بازدید 13961
۲

نخست‌وزیر انگلیس هم علیه چین به دست به کار شد

روزنامه "تایمز" امروز، جمعه گزارش کرده است، نخست وزیر انگلیس به کارمندان دولت خود دستور داده که برنامه‌هایی برای پایان وابستگی به چین برای تامین ملزومات پزشکی اساسی و دیگر اقلام وارداتی استراتژیک در نظر بگیرند.
کد خبر: ۹۸۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 22 May 2020

به گزارش تابناک روزنامه تایمز در گزارش خود در این باره آورده است، این طرح با اسم رمز "پروژه دفاع" شامل شناسایی آسیب‌پذیری‌های اصلی اقتصادی انگلیس در برابر دولت‌های خارجی متخاصم احتمالی است که بخشی از رویکردی تازه و گسترده در راستای امنیت ملی این کشور محسوب می‌شود.

به نوشته این روزنامه، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس سرپرستی این اقدام را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تایمز گزارش کرده، دو کارگروه برای این پروژه تعیین شده‌اند و یک منبع آگاه اظهار کرده است که هدف این اقدام ایجاد گوناگونی در خطوط تامین برای توقف وابستگی به برخی کشورها برای تامین ملزومات اساسی غیرغذایی است.

در این گزارش آمده است، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به قانونگذاران کشورش گفته، اقداماتی برای حمایت از فناوری داخلی اتخاذ خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که این طرح شامل دارو و تجهیزات محافظتی شخصی نیز باشد.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
مرگ بر کشور چین و روسیه کثیف ....
فرار به جلو که شاخ و دم نداره!
می خواد بگه اگه رابطه ای بین اقتصاد انگلیس و چین پیدا کردید ٬ عمدی و راهبردی تدارک دیده نشده بوده و ما در صدد کاهش آن هستیم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان