بازدید 8303

هشدار رئیس پلیس فتا به تازه وارد‌های بورسی

رئیس پلیس فتای استان زنجان به تازه وارد‌های بورسی در ارتباط با کلاهبرداری این بخش هشدار داد.
کد خبر: ۹۷۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 21 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: در شرایط کنونی به دلیل حجم بالای فعالیت‌های بورسی و نوسانات این بازار، هموطنان تازه وارد دقت کنند، به هیچ عنوان تحت تأثیر تبلیغات گسترده شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها برای خرید سهام شرکت‌های خاص قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر شکایت‌های متعددی در این خصوص به پلیس فتا واصل و در حال رسیدگی است، افزود: به دلیل سوءاستفاده مجرمین از شرایط پیش آمده، کاربران در نگهداری اطلاعات حساب کاربری و تغییر نوبتی رمز ورود اقدام و از واگذاری اطلاعات حساب کاربری بورسی برای خرید و فروش سهام به افراد غریبه خودداری کنند.

وی گفت: افرادی که به تازگی کد بورسی دریافت و وارد بازار خرید و فروش سهام شده‌اند حتماً قبل از انجام هر معامله‌ای از کارشناسان معتمد و فعال بورس مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

آدینه‌لو همچنین در ارتباط با کلاهبرداری با عنوان سهام عدالت نیز خبر هشدار داد و افزود: آزادسازی سهام عدالت نیاز به هیچگونه واریز وجه و یا پرداخت اینترنتی ندارد و تنها از طریق سامانه www.samanese.ir امکان پذیر است.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با تأکید بر اینکه سهام‌داران باید مراقب تماس تلفنی و مراجعه حضوری افراد ناشناس و سودجو به بهانه سهام عدالت باشند، گفت: در حال حاضر هیچگونه ثبت نام جدید سهام عدالت انجام نمی‌شود و از مردم می‌خواهیم به تبلیغات سوء از سوی کلاهبرداران توجهی نکنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر