بازدید 36299

آزار و اذیت ۴۰ زن به دست استاد دانشگاه

مردی که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه های کشور است و با همدستی یک زن تحصیل کرده دیگر و راه اندازی دفاتر مشاوره روان شناسی، زنان جوان دارای مشکلات و تالمات روحی و روانی را قربانی نیات پلید و شیطانی می کردند، از سوی دادستان مرکز خراسان رضوی دستگیر شدند .
کد خبر: ۹۸۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 27 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، ماجرای این زن و مرد که عنوان «دکتر» نیز دارند ، از چندین ماه قبل زمانی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت که قاضی غلامعلی صادقی (دادستان وقت مشهد) در پی دریافت گزارش های غیرمستقیم و محرمانه، مبنی بر سوءاستفاده مدیران دو دفتر مشاوره روان شناسی از زنان دارای تالمات روحی، دستورات ویژه ای را برای پیگیری غیرمحسوس با رعایت همه جوانب قانونی و شرعی صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات گسترده ای آغاز شد تا این که با جمع آوری اسناد و مدارک و شکایت برخی از زنان جوان، مرد ۴۰ ساله که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه های کشور است، مراجعان خود را با ادعاهای دروغین مانند ارتباط با امام زمان (عج) یا حلول روح شیطانی، مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

با به دست آمدن این سرنخ ها و گزارش مراجع امنیتی، قاضی دستور دستگیری متهمان مذکور را صادر کرد. متهمان این پرونده در حالی به دام افتادند که رسیدگی به اتهامات هولناک این افراد در مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد وارد مرحله جدیدی شد.آنان متهم هستند که بیش از ۴۰ زن جوان را طعمه اهداف شیطانی خود کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۳
میشه بگید چه خبره اونجا؟
تمام این مراکز روان نشناسی ها محلی برای فساد و خالی کردن جیب مردم است
پاسخ ها
حسن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عزیز من قربونت فله‌ای نظر نده. اگر در بین هزار مرکز روان شناسی یک مرکز خوب پیدا بشه که من ده‌ها را میشناسم، دیگر نمیتوانید از کلمه همه استفاده کنید. میتوانید بگویید ۹۹.۹% ولی نه همه.
این آدم عقده جنسی داره باید ببرنش تیمارستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
فکر می کنی تو اروپاش کسی رو که عقده جنسی داره مستقیم می برنش تیمارستان نه داداش یه بلایی سرش میارن که تیمارستان رو آرزوش میشه متاسفانه تو کشور ما مجازات متناسبی برای اینها در نظر نمی گیرند.
هم وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
باید فقط و فقط اعدام
کسی را میشناسم که در دورانی که من در سال 81 دانشجوی فوق لیسانس فنی در دانشگاه تبریز بودم با من هم اتاقی بود، همزمان با من فوق لیسانس روانشناسی میخوند. ایشان و خانواده اش را از نزدیک میشناختم. بسیار دروغگو و تجربه های متعدد اخلاقی و جنسی غیر قانونی و غیر شرعی در همان زمان داشت. بعد از مدتها بی خبری از ایشان در سال 97 او را در راهروهای دادگستری مشهد دیدم در حالی که خودش را بسیار متشخص و موجه جلوه میداد و اصلا آن شخصیت قبلی خودش را بروز نمیداد به من گفت که برای برگشت خوردن یک چک امانتی و رفع سو اثر به دادگاه آمدم. من که او را کاملا میشناختم، به اسم کوچک ایشان را صدا زدم و گفتم چه خبر چه کار میکنی؟ در پاسخ گفتند دکترای روانشناسی گرفتم و هم اکنون هم عضو هیات علمی هستم. کم مانده بود شاخ در بیاورم چون ایشان را هم از لحاظ اخلاقی و هم علمی میشناختم. واقعا نمیدانم چطور ایشان عضو هیات علمی شدند. همان جا گفتم خدا به مراجعه کنندگان ایشان رحم کند. این داستان را برای یکی دیگر از دوستان سابق هم تعریف کردم ایشان هم خشکش زده بود. بسیار حدس میزنم که فرد دستگیر شده ایشان باشند. واقعا ملاک و معیار برای هیات علمی کردن افرادی با شخصیت ایشان فقط ظاهرسازی بوده یا مسائل دیگری هم در میان بوده است.
واقعا در مشهد، این شهر مذهبی با آن همه مسئولان سراپا انقلابی و دشمن ستیز و دولت ستیز و مزدور ستیز و آمریکا ستیز و اسرائیل ستیز و همه چیز ستیز، که همگی شان هم مخالف بسته شدن حرم ها و مساجد در روزهای کرونایی هستند، چرا این همه فاجعه اتفاق می افتد؟ من از شیراز این را می نویسم، شهری که برخی آن را غیر دینی ترین (سکولار) شهر ایران می دانند ولی مردم اینجا حتی بی دین هایشان اصلا چنین فجایعی را به خواب هم نمی بینند. دیگر جرات ندارم اخبار مشهد را بخوانم. آیا جز این است که در این شهر واقعیات جامعه فدای شعارها و آرمان گرایی های نادرست شده است؟ باید یکبار بروم و از نزدیک چند روزی با این شهر و مردم آن آشنا شوم. البته مطمئن هستم که چشمم به جمال بزرگان عرش آشیان آن روشن نخواهد شد.
پاسخ ها
ماندانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
متاسفانه ميزان فساد تو شهرهاي مذهبي كم نيست قم هم همينطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
لازم نیست تو خواب ببینی تو همین بیداری یه سرچی تو اینترنت بکن تا ببینی خفاش شب و کفتارها و روباه پیر و اینها هیچ کدام اهل مشهد نبودند علاوه بر این که معلوم نیست این جنایتکار اهل کدوم شهر از این استان باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خاک پاتم کاکوی با مرام.
متاسفانه یک عده به دلیل مشکلات روانی خودشان به این رشته وارد می شوند و این فجایع آفریده می شود و خود من یک زمانی کار بالینی می کردم اولین حرف من به مراجعان این بود که شماره بازرسی انجمن روانشناسی را می دادم که با اولین چیز غیرعادی تماس بگیرد و شما تصور کنید مردم به ما پناه آورده اند تا مشکلی را حل کنیم و چقدر این که مورد سواستفاده قرار بگیرند زشت و کثیف است
با سلام
خیلی مهم و ضروری است که دانشجویان رشته روانشناسی خودشان افراد سالمی باشند. در حالی که تعداد زیادی از افراد چون مشکلاتی از قبیل اضطراب و افسردگی و غیره را تجربه کرده اند به این رشته تمایل نشان می دهند. غافل از این که روانشناس و مشاور با روان و آبروی افراد سروکار دارند. متاسفانه رشته ای که باید غربالگری سلامت روانی و معنوی داشته باشد ندارد و خود به جایگاهی برای سودجویی مالی و مقامی و ... تبدیل شده است. متاسفانه مواجهه سازمان رسمی کشور مرتبط با این رشته نیز مناسب نیست. ناهنجاری های اخلاقی، قانونی و حرفه ای مرتبط با این رشته باید در دادگاهی ویژه مورد بررسی قرار بگیرد که هنوز چنین نهادی نداریم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار