بازدید 9120

اردن: ناچار به تجدیدنظر در روابط با اسرائیل خواهیم بود

نخست وزیر اردن تهدید کرد که «امان» در صورت الحاق بخش هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی در روابط با این رژیم تجدیدنظر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 22 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، نخست وزیر اردن اعلام کرد که این کشور اقدامات یکجانبه اسرائیل برای الحاق اراضی فلسطینی در کرانه باختری اشغالی را نخواهد پذیرفت.

«عمر الرزاز» با ذکر این مطلب از بازنگری در روابط با اسرائیل در صورت این اقدام خبر داد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با ایجاد یک موضع یکپارچه عربی، جامعه بین الملل به وظایف خود برای حمایت از صلح نه فقط در این منطقه بلکه در سطح جهان عمل کند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی سعی دارد با جانبداری های دولت ترامپ بخش هایی از کرانه باختری فلسطین را به این رژیم ملحق و اشغال نماید.

در همین راستا، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه شنبه اعلام کرد که این تشکیلات دیگر به توافقات منعقده با اسرائیل و ایالات متحده بخصوص هماهنگی‌های امنیتی پایبند نیست.

«صائب عریقات» دبیر کمیته آزادیبخش فلسطین هم پنج شنبه شب از توقف همکاری‌های تشکیلات خودگردان فلسطین با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) خبر داد.

عریقات اعلام کرد که تشکیلات خودگردان در اعتراض به تلاش اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری همکاری با سیا را متوقف کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی