بازدید 13807
۱

مصدومیت ۲ نفر در زلزله دماوند تهران

رییس مرکز اورژانس تهران گفت: زلزله ۴ ریشتری دماوند ۲ نفر مصدوم داشت که هنگام فرار از ناحیه پا دچار مشکل شده بودند.
کد خبر: ۹۸۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 28 May 2020

به گزارش «تابناک»، پیمان صابریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعداد مصدومان زلزله دماوند که ساعت ۱۳:۴۶ چهارشنبه به وقوع پیوست اظهار داشت: این حادثه سبب شد که ۲ نفر به دلیل ترس و وحشت و در هنگام فرار دچار مصدومیت شوند.

صابریان با اشاره به اینکه در زمان وقوع زلزله دماوند و به محض اطلاع اورژانس ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده بود گفت: با توجه به اینکه لرزش این زلزله در پایتخت نیز حس شده بود اما در این خصوص تماسی با اورژانس نداشتیم.

رئیس اورژانس تهران از آماده باش نیروهای اورژانس خبر داد و عنوان داشت: مصدومان زلزله دماوند از ناحیه پا دچار مشکل شده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این داستان مصدومیت و فوت ناشی از فرار در هنگام زلزله ها هم داستانی شده واسه خودش!!

دوست عزیز زلزله چند ثانیه بیشتر طول نمیکشه .. حتی اگه آمادگی کامل واسه فرار داشته باشی و با بالاترین سرعت فرار کنی به هیچ کجا نمیرسی .. خودتو داغون نکن.

امن ترین جای محل زندگیتو پیدا کن و از قبل حادثه بشناس. جایی که نزدیک دیوارهای خارجی نباشه.. در محدوده مرکز ساختمان باشه.. راحت وسریع بشه در چند ثانیه به اون نقطه رسید .. در کنار یک ستون اصلی ساختمان و زیر یک سقف کوچک.. در آن قسمت چند باکس آب معدنی و کنسرو و نان خشک شده و خرما نگهداری کن.. آمادگی ذهنی داشته باش تا در هنگام زلزله سریع به این محل بروی و سر و گردن خود را در حالت نشسته بگیری تا زلزله تمام شود.. سپس بعد از اتمام زلزله از ساختمان خارج شو و به محل امن دور از ساختمانها و تیرهای برق و ... نقل مکان کنید چون ممکن است زلزله یک پیش لرزه بوده باشد و زلزله اصلی در راه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل