بازدید 8296
۱
دسته گلی که تاج در قرارداد ویلموتس آب داد

رشد۱۰میلیاردی بدهی فدراسیون به شستا با گرانی دلار

برای حل و فصل این بدهی بزرگ، مهدی محمدنبی چندین جلسه با شرکت شستا برگزار کرد. این مبلغ به دلار دریافت شده و در یکماه اخیر از ۳۰ میلیارد به حدود ۴۰ میلیارد تومان رسیده!
کد خبر: ۹۷۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 19 May 2020

ماجرا‌های فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج تمامی ندارد و هر روز معضلی از دل فعالیت‌های وی و همکارانش برای این فدراسیون به وجود می‌آید.

به گزارش تابماک ورزشی، بدهی ۲ میلیون دلاری فدراسیون فوتبال به شستا (شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی) فقط یکی از این مسائل بحرانی است که با افزایش نرخ دلار روز به روز بدهکاری این فدراسیون هم افزایش می‌یابد.

این مبلغ که به عنوان طلب برای پرداخت قرارداد مارک ویلموتس دریافت شده بود و سررسید آن در فروردین ۹۹ سرآمده، هنوز پرداخت نشده است. صفی‌الله فغان‌پور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره این پرونده می‌گوید: برای حل و فصل این اتفاق چندین جلسه به همراه مهدی محمدنبی با شرکت شستا برگزار کردیم. در حال حاضر در صدد تشکیل کمیته داوران هستیم تا نحوه پرداخت این مبلغ را مشخص کنیم.

فغانپور در واکنش به افزایش بدهی فدراسیون با افزایش نرخ دلار در ایران از ۳۰ میلیارد به حدود ۴۰ میلیارد تومان گفت: این مبلغ به دلار دریافت شده و هیات داوران نحوه و میزان مبلغ پرداختی را تعیین خواهد کرد.

مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران جدا شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر