بازدید 6992

روسیه آماده میانجی‌گری در مساله اسرائیل-فلسطین

رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، این کشور آماده میانجی‌گری در درگیری میان اسرائیل و فلسطین است.
کد خبر: ۹۷۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 20 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کنستانتین کساشف، رئیس کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه یک روز پس از آن این مساله را مطرح کرد که محمود عباس، رئیس تشیکلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که فلسطین تمامی توافقات با اسرائیل و آمریکا را به دلیل تمایلات تل آویو برای الحاق سرزمین‌های فلسطینی لغو می‌کند.

وی تاسف خود را درباره اقدامات "ناپخته" که تضعیف کننده اقدامات بین‌المللی در راستای سازش درگیری‌های بین اسرائیل و فلسطین است، ابراز داشت و گفت: روسیه دو طرف درگیری را شریک خود می‌داند و به منافع آن‌ها احترام می‌گذارد و آن را می‌فهمد. شرکای ما در شورای امنیت سازمان ملل که به قطعنامه‌ای مرتبط رای دادند و سیاستمداران عاقل در خاورمیانه، آسیا و اروپا این موضع را به اشتراک گذارده و ما هم به تلاش‌هایمان ادامه می‌دهیم و آمادگی خود را برای میانجی‌گری که به نفع تمامی طرف‌های ذی نفع است، اعلام می‌داریم.

این قانونگذار روس ادامه داد: هدف ما صلح است نه پیروزی یکی از طرف‌ها. این امر تنها رویکرد سازش در این مساله است. اقدامات یکجانبه ثابت کرده که نه تنها مناسب نیست بلکه برای تمامی ساکنان منطقه خطرناک است. این معنای ضرورت از سرگیری گفتگوهاست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان