بازدید 20353
۷
بعد از ورود رسمی ستاد ملی کرونا به جنجال معترضان ادامه لیگ؛

۱۱بازیکن کرونایی فوتبال، یک شبه درمان شدند!

کد خبر: ۹۸۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ 01 June 2020

در حالی که آمار بازیکنان و مربیان کرونایی تیم های لیگ برتری مسلسل وار در حال انتشار در رسانه ها بود، ناگهان خبر رسید که هیچکدام از موارد ادعایی وجود خارجی ندارد!

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از هیاهوی یک هفته ای که با جنجال چندین مورد مثبت در تیم گل‌گهر سیرجان شروع شده بود، تیمهای مختلف هم وارد مهلکه شدند و هر کدام آماری سریالی اعلام کردند که نشان دهنده اوضاع وخیم تیمها بود اما وقتی پای نشان دادن مدارک و آزمایش های مربوط به کرونای بازیکنان رسید، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری مثل تراکتور و ماشین سازی که مالکش به شدت در پی تعطیلی لیگ است، گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو مشهد و فولاد خوزستان پا پس کشیدند و یک معجزه باعث شد ناگهان ۱۱ بازیکنی که اعلام شده بود کرونا دارند، صحیح و سالم شوند و حالا در چرخشی عجیب به پروتکل های بهداشتی گیر داده اند.

۱۱بازیکن کرونایی فوتبال، یک شبه درمان شدند!

فشار دسته جمعی بسیاری از فوتبالی‌ها برای لغو ادامه لیگ نوزدهم باعث شده تا این ویروس انگیزه زیادی برای برتری بر فوتبال در ایران داشته باشد. ویروس جدید کرونا که تقریبا از چهار ماه پیش به جان مردم دنیا افتاد، حالا فوتبالیست‌های زیادی را درگیر خود کرده و بسیاری از مدیران ایرانی با این بهانه به دنبال لغو ادامه لیگ و احتمالا عدم پرداخت هزینه ها و مخارج مالی باشند.

مالکان مختلف باشگاه‌های خصوصی ایران از محمدرضا زنوزی و فرهاد حمیداوی گرفته تا حدادیان به همراه دو مدیر دولتی یعنی سعید آذری و محمد جواهری اعلام کرده بودند با مثبت شدن آزمایش چند تن از اعضای باشگاهشان، به نفع جامعه فوتبال است که ادامه لیگ نوزدهم لغو شود. واکاوی این صحبت‌ها و تصمیم‌های مدیران تیم‌های لیگ برتری نشان می‌دهد با توجه به زیان‌ده بودن باشگاه‌های ایرانی، لغو لیگ نوزدهم اتفاق مثبتی برای مدیران ایرانی است زیرا می‌توانند ۳۰ الی ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت نکنند. در این راستا باشگاه تراکتور اعلام کرد چهار نفر، ماشین‌سازی شش نفر، شهرخودرو دو نفر، گل‌گهر شش نفر، فولاد پنج نفر و سپاهان دو نفر مشکوک (کلمه ای که در علم پزشکی برای تست کرونا وجود ندارد) به این ویروس مبتلا هستند.

این صحبت‌ها تنها در حد حرف  منتشر شد

البته این صحبت‌ها تنها در حد حرف و فقط از رسانه‌های رسمی این باشگاه‌ها منتشر شد و زمانی که ستاد مبارزه با کرونا از این باشگاه‌ها مدارک آزمایش‌های مربوط به بازیکنان و اعضای مبتلا شده به کرونا را خواست ناگهان معجزه‌ای رخ داد و بسیاری از آن‌ها بهبود یافتند. پزشکان توصیه کرده بودند که در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونای هر بازیکن، آن شخص باید حداقل دو هفته در قرنطینه باشد اما تست مجدد تیم‌ها از بازیکنانشان باعث شد تا به صورت ناگهانی افراد مبتلا شده خوب شوند و کسی مشکلی برای تمرین نداشته باشند!

شهرخودرو نیز هنوز هیچ مدرکی را تحویل نداده‌اند

با اعلام یکی از اعضای ستاد مقابله با تست کرونا، هیچ‌کدام از باشگاه‌های ماشین‌سازی و تراکتور که چند روز قبل تست کرونا دادند و مبتلایان خود را اعلام کردند، هنوز مدرکی به این ستاد نداده‌اند و مدیران فولاد و گل گهر نیز در اتفاقی عجیب اعلام کردند پس از سومین تست کرونا از بازیکنانشان، هچ کدام یک از اعضای این دو باشگاه کرونا ندارند. فرهاد حمیداوی و شهرخودرو نیز هنوز هیچ مدرکی را تحویل نداده‌اند و درباره مبتلایان این باشگاه تنها اعلام کرده‌اند دو  فرد، مشکوک به کرونا هستند.

این چرخش‌های ناگهانی تیم‌های مدعی لغو لیگ نشان از روراست نبودن این تیم‌ها دارد و پای مدرک نشان دادن که می‌رسد، همه جا می‌زنند. باید به مدیران این تیم‌ها گفت "اگر پول ندارید تیم‌داری نکنید" زیرا به دنبال هر بهانه‌ای برای لغو لیگ هستند تا قراردادهای سنگینی که اول فصل بسته‌اند را نصفه و نیمه پرداخت کنند. بهتر است این مدیران کمی شرایط مالی خود و باشگاه‌شان را بسنجند و سپس تصمیم بگیرند که توانایی مدیریت دارند یا خیر.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کثیف ترین چیز تو اخلاق دروغ هست
چرا فدراسیون و قوه قضاییه ورود نمیکنن تا این دروغگوها رو رسوا و فوتبال کشور رو از وجودشون پاک کنن؟؟؟؟؟؟؟
اگه با اولین دروغ از اولین نفر شدیدا برخورد میشد امروزه روز کسی جرات نمیکرد تو روز روشن وقیحانه دروغ بگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
وای بحال فوتبال وملت اگه واقعا داشته باشن , بعد مصلحتی بگن نداشتیم
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از هیاهوی یک هفته ای که با جنجال چندین مورد مثبت در تیم گل‌گهر سیرجان شروع شده بپد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شده بید؟!
تو چه کاره بیدی
خدایا شکر که همیشه دست دروغگویان و حیله گران را رو میکنی.
این جمله درست نیست "اگر پول ندارید تیم‌داری نکنید" باید بگویید اگر به خزانه و فدراسیون وصل نیستید تیم داری نکنید
چقدر راحت دروغ میگن و هیچکسی هم نیست بپرسه برای چی دروغ میگی!
خدایی لیگ فوتبال ایران از لیگ مالدیو هم آمارتور تره! فک نکنم تو لیگ دست دوم هند هم بشه اینجوری خالی بست!
اگر از سیاست دروغ را بگیرند چیزی برایش نمی ماند. دروغ خون در رگ های سیاست است و این دو بدون هم میمیرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل