بازدید 13560
موفقیتی بزرگ در نخستین سال فعالیت

فولاد بافت گواهینامه‌ ایزو مدیریت‌ کیفیت را‌ کسب کرد

شرکت احیا استیل فولاد بافت موفق به دریافت گواهینامه ایزو۹۰۰۱در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت از شرکت SGSشد.
کد خبر: ۹۸۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 26 May 2020

شرکت احیا استیل فولاد بافت موفق به دریافت گواهینامه ایزو۹۰۰۱در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت از شرکت SGSشد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اخذ این گواهینامه مهم بین المللی در حالی رخ داده است که این شرکت درآبان ماه ۹۸ توسط ریاست جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسمی رسیده است.
سورنا زمانیان مدیر عامل شرکت احیا استیل بافت در مورد این موفقیت بزرگ اظهار داشت: هنگامی که ۶۰ درصد سهام توسط گروه مالی گردشگری خریداری شد و تحت مدیریت هلدینگ ماهان قرار گرفت، درحالی که عملیات احداث انجام می شد و از آنجایی که نوع نگاهمان ایجاد یک کارخانه متناسب با شرایط روز دنیا نیز بود، تمام مواردی که می توانست درآینده برایمان مهم وحائز اهمیت باشد را مدنظر قراردادیم.
زمانیان افزود: به طور موازی با عملیات ساخت، تمام موارد مهم در زمینه مدیریت واحد، ایمنی و بهداشت،کنترل کیفیت،اصول مهندسی تولید، سیستم های مدرن بازرگانی و فروش، منابع انسانی واموراجتماعی و....را مورد توجه قراردادیم و از آنجا که می دانستیم باید در بازاری فعالیت کنیم که داشتن استانداردهای بین المللی ضروری است این امور با دقت پیگیری و پیاده سازی شد.
وی خاطرنشان ساخت: در اولین گام تلاش کردیم تا گواهینامه ایزو۹۰۰۱را از شرکت معتبر بین المللی SGS دریافت کنیم و با استقرار بازرسان این شرکت و انجام بررسی های کاملشان موفق به دریافت این گواهینامه شدیم.
زمانیان در خاتمه اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همدلی پرسنل کارخانه فولادبافت و حمایت های مدیریت ارشد هلدینگ بتوانیم درآینده نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتری در زمینه پیاده سازی استانداردهای بین المللی باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر