بازدید 6019

دستورات لیگ کرونایی: ازبازیکن و داور تا خبرنگار تا توپ‌جمع‌کن

تیم‌ها باید از دو اتوبوس برای جابجایی بازیکنان خود استفاده کنندو در هر ردیف صندلی‌ها یک بازیکن حضور داشته باشد و باید به صورت متقاطع قرار گیرند. در ضمن جایگاه هر فرد در اتوبوس ثابت و اختصاصی است.
کد خبر: ۹۸۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 22 May 2020

پروتکل مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ‌های فوتبال ایران از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون پزشکی ورزشی امروز (جمعه) راهنمای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال را منتشر کرد.

در این پروتکل ۳۰ صفحه‌ای که مختص به محل برگزاری لیگ فوتبال است، مواردی مختلف ذکر شده که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات و تمرینات بدون حضور تماشاگر، عدم انجام تمرینات کششی با کمک هم تیمی یا مربی، ممنوعیت برگزاری مراسم استقرار دسته جمعی تیم‌ها قبل و بعد از مسابقه و دست دادن و رد و بدل کردن نماد‌های تیم‌ها، حضور حداکثر ۱۰ خبرنگار و ۱۰ عکاس در هر بازی با حفظ فاصله فیزیکی و ... اشاره کرد.

تیم‌ها باید از دو اتوبوس برای جابجایی بازیکنان خود استفاده کنند و در هر ردیف صندلی‌ها یک بازیکن حضور داشته باشد و باید به صورت متقاطع قرار گیرند. در ضمن جایگاه هر فرد در اتوبوس ثابت و اختصاصی است. قراردادن بطری آب کنار زمین ممنوع خواهد بود و هر بازیکن باید قمقمه اختصاصی داشته باشد. تجمع بازیکنان و کادرفنی در رختکن به جز تعدادی محدود ممنوع خواهد بود.

همچنین توپ جمع کن‌ها باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و فاصله ۳ متری از یکدیگر داشته باشند. سرمربی و تمامی عوامل کادرفنی و پزشکی باید با فاصله یک صندلی از یکدیگر قرار داشته باشند و بازیکنان ذخیره هم با رعایت فاصله اجتماعی باید در نزدیک‌ترین بخش به نیمکت ذخیره‌ها قرار بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر