بازدید 14460

رییس فدراسیون بازنشسته برای رفتن شرط گذاشت!

پور علی‌فرد کی گوید: امیدوارم این قانونی که توسط وزارت ورزش ابلاغ شده برای سایر نفرات نیز اجرایی شود. با وجود اینکه نامه بازنشستگی به من ابلاغ شده، اما هنوز به صورت رسمی نامه‌ای برای جدایی من نیامده است!
کد خبر: ۹۷۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 20 May 2020

پرونده مدیران بازنشسته ورزش ایران و واکنش هایی که به احکام جدایی شان از پست و صندلی نشان می دهند جالب است.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس بازنشسته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که با وجود ابلاغ حکم بازنشستگی اش همچنان به دفتر ریاست فدراسیون می رود، گفت: تا هر زمان که سرپرست جدید برای فدراسیون معرفی شود وظیفه انسانی خودم می‌دانم به فدراسیون بروم!

ناصر پور علی‌فرد در خصوص اینکه تا چه زمانی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باقی خواهد ماند؟ اظهار داشت: تابع قانون هستم و هر چیزی آن‌ها بگویند از آن تبعیت خواهیم کرد و امیدوارم این قانونی که توسط وزارت ورزش ابلاغ شده برای سایر نفرات نیز اجرایی شود. با وجود اینکه نامه بازنشستگی به من ابلاغ شده، اما هنوز به صورت رسمی نامه‌ای برای من نیامده است.

رییس فدراسیون بازنشسته برای رفتن شرط گذاشت!

وی افزود: تا هر زمان که سرپرست جدید برای فدراسیون معرفی شود وظیفه انسانی خودم می‌دانم به فدراسیون بروم و برنامه‌ها را پیگیری کنم تا کار‌ها روی زمین نماند. پیش‌بینی می‌کنم روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده نامه بازنشستگی‌ام را دریافت کنم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد پیگیری لباس تیم ملی بانوان گفت: پیگیر این هستیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر تاییدیه لباس بانوان را از وزارت ورزش بگیریم و قرار شده هفته آینده نایب رییس بخش بانوان این مسئله را پیگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار