بازدید 5921
قیمت نفت آمریکا با ۱۰ درصد جهش به ۳۲ دلار رسید

برنت ۳۵ دلاری شد

قیمت نفت آمریکا در حالی به ۳۲ دلار رسید که با تداوم کاهش تولید تولیدکنندگان بزرگ و تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای، قیمت‌های نفت جهش کرد.
کد خبر: ۹۷۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 19 May 2020

قیمت نفت آمریکا در حالی به ۳۲ دلار رسید که با تداوم کاهش تولید تولیدکنندگان بزرگ و تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای، قیمت‌های نفت جهش کرد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز سه‌شنبه، قیمت نفت آمریکا در حالی به ۳۲ دلار رسید که با تداوم کاهش تولید تولیدکنندگان بزرگ و تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای، قیمت‌ها شب گذشته ۸ درصد و صبح امروز بیش از ۲ درصد جهش کردند.

دیشب همچنین آخرین روز ارائه قرارداد پیش‌خرید نفت برای تحویل در ماه ژوئن بود. این شاخص قبل از بسته شدن تا ۱۳ درصد هم جهش کرده بود.

در ساعات اولیه معاملات امروز تا ساعت ۷:۲۱ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۲.۱۷ درصد یا ۶۹ سنت افزایش یافت و به ۳۲.۵۱ دلار رسید. این شاخص دیشب بیش از ۸ درصد یا ۲.۳۹ دلار جهش کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت هم ۲۴ سنت یا ۰.۶۹ درصد رشد کرد و به ۳۵.۰۵ دلار رسید. این شاخص هم دیشب ۷.۱۱ درصد جهش کرده بود.

هفته گذشته داده‌های اداره انرژی آمریکا نشان داد که تولید نفت این کشور ۱.۵ میلیون بشکه در روز از رکورد ۱۳.۱ میلیون بشکه در روز ماه مارس پایین‌تر آمده است.

کریس میگلی، رئیس تحلیل‌گران اس‌اندپی گلوبال پلاتز، گفت: با قیمت نفت حدود ۳۰ دلار، تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا همچنان تحت فشار قرار خواهند داشت و ما انتظار داریم شرکت‌های بیشتری درخواست حمایت از ورشکستگی خود را ثبت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان