بازدید 11011
۱

پسر ترامپ موضوع کرونا را فریب دموکرات‌ها دانست

اریک ترامپ پسر رییس جمهوری آمریکا یکشنبه شب گفت که موضوع ویروس کرونا فریبکاری دموکرات‌ها است و پس از انتخابات ۲۰۲۰ از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۹۷۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 18 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روزنامه واشنگتن پست نوشت، پسر ترامپ در ادعایی مضحک اظهار کرد: ویروس کرونا پس از انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر (آبان ماه) از بین می‌رود و به کشور اجازه می‌دهد تا به طور کامل بازگشایی شود.

به نوشته واشنگتن پست، این ادعا هیچ پایه‌ علمی ندارد و با نظر متخصصان بهداشت در سراسر جهان مغایرت دارد.

وی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد که منتقدان رییس جمهوری از این بیماری برای تضعیف کمپین‌های انتخاباتی پدرش استفاده می‌کنند و آن را یک برنامه راهبردی می‌نامند. این ویروس زمانی که به مصلحت سیاسی نباشد، متوقف می‌شود.

ترامپ جوان گفت: ببینید آن‌ها (دموکرات‌ها) چطور هر روز به این نوزاد (کرونا) شیر می‌دهند تا از آن در انتخابات سوم نوامبر استفاده کنند اما پس از پایان انتخابات و پیروزی ترامپ پدر، ویروس به طور عجیبی ناپدید خواهد شد.

پسر ترامپ همچنین در ادامه به فعالیت‌های انتخاباتی جو بایدن حمله و به کمپین‌های انتخاباتی پدر خویش افتخار کرد.

اظهارات بی‌منطق ترامپ جوان در حالی است که جروم پاول رییس فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) شامگاه یکشنبه گفت: اقتصاد آمریکا بهبود می‌یابد اما ممکن است مدتی طول بکشد و حتی می‌تواند تا پایان سال آینده به درازا بکشد، ما واقعاً نمی‌دانیم.

وی در مصاحبه با شبکه سی بی‌اس گفت: حتی بازگشت کامل به وضعیت عادی ممکن است تنها به واکسن ویروس کرونا مشروط باشد.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گذشته که از این تعداد بیش از ۳۱۳ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا نیز با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مبتلا به این ویروس و بالغ بر ۹۰ هزار نفر جان باخته حدود یک سوم از مبتلایان به کووید-۱۹ درجهان را به خود اختصاص داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
حیف وقت برای انعکاس حرفهای پسر نادان آن نادان چه توقعی از اقوام ترامپ دارید چیزی جز حماقت محض و رذالت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار