بازدید 19561
نشست جانبازان و ایثارگران منتخب مجلس یازدهم؛

روح‌الامینی: «قالیباف» برای ریاست اختلاف معناداری با دیگر گزینه‌ها دارد/ برخی از بیرون پارلمان نمی‌خواهند مجلس به ریل اصلی‌اش بازگردد

وی افزود: برخی از روی بی انصافی و برخی از روی دشمنی در فضای بیرون از مجلس نشسته اند و سعی دارند کاری کنند که مجلس یازدهم نتواند مجلس را به ریل اصلی خود بازگرداند که در این زمینه منتخبان باید هوشیار باشند و از اقدامات آنها جلوگیری کنند. بنابراین از همه دلسوزان کشور و نظام باید دعوت کرد تا با ایجاد اتحاد و برادری و پرهیز از هرگونه اختلاف همه توان خود را مصروف بازگشت مجلس به ریل اصلی کنند...
کد خبر: ۹۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 20 May 2020

روح‌الامینی: «قالیباف» برای ریاست اختلاف معناداری با دیگر گزینه‌ها دارد/ برخی از بیرون پارلمان نمی‌خواهند مجلس به ریل اصلی‌اش بازگردد

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ضمن حمایت از ریاست «محمدباقر قالیباف» بر مجلس به فاصله معنادار موجود بین منتخب اول مردم تهران با سایر کاندیداهای ریاست مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از اصولگرایان راه یافته به پارلمان خواست که در این زمینه به وفاق و همدلی برسند؛ چراکه برخی بیرون از مجلس نشسته و سعی می کنند مجلس به ریل اصلی خود بازنگردد.

به گزارش «تابناک»، عبدالحسین روح الامینی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم صبح امروز در نشست جانبازان و ایثارگران منتخب مجلس گفت: باید بین همه منتخبان اتحاد و اجماع شکل بگیرد تا منتخبان مجلس یازدهم بتوانند تحول اساسی را در ساختار مجلس ایجاد کنند و زمینه‌های بازگشت به ریل اصلی مجلس که همان در رأس امور بودن را فراهم کنند.

وی افزود: برخی از روی بی انصافی و برخی از روی دشمنی در فضای بیرون از مجلس نشسته اند و سعی دارند کاری کنند که مجلس یازدهم نتواند مجلس را به ریل اصلی خود بازگرداند که در این زمینه منتخبان باید هوشیار باشند و از اقدامات آنها جلوگیری کنند. بنابراین از همه دلسوزان کشور و نظام باید دعوت کرد تا با ایجاد اتحاد و برادری و پرهیز از هرگونه اختلاف همه توان خود را مصروف بازگشت مجلس به ریل اصلی کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس اظهار داشت: یکی از مقاطعی که در حال حاضر می‌تواند به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی مجلس یازدهم باشد، تعیین رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم است که اگر در ضمن رقابت با رفاقت وفاق و برادری شکل بگیرد قطعاً این وحدت و یکپارچگی می‌تواند زمینه تحول ساختاری مجلس را فراهم کند.

روح الامینی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فاصله معناداری بین آقای قالیباف با سایر کاندیداهای ریاست مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم وجود دارد و فارغ از اینکه به ریاست مجلس بعنوان رئیس قوه نگاه کنیم و یا سخنگو  به نظر می‌رسد بهتر است وحدت حداکثری در این زمینه شکل بگیرد و برخی اختلافات جزئی کنار گذاشته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۵
فکر کنم این مجلس تا ۴ سال دیگه درگیر این موضوع باشن که کی رییس باشه!
همه دنبال وحدت حول و با محوریت خودشون هستند خخخ
این مجلس یکی از بی پشتوانه ترین مجلس ها هست و ضعیفترین محلس از لحاظ عملکرد حتی ضعیفتر از محلس هفتم خواهد بود
معلومه که فاصله داره واقعا چرا بعضی خودشون رو در حد ریاست مجلس و قالیباف می دونن؟
"سعی دارند کاری کنند که مجلس یازدهم نتواند مجلس را به ریل اصلی خود بازگرداند" هاهاها. مجلسی که افرادش با حداقل مشارکت مردمی وارد آن شده اند می خواهند مجلس را به ریل اصلی(بیچاره تر کردن مردم ایران و دادن باقیمانده دارایی های ملت ایران به دوستان آنور مرزی) خود باز گردانند
خدا پسرتو بیامرزه من جای شما بودم دگ هیچ مسندی رو قبول نمیکردم
زنده باد قالیباف
ریاست قالیباف یعنی شروع کار باند مشهدی ها همونجور که تو شهرداری بودن.
تصورم این بود که بعد از یک سال از سپری شدن مجلس یازدهم نماینده های اصولگرا متوجه جریاناتی خارج از مجلس خواهند شد . البته جریانات خارج از مجلس به نوبه خود شرط خوب و بهینه ای است زیرا ذینفعان جامعه لازم است که از بیرون مجلس دخالت کنند و گاها مسیر را به نفع کشور و کل نظام عوض کنند ولی اگر جای ذینفعان ذینفوذان بخواهند دخالت کنند همانی خواهدشد که در دوره های قبل مجلس شده است و به این روز افتاده ایم .اگر یکسال پیش به اقای روح الامینی میگفتند که ذینفوذان در کار مجلس و قوانین و ریاست کمیسیون ها و ... دخالت میکنند این را بهانه ای برای ضد انقلابی و شایعه پراکنی بر ضد امنیت و پارلمان و یا بی کفایتی می پنداشتند ولی وقتی خود در بطن و هسته اصلی قرار میگرند به راحتی و مثل اب خوردن اعتراف میکنند که بیرون از مجلس سعی در خروج مجلس از ریل اصلی هستند . بقول معروف دمت گرم که خیلی زود متوجه شدی و اعتراف میکنی . حال این مجلس و اینهم اصولگراها . بقول معروف این میدان و این هم شیطان . ببینیم شما هم مثل اصلاح طلبان عقب نشینی میکنید یا بر مراکز قدرت و پشت پرده سیاست پیشه گان بی انصاف خواهید شورید . اقای روح الامینی الان متوجه شدید که ریاست های جمهور این کشور به دردی دچار هستند !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
چه زود متوجه شدید که اکثر حرکت ها و تصمیمات خارج از مجلس است. و حتی نوشته های پیش از نطق برخی از نماینده ها . دلیلش هم اینه که اگر یادداشتهای خودشان بود لکنت زبان نمی گرفتند و یا لازم نبود از روی نوشته بخوانند . نماینده مستقل و با کفایت موضوعات خود را فهرست وار نت نویسی میکند و مثل علی مطهری و صادقی حرف میزند نه نماینده ای که از روی نوشته هم غلط می خواند
سیاسیونی که تاریخ مصرف انها گذشته باید بازنشسته‌ شوند مجلسی که با مشارکت پائین مردم شکل گرفته خدمت نمیتواند بکند تشنگان قدرت برای تصاحب صندلی ریاست رقابت میکنند
من قالیباف دا دوست دارم .به نظرم ادم صادق و پر کاری هست .بدرد رییس جمهور شدن می خورد.
بله فاصله خیلی زیاد است کمتر کسی می توانست شهرداری تهران را ۶۰۰۰۰ میلیارد تومان بدهکار کند و جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را بگیرد!!!!!!
احتمالا این بار هم دقیقه 94 به توافق می رسند. سالی که نکوست از بهارش پیداست.
اقای روح الامینی توجه کنید لفظ معنی دار در یک جامعه علمی معنی دارد نه در جامعه سیاسی که شاخص های ان انقلابی بودن لفظی است . مثل نماینده هاییکه بنام اصولگرایی اندند و با 250 هزار دلار نقد در منزلشان به سرقت رفت و یا به حکم زندان نمایندگیشان را یه اتمام رساندند.
به قول دوستی انتخابات مجلس ايران که در آن اين دو جناح پايداری و اصولگرا در آن با 20% آرای مردم پيروز شدند دقيقا به اين فرم برگزار شد.

آيا از عملکرد ... راضی هستيد؟
گزينه اول: بله
گزينه دوم هم: بله
برای خودشان بله اول و بله دوم ظاهرا فرق می کند.
دموقراضه!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر