بازدید 16901
سوژه

دلیل اصرار منزوی برای استعفا و خروج از هیات مدیره استقلال

گفته می شود برخی تهدیدهای جدی برای شکایت از این باشگاه و همچنین اوضاع نابسامان اقتصادی آبی ها باعث اتخاذ چنین تصمیمی از سوی یکی از قدیمی ترین چهره های باشگاه استقلال شده است.او در آخرین هفته حضورش هم نسبت به قرارداد جدید با کارگزار باشگاه و فسخ قرارداد شرکت قبلی هشدار داده بود.
کد خبر: ۹۸۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 23 May 2020

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در آخرین جلسه رسمی از سایر اعضا خداحافظی و بالاخره اعلام کرد دیگر حتی با رد استعفایش هم حاضر نیست به کار در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، کامران منزوی که مدیریت برخی شرکت های تجاری و برندهای اقتصادی کشور را نیز بر عهده داشته است، از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا داد و احتمالاً پس از موافقت رسمی وزارت ورزش و جوانان با استعفای او، نفر جدید اواخر هفته آینده وارد کادر مدیریتی باشگاه می‌شود.

منزوی پیش از این پنج، شش بار به صورت کتبی و شفاهی از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا داده بود و این بار جدایی او قطعی به نظر می‌رسد. گفته می شود برخی تهدیدهای جدی برای شکایت از این باشگاه و همچنین اوضاع نابسامان اقتصادی آبی ها باعث اتخاذ چنین تصمیمی از سوی یکی از قدیمی ترین چهره های باشگاه استقلال شده است. او در آخرین هفته حضورش هم نسبت به قرارداد جدید با کارگزار باشگاه و فسخ قرارداد شرکت قبلی هشدار داده بود.

با جدایی منزوی و موسوی، باید دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شوند؛ گویا رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و به زودی تکلیف هیات مدیره این باشگاه مشخص خواهد شد.

دلیل اصرار منزوی برای استعفا و خروج از هیات مدیره استقلال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر