بازدید 22845
۸

کشف ۱۰۸۴ خودرو احتکاری در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پایتخت از کشف یک هزار و ۸۴ دستگاه انواع خودروی احتکاری به ارزش یک تریلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 27 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ نعمت اله علیپور اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو داخلی و خارجی در ۱۳ پارکینگ مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع در اختیار تیم های مختلفی از پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های مختلف عملیاتی تشکیل و طی پنج روز در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر ۱۰۸۴ دستگاه انواع خودرو احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: خودروهای کشف شده همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند که با دستور قضائی توقیف و هر ۱۳ پارکینگ پلمب شد.

سرهنگ کارآگاه علیپور، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بیش از یک تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ علیپور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
مردم باید مکان احتکار خودروها رو به پلیس گزارش بدن
برو بابا . همه مشکلات مال این دشمنان فرض است !
اگر کار مملکت درست باشه هیچ احمقی اینچنین حماقتی نمی کنه .
کاش میشد احتکار مسکن را هم گزارش کرد...
همه اینا ضبط دولت بشه با نصف قیمت به کسانی که هیچ خودرویی ندارند و ثبت نام نمودهاند از طریق قرعه کشی تحویل بشه و تا 5 سال حق فروش نداشته باشند که اجر این کار بسیار بزرگه در نزد خداوند
برین خودتون رو مسخره کنین، کشف پارکینگ،!!!! اون همه ماسک رو کشف کردین چیکار کردین آوردین دادین مردم یا قیمت ماسک اومد پایین؟! حتما مال یکی از مدیرا و مسئولا بوده دگ.
هر چند با احتکار خودرو و هر چیز دیگر باید به شدت برخورد کرد ولی یادمان باشد:
مردم از ضعیفترین قشر تا ثروتمند ترین آن ، حاضرند ریال را با هر چیز دیگر که قیمتش کاهش نیابد عوض کنند.....حالا یه روز میشه سکه و دلار یه روز ارز یه روز مسکن یه روز ماشین یه روزم شاید نخود و لوبیا و ....


به جای مبارزه با سلطانهای خود ساخته بهتر نیست کاری کنیم که ارزش ریال لحظه به لحظه کم نشود؟

بسیار کار ساده ای است و به تحریم و استکبار و ... هم ربطی نداره، کل نقدینگی مجازی و واقعی ایران حدود 150 میلیارد دلاره و حکومت هم اعلام میکنه ذخیره ارزی ایران حدود 150 میلیارد دلاره کافیه دومی پشتوانه اولی معرفی بشه....تمام!
اینطوری نه تنها تورم صفر خواهد شد بلکه تورم منفی هم خواهیم داشت! التماس کمی تفکر!
سلام
مدیونید اگر فکر کنید احتکار خودرو کار نماینده مجلس یا آقازاده است !!!!!!
سلام. تابناک عزیز چند روزه با این خبرا روی اعصاب ما داری پیاده روی می کنی ها!!!
لطفا پیگیر حل ریشه ای مشکلات باشید نه صرفا خبر گذاشتن های بیهوده .....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل