بازدید 15109
۴

واکنش زنوزی به برنگشتن‌اش به کشور بخاطر بدهی بانکی

کد خبر: ۹۸۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 30 May 2020

مالک باشگاه های تبریزی تراکتور و ماشین سازی به شایعات حضورش در خارج کشور به دلیل بدهی هنگفت مالی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی مالک چندین کارخانه و یکی از هواپیمایی های داخلی مدتهاست که در خارج کشور زندگی می کند و به ایران باز نگشته است. همین دوری طولانی شایعاتی درباره بدهی بانکی او راه انداخته است.

وی که در دوره احمدی نژاد هم حواشی زیادی در اقتصاد ایران به راه انداخته بود، در واکنش به این ادعاها گفت: به دلیل محدویت‌های پروازی در روسیه هستم و حتی اجازه پروازهای خودمان را نمی‌دهند که در فضای مجازی شایعاتی در این خصوص ساخته‌اند. مانده‌ایم که با چه کسانی بجنگیم، اکثرشان نمی‌دانند چرا این کارها را می‌کنند و کسانی که این موضوعات را به برخی رسانه‌ها القا می‌کنند، چه اهدافی دارند. من از این تریبون رسمی اعلام می‌کنم که هیچ‌گونه بدهی بانکی هم ندارم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
لطفا برگردایران تابرای همه مسجل شودشما بدهی ندارید، اتفاقاهمه بدهکاران ومجرمان دردادگاه همین ادعا ی واهی رادارنداگرراست میگویی هرچه زودتروبدون وقفه بیا.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
بدهکاران ورزش دو باشگاه پرسپولیس و استقال هستن که ثروت مملکت را به باد می دهند نه زنوزی که برای 3 هزار نفر خانواده نون آور هستش
موفقیت های شما چشم دشمنان را کور کرده است.بزار کور بمانند و کور فکر کنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اگر رانت خواری را موفقیت بدانیم بله ایشان کاملا موفق هستند. فردی که نه سواد درست و حسابی دارد نه تخصص دارد شگفت انگیز است چگونه اینهمه ثروت جمع کرده مگر با رانت خواری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر