بازدید 7620
تکلیف سرمربی بعدی زردها بعدازپایان لیگ نوزدهم

سپاهان حاضر به تمدید قرارداد قلعه‌نویی نشد

کد خبر: ۹۷۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 19 May 2020

سخنگوی باشگاه سپاهان ضمن رد اسامی مطرح شده برای جانشینی قلعه نویی ، حاضر نشد ماندن این مربی در باشگاه اصفهانی را تایید کند. او اعلام تکلیف این مربی را به بعد از پایان فصل نوزدهم منتقل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان درباره زمان شروع تمرینات این تیم اظهار کرد: تمرینات تیم ما بعد از دریافت ابلاغیه و صدور مجوز شروع می‌شود. مقدمات لازم فراهم شده تا دستورالعمل‌های لازم بهداشتی را رعایت کنیم.

پزشک درباره وضعیت امیرقلعه نویی و گزینه‌های جایگزینی برای این مربی گفت: اسامی مطرح شده برای جانشینی قلعه نویی صحت ندارد و او تا پایان فصل سرمربی تیم سپاهان است. ما بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و تکلیف سرمربی تیم خود را بعد از پایان فصل نوزدهم مشخص می‌کنیم.

اخذ تصمیمات اصلی را به پایان لیگ نوزدهم موکول کردیم

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت مدیرعامل این باشگاه گفت: نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان تا آخر فصل نوزدهم است و اخذ تصمیمات اصلی از جمله انتخاب مدیرعامل را به پایان لیگ موکول کردیم تا تمرکز اعضای تیم از بین نرود. او درباره وضعیت انتقال محبی به باشگاه گرانادا اسپانیا بیان کرد: ما ۲ - ۳ مرتبه با باشگاه گرانادای اسپانیا مکاتبه کردیم و مذاکرات در آرامش کامل با این باشگاه اسپانیایی انجام می‌شود تا وضعیت محبی مشخص شود.

پزشک درباره اینکه نیازمند دروازه بان سپاهان پیشنهاد خارجی دارد، گفت: پیشنهادات خارجی برای بازیکنان ما وجود دارد، اما اسم باشگاه‌ها و بازیکنان خود را تا زمانی که پیشنهاد‌ها جدی نشوند رسانه‌ای نمی‌کنیم.

مذاکرات با بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهیم

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم اظهار کرد: ۹ بازی تا آخر فصل نوزدهم باقی مانده است و ما برای اینکه تمرکز بازیکنان به هم نریزد هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و یارگیری انجام نمی‌دهیم. مذاکرات با بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات شروع می‌کنیم. البته در حال حاضر فقط قصد داریم تا تکلیف محبی را برای فصل بعد مشخص کنیم، اما برای سایر بازیکنان اقدامی نکردیم.

او درباره اعتراض این باشگاه به رای بازی سپاهان - پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش بیان کرد: در جلسه هیات مدیره درباره این موضوع تصمیم گیری می‌کنیم و بعد از اینکه اعضای هیات مدیره نظر خود را اعلام کردند آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل