بازدید 6635

ثبت رکوردهای جدید تولید برای فولادمبارکه

دستیابی به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف تولید در فولادمبارکه به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۷۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۶ 21 May 2020

ثبت رکوردهای جدید تولید برای فولادمبارکه

مختار بخشیان معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه با اعلام این خبر اظهار داشت: کارکنان تلاشگر ناحیه آهن سازی توانستند رکورد غرور آفرین تولید ۷۱۶ هزار و پانصد تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه با ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تن را که در فروردین ماه امسال به ثبت رسید، بهبود یابد.
بخشیان افزود: همچنین در واحد شهید خرازی ناحیه آهن سازی، نیز رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ تن به ثبت رسید در حالی که رکورد قبلی این قسمت در فروردین ماه به مقدار ۲۵۱ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.
معاون بهره برداری فولادمبارکه افزود: در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد دست یابی به رکورد تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن بودیم تا رکورد قبلی این مجتمع که در فروردین ماه سال جاری به میزان ۱۲۷ هزار و ۱۹۶ تن به ثبت رسیده بود، افزایش یابد.
وی تصریح کرد: همکاران پرتلاش نورد سرد نیز از این دومینوی رکورد بازنماندند و با تولید ماهیانه ۵۳ هزار و ۷۰ تن محصول در بازپخت شماره ۲ و در زنجیره قلع اندود، رکورد تولید ماهیانه خط تمپر به میزان ۱۳۰۰۷تن، خط قلع اندود به میزان ۱۰۲۴۲ تن و خط برش قلع اندود ۱ به میزان ۴۸۳۸ تن به جمع رکوردهای اردیبهشت ماه اضافه شدند.
بخشیان در پایان گفت: در ماه های ابتدایی سال به دلیل شرایط خاص تولید و مواجهه با کرونا ویروس، محدوریت هایی نیز همراه تلاشگران شرکت شد، ولی با همت و غیرت یک یک این تلاشگران عزیز، توانستیم با همکاری همه کارکنان، کارگران، شرکتهای پیمانکاری و پشتیبانی به رکوردهای جدید دست یابیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر