بازدید 9784
۱

مراتع «چل جایدر» پلدختر در آتش سوخت

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از حریق مراتع منطقه «چل جایدر» این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی طی یک عملیات نفس گیر پس از ۲ ساعت آتش را خاموش کردند.
کد خبر: ۹۸۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 25 May 2020

به گزارش تابناک آیت فرخ پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در مراتع منطقه «چل جایدر» یک تیم اطفای سنگین از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با وجود صعب العبور بودن مسیر، گرمای هوا و سختی کار، آتش نشانان موفق شدند طی یک عملیات نفس گیر پس از ۲ ساعت آتش را خاموش کنند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به عرصه‌های طبیعی و سایر مراتع جلوگیری به عمل آمد.

فرخ پور افزود: علت این آتش سوزی و میزان خسارت و آسیب‌های آن از سوی کارشناسان منابع طبیعی پلدختر در دست بررسی است.

وی یادآور شد: مزارع گندم روستای «دوکوهه رشنو» پلدختر نیز دچار حریق شد که این آتش سوزی با تلاش آتش نشانان و مردم محل مهار و از گسترش آن به مزارع همجوار جلوگیری شد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از مردم، مسافران، دامداران و کشاورزان خواست با توجه به فصل برداشت مزارع، گرمای هوا و وزش باد از آتش زدن کاه و کلش بر جای مانده در مزارع خودداری کنند تا این گونه آتش سوزی‌ها موجب خسارت به منابع طبیعی و آلودگی محیط زیست نشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نکنه بعضی از عوامل امریکایی که مزارع سوریه را اتش می زنند اینجا نیز دخالت دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر