. مزایای سلامتی برای شما در پی دارد

همه افراد دوست دارند تا هنگامی که زنده اند، سالم زندگی کنند و آب سالم و گوارا نقش بسیار مهمی را در رسیدن به این هدف بازی می کند. در بعضی از دستگاه های آبسردکن، فیلترهایی تعبیه شده که مقداری از مواد معلق و سایر آلودگی هایی که ممکن است در آب وجود داشته باشد را از بین می برد و این یعنی شما از نوشیدن آب سالم و گوارا اطمینان خواهید داشت.

از سوی دیگر این دستگاه ها می توانند سطح منیزیم خون را در بدن نیز تنظیم کنند. این ماده معدنی برای سلامتی بسیار مفید است؛ به عنوان مثال، به حفظ ضربان ثابت قلب کمک می کند، سبب کنترل فشار خون می شود و در برخی مواقع حتی می تواند به ما کمک کند تا خاطرات و یا هرچیز به یادسپردنی را برای یک دوره طولانی تری حفظ کنیم. علاوه بر این، منیزیم عضلات را تقویت کرده و استرس و اضطراب را کاهش می دهد و از این طریق می تواند روز آرام تری را برای ما ایجاد کند.

  1. سردردهای کمتر و در نتیجه قدرت تمرکز بالاتری را فراهم می کند

متخصصان بهداشت توصیه می کنند که روزانه حدود 6-8 لیوان آب بنوشید. کارشناسان بهداشت همچنین توصیه کرده اند که بهترین راه برای آبرسانی به بدن، نوشیدن جرعه جرعه از آب است که اغلب برای حفظ تعادل هیدراته کردن بدن لازم خواهد بود. داشتن دستگاه آبسردکن در محل کار می تواند با امکان دسترسی آسان به آب شیرین، کارکنان را به نوشیدن آب ترغیب نماید. با این کار آب کمتری هدر می رود و از سوی دیگر تمرکز روی انجام سایر کارها بیشتر خواهد شد. توجه داشته باشید که با هیدراته کردن بدن آن ها، می توانید بهره وری کارکنان را افزایش دهید.  

۶ دلیل که به شما می‌گویند به آبسردکن نیاز دارید

  1. به رژیم غذایی فاقد قند شما کمک می کند

اخیرا همه ما در مورد لزوم کاهش قند از رژیم های غذایی خود چیزهای زیادی شنیده ایم. منابع اصلی که به طور مرتب باعث می شوند بیش از حد به شکل روزانه قند مصرف کنیم، نوشیدنی های مختلفی به غیر از آب هستند؛ نوشابه های یخ زده، آب میوه های خنک و از این دست موارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید وجود یک دستگاه آبسردکن در محل، چه انواع آبسردکن کوچک در خانه و چه آبسردکن بزرگتر در محل کار، می تواند تمایلات افراد را برای نوشیدن نوشیدنی های مضر وسوسه برانگیز دارای قند و گاز، کم کند. علاوه بر کمک به رژیم غذایی، این دستگاه می تواند در صرفه جویی هزینه های خرید انواع نوشابه ها نیز کمک رسان باشد.

  1. موجب صرفه جویی در فضای شما می شود

اگر برای خنک نگه داشتن بطری های آب، فضای زیادی را در یخچال اشغال می کنید، یک دستگاه آبسردکن می تواند فضای یخچال شما را باز کند. دیگر نیازی نیست تا بطری های آب مختلف را در قسمت هایی از یخچال قرار دهید. یک دستگاه آبسردکن کوچک در هر لحظه آب گوارای مورد نیازتان را برای شما فراهم می سازد.

۶ دلیل که به شما می‌گویند به آبسردکن نیاز دارید

  1. به سرعت آب مورد نیاز برای نوشیدن چای و قهوه را برایتان فراهم می کند

همان طور که می دانید، دستگاه های آبسردکن، قابلیت داغ کردن آب را نیز دارند. با این دستگاه ها می توانید آب را تا 92-96 درجه سانتی گراد گرم کنید و دیگر منتظر جوش آمدن آب با کتری نشوید. فشردن یک دکمه کافی است تا آب داغ مورد نیاز برای تهیه انواع نوشیدنی گرم شما، درون فنجانتان ریخته شود.

سخن پایانی

اکنون دریافتیم که خرید یک دستگاه آبسردکن ایده بسیار خوبی است. اگر یخچال خانه شما فاقد یخساز و آبسردکن است، می توانید نمونه های رومیزی و کوچک را برای گوشه ای از آشپزخانه منزل خود خریداری کرده و در هر لحظه آب سرد مورد نیازتان را نوش جان کنید. اگر هم که به فکر تجهیز محل کار خود هستید، هرگز نباید اهمیت تهیه آبسردکن را دست کم بگیرید؛ توجه به نیازهای ابتدایی کارمند؛ یعنی بهره وری بیشتر و این دقیقا همان چیزی است که مدیران خبره به آن توجه ویژه ای دارند.

خبر خوب اینکه خوشبختانه در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز برندهای معتبر انواع آبسردکن هیوندای، میدیا، بوش و... با بهترین قیمت ها + گارانتی اصلی با تضمین بهترین کیفیت موجود می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار