بازدید 12950
۳
بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی؛

تغییر سقف مجاز انتقال‌ وجه کارت‌‌به‌‌کارت و برداشت‌نقدی

بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت و برداشت نقدی تغییر کرد.
کد خبر: ۹۸۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 22 May 2020

تغییر سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت و برداشت نقدی

بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی ج.ا.ا . و با توجه به عبور کشور از مرحله‌ی اوج شیوع ویروس کرونا، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت و همچنین برداشت نقدی از خودپردازها تغییر یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، از تاریخ 1 خرداد سال 1399، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازها، درگاه‌های اینترنتی و کیوسک‌ها حداکثر مبلغ 30 میلیون ریال در شبانه‌روز و از طریق پرداخت‌سازها مبلغ 10 میلیون ریال خواهد بود. همچنین امکان برداشت نقدی از طریق خودپردازها تا سقف 2 میلیون ریال فراهم است.

بر اساس این خبر، مشتریان با مراجعه به شعبه‌ها و احراز هویت به‌صورت حضوری، می‌توانند نسبت به تمدید کارت‌های بانکی خود اقدام کنند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌ پاسارگاد به شماره‌ی 82890 تماس و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر به مشتریان هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این مبالغ حدود 10 سال ثابت بوده.دولت فکر نمیکنه این سه تومنی که انتقال میشه داد توی 10 سال پیش الان 500 هزار تومن هم ارزش نداره.خدمات لطف رسانی به مردم همیشه ثابت میمونه اما خدمات فشار رسانی به مردم همیشه افزایش نرخ داره.
واقعا مایه تاسفه . مبلغ 3 میلیون تومان واقعا ناچیزه و ضرورت رفتن به بانک رو زیاد میکنه . وقتی دلار 1000 تومان بود مبلغ کارت به کارت سه میلیون تومان بود یعنی حدود سه هزار دلار و قیمت پراید 7 میلیون تومان بود یعنی نصف مبلغ یک پراید
الان اگه بخاهیم با نرج دلار تناسب بگیریم بایستی جهت سهولت انتقال وجه 50 میلیون تومان باشه . حالا ما نخواستیم این مبلغ باشه . همون 10 میلیون تومن هم با تردد به بانک رو کاهش میده. از باک مرکزی میخاهیم حداقل مبلغ کارت به کارت رو 10 میلیون تومان برگردانه
واقعا مایع تاسف
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل