بازدید 18036
۷
پس از شش سال توسط هوشنگ مقدس فاش شد؛

اخراج ۲مدیر وزارت ورزش از میز ناهار توسط کی‌روش

کی روش به آن دو نفر گفت اگر شما می‌خواهید در سالنی که فقط برای تیم ملی و همراهان است، غذا بخورید من و هوشنگ مقدس باید بیرون از هتل و سر چهارراه غذا بخوریم! آن دو نفر بعد از شنیدن صحبت کی روش از سالن رفتند.
کد خبر: ۹۷۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 19 May 2020

هوشنگ مقدس سرپرست تیم ملی در بخشی از دوران حضور کی روش در ایران، خاطراتی از داخل تیم ملی فوتبال و ماجراهایی که رخ داد ، تعریف کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که در جام جهانی 2006 آلمان نیز ماجرای درخواست رییس سازمان تربیت بدنی و همراهش برای حضور درون اردو و صرف ناهار همراه ملی پوشان با مخالفت دادکان رییس وقت فدراسیون فوتبال مواجه شد و جنجال بزرگی به پا کرد که بعدها منجر به عزل وی توسط علی آبادی شد، گویا مشابه همین اتفاق نیز در زمان کی روش در جام جهانی بزریل رخ داد!

افشاگری جعبه سیاه تیم‌ملی در دوران حضور کی‌روش - امروز نیوز

مقدس می گوید: کی‌روش اصلا با کسی شوخی نداشت. در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و قبل از اولین بازی ما در شهر بلوهوریزینته با هم به سالن غذاخوری تیم رفتیم و دیدیم دو نفر دارند غذا می‌کشند. به من گفت: این‌ها که هستند و از کجا آمده اند؟ گفتم دو نفر از مسئولان رده بالای وزارت ورزش هستند. گفت: هر چه من می‌گویم برایشان ترجمه کن.

کی روش به آن دو نفر گفت: اگر شما می‌خواهید در سالنی که فقط برای تیم ملی و همراهان است، غذا بخورید من و هوشنگ مقدس باید بیرون از هتل و سر چهارراه غذا بخوریم! آن دو نفر بعد از شنیدن صحبت کی روش از سالن رفتند. حتی کفاشیان آمد و گفت با کی روش حرف بزن تا قبول کند آن‌ها بیایند، ولی گفتم قبول نمی‌کند. می‌گوید بچه‌ها راحت نیستند کسی بیاید. خلاصه تیم ملی ایران تا به حال مربی دلسوزی مثل او به خود ندیده و نخواهد دید. اگر از من بپرسند بهترین مربی که تا به حال در تیم ملی ایران بوده و برای آینده خوب و کارساز خواهد بود، می‌گویم کارلوس کی روش.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کی روش یک آدم گنده دماغ.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
گنده دماغ یعنی دماغ بزرگ! باید بگویی گند دماغ
واقعا همینطور است او یک مربی با شخصیت و کار بلد بود قرار نبود تو کارش به کسی یا بازیکنی باج بده چون اوستای کارش بود و یک حرفه ای ......... ولی خوب سیستم ورزش ما نمی تواند با حرفه ای کار کند چون خودش حرفه ای نیست.
شرم بر مسئول بی لیاقت و حقه باز
چرا الان اینرو میگی...در اون زمان، منفعت در این بود که ساکت باشی
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
کیروش یک مرد به تمام معنا بود. واقعا تا اونجایی که تونست شرایط دشوار کشور ما رو تحمل کرد و با توجه به مسکلات کشور نتایج تقریبا خوبی هم گرفت و تاثیر بسیار زیادی بر فوتبال ایران گذاشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار