بازدید 6926
سوژه

رمزگشایی از ۲نفری که مانع ابقای کی روش شدند

محمود اسلامیان عضو هیات‌رئیسه فدراسیون که بدش هم نمی آید تقصیرات نتایج ضعیف تیم ملی در یکسال اخیر را گردن مدیرانی خارج از فدراسیون فوتبال بیندازد و مهدی تاج را هم تبرئه کند، در این باره پاسخ مبهمی می دهد و حاضر نیست نام ببرد
کد خبر: ۹۷۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 19 May 2020

هنوز درباره ماجرای جنجالی جدایی کی روش از تیم ملی ایران بحث زیاد است اما کارلوس یکبار در مصاحبه‌ای از افرادی که موجب جدایی اش شدند، نام برد.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش البته حدس می‌زد بعد از جام ملت‌های امارات عمر حضورش در تیم ملی تمام خواهد شد. او گفت: تاج مقابل مسئولان سفارت ایران در امارات پیشنهاد داد قراردادش را تمدید کند و به کلمبیا نرود. تاج در آن جلسه به کی‌روش گفته بود در ایران مردم و بازیکنان او را می‌‎خواهند و تیم ملی به حضورش نیاز دارد. بعد از این جلسه، اما همه چیز به شکل عجیبی پیش رفت و بعد‌ها تاج حتی برای بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به ورزشگاه نرفت. موضوعی که در همان مصاحبه باعث گلایه کارلوس شده بود که «من می‌دانم چرا ایشان به ورزشگاه نیامد! چطور می‌شود رئیس فدراسیون در چنین بازی مهمی کنار تیم ملی کشورش نباشد؟!»

همان زمان اختلاف کارلوس و وزیر ورزش و جوانان هم اوج گرفته بود. کم و بیش خبر‌هایی به گوش می‌رسید که سلطانی‌فر دیگر راغب به حفظ کی‌روش نیست. چیزی که البته کسی رسمی درباره‌اش صحبت نکرده و نمی‌کند. دیروز یکی از مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال دست به افشاگری در این زمینه زد و گفت: «از وزارت ورزش با تاج صحبت کردند که ما را انتخاب کن یا کی‌روش را. وگرنه ابتدا بحث اصلی ما حفظ کی‌روش بود. بعد از اینکه وزارتخانه متوجه شد تاج با کارلوس در خارج از ایران مذاکره داشته، این بحث به وجود آمد.»

رمزگشایی از ۲نفری که مانع ابقای کی روش شدند

محمود اسلامیان عضو هیات‌رئیسه فدراسیون که بدش هم نمی آید تقصیرات نتایج ضعیف تیم ملی را گردن مدیرانی خارج از فدراسیون فوتبال بیندازد و مهدی تاج را هم تبرئه کند، در این باره پاسخ مبهمی می دهد و حاضر نیست نام ببرد: «متأسفانه دو نفر بودند که نمی‌خواستند کی‌روش در تیم ملی بماند وگرنه ماندن او به نفع فوتبال‌مان بود. کدام رئیس فدراسیونی دوست دارد کی‌روش را از دست بدهد؟» او فقط کد می‌دهد و اسمی نمی‌آورد. شاید خیلی‌ها متوجه شوند این دو نفر چه کسانی بوده‌اند، ولی هرچه بود، در نهایت فوتبال ایران آسیب جدی دید و حالا حتی شانس رسیدن به جام جهانی را تا حدودی از دست داده‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان