بازدید 15837

سرقت دوربین‌های مداربسته برای تامین هزینه موادمخدر

کد خبر: ۹۸۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 30 May 2020

سرهنگ آذین از دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته منازل غرب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: دیروز در پی مراجعه حضوری شهروندی مبنی بر اینکه دوربین مدار بسته منزل مسکونی‌اش که خارج از خانه‌اش نصب شده، به سرقت رفته است، پرونده‌ای تشکیل و موضوع توسط تیم‌عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دی وی آر دوربین مداربسته مشخص شد که سرقت توسط راننده خودرو سوناتا آلبالویی رنگ صورت گرفته است.

سرهنگ آذین تصریح کرد: با بدست آمدن پلاک خودرو، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از اخذ نیابت قضایی، مالک خودرو مذکور که یک خانم ۳۰ ساله و ساکن تهران است، به کلانتری احضار شد.

وی افزود: مالک خودرو در اظهارات خود مدعی شد که برای تعویض فیلتر و روغن، خودرو را در اختیار نامزد خود قرار داده است.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اخذ دستور قضایی برای دستگیری متهم، گفت: ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به محله پونک اعزام شدند، که در نهایت متهم به همراه یک نفر دیگر دستگیر شدند.

وی افزود: پس از رویت خودرو مذکور در پارکینگ منزل متهم، در بازرسی از آن ۷ دستگاه دوربین مداربسته کشف شد.

سرهنگ آذین اظهار کرد: متهم در زمان دستگیری اعتراف به سرقت دوربین‌های مداربسته کرد و پس از انتقال وی به کلانتری و انجام بازجویی‌ها، متهم به بیش از ۶۰ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اقرار کرد و در بررسی سوابق وی مشخص شد که چندین مرحله به علت نگهداری و حمل موادمخدر و شرب خمر توسط پلیس دستگیر شده است.

وی افزود: همدست متهم نیز مدعی شد که از سرقت‌ها بی خبر بوده و به بهانه گشت و گذار به محلات رفته و متهم نیز پس از پارک کردن خودرو به بهانه انجام خرید اقدام به سرقت دوربین‌ها می‌کرده است و پلاستیک به دست به سمت خودرو باز می‌گشت و بسته را داخل صندوق عقب می‌گذاشته است.

به گفته رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، متهم اصلی پرونده ۳۰ ساله است و دارای دو فقره سابقه حمل و نگهداری موادمخدر، یک فقره سابقه شرب خمر دارد و چهار ماه در حبس بوده و یک ماهی از آزادی وی از زندان می‌گذرد.

سرهنگ آذین خاطر نشان کرد: بنابه اظهارات متهم، وی به دلیل طرد شدن از خانه برای تامین هزینه موادمخدر مصرفی خود این دوربین‌ها را سرقت و پس از درج آگهی فروش در سایت‌های کالای دست دوم اقدام به فروش اموال سرقتی می‌کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل