بازدید 22980

طوفان کرونا در شهرستان‌های لار، خنج و اوز

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، جدیدترین آمار از بیماری کرونا در شهرستان‌های لار، خنج و اوز را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 29 May 2020

به گزارش تابناک، اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، امروز جمعه ۹ خرداد ماه با اشاره به ۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان، اظهار کرد: مجموع کل مبتلایان کووید ۱۹ با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۱۷۳ مورد رسید.

او افزود: مبتلایان جدید مربوط به لار، لطیفی، کورده و زاهدمحمود هستند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۱۶۸ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش همچنین با اشاره به اینکه ۱۱ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته برای اوز ثبت شد، تصریح کرد: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید، از ابتدا تاکنون، به ۱۳۲ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: این ۱۱ مورد مبتلایان کرونا مربوط به اوز، بیدشهر و کهنه اوز است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۱۲۱ مورد بوده و یک نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به اینکه خنج نیز ۱۰ مورد مثبت جدید در شبانه روز گذشته داشت، افزود: مجموع کل مبتلایان کرونا با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۹۹ نفر رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در خنج ۸۹ مورد بوده و مورد فوتی نداشته است.

اُسروش اضافه کرد: ۸ نفر از مبتلایان جدید تبعه افغانستانی و ۲ نفر ایرانی است.

او گفت: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۲۱۷ مورد افزایش یافت.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه علاوه بر تعداد اعلام شده مواردی نیز مربوط به استان هرمزگان است، از شهروندان درخواست کرد: در مراودات خود فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر