بازدید 25866
یک یادآوری مهم ۱۰ روز مانده به شروع مجلس جدید

نمایندگان مجلس یازدهم و خانواده‌هایشان در هتل‌های لاکچری اسکان داده نشوند!

با توجه به اینکه کمتر از ده روز به شروع فعالیت مجلس یازدهم زمان مانده است، از مسئولان مجلس دهم و به ویژه معاونت اجرایی این مجلس انتظار می‌رود که رویه‌های گذشته در اسکان موقت نمایندگان مجلس یازدهم و خانواده‌های آنان در هتل‌های آنچنانی تکرار نشود و حتی المقدور این وظیفه بر عهده شخص نمایندگان قرار بگیرد و یا اینکه...
کد خبر: ۹۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 19 May 2020

سی ام خرداد ۱۳۹۵ و در آستانه تشکیل مجلس دهم خبر‌هایی مخابر شد مبنی بر اینکه هزینه اسکان نمایندگان راه یافته به قوه مقننه، شبی یک و نیم میلیون تومان در هتل‌های تهران است. حتی یکی از نمایندگان مجلس نهم در گفت و گویی صراحتا از هزینه هنگفت اسکان نمایندگان در هتل‌های چند ستاره تهران خبر داد؛ موضوعی که با واکنش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در آن برهه مواجه و تکذیب شد.

به گزارش «تابناک»؛ مسئولان وقت مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر هزینه اقامت روزانه یک و نیم میلیون تومانی نمایندگان، ضمن تکذیب آن عنوان کردند: اقامت نمایندگان عمدتا در مهمانسرای خانه معلم و فرهنگیان و هتل‌های معمولی شهر بوده که هزینه روزانه آن، حدود ۱۵۰تا ۲۰۰هزار تومان است.

درز خبر اقامت نمایندگان مجلس در هتل‌های لاکچری در آن زمان باعث شد، رسما اعلام شود که هیچ یک از نمایندگان مجلس تاکنون در این هتل و هیچ هتل مشابهی اقامت نداشته اند. قوه مقننه در این خصوص تاکید کرد که «از مدت‌ها قبل، ستاد استقبال از نمایندگان و برگزاری مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس به ریاست معاون محترم اجرایی تشکیل و تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند مراسم افتتاحیه و اسکان نمایندگان ملت و سایر موضوعات مرتبط با منتخبین مردم و آغاز به کار مجلس جدید به دقت و با استفاده از تجارب گذشته، بررسی و اقدام شد.»

در خبر مذکور تصریح شده بود، «با هماهنگی آموزش و پرورش، اغلب نمایندگان در مهمانسرای فرهنگیان و خانه معلم اسکان داده شدند و برای برخی دیگر نیز در هتل‌های متوسط و معمولی ـ که عمدتا در نقاط مرکزی شهر قرار دارد ـ شرایط اقامت تمهید شد؛ بنابراین، هزینه‌ها تقریبا یک دهم هزینه‌ای است که در رسانه‌ها آمده و حدود ۱۵۰ تا حداکثر حدود ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر شب است.»

نمایندگان مجلس یازدهم و خانواده‌های‌شان در هتل‌های لاکچری اسکان داده نشوند!

به رغم تاکید مجلس بر اسکان نمایندگان در هتل‌های متوسط و معمولی و همچنین خانه معلم و مهمانسرای فرهنگیان، نمایندگان وقت تبریز و خمینی‌شهر در مجلس در گفتگو‌هایی جداگانه حضور نمایندگان و خانواده‌هایشان در هتل‌های چند ستاره تهران را تایید کرد و یادآور شدند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی هتل‌ها از جمله هتل هویزه، انقلاب، هتل حجاب، هتل آزادی سمیه هستند. البته عمده نمایندگانی که به همراه خانواده در تهران نیستند، در باشگاه فرهنگیان اسکان داده شده اند، اما عموم نمایندگان که با خانواده هایشان در تهران هستند، در هتل‌های مختلف که نام برده شده، اسکان داده شده اند.

شاید بسیاری از اتفاقات و رفتار‌ها در مجالس گذشته افتاده باشد، اما از آنجا که بسیاری از نمایندگان فعلی مجلس، بر روحیه انقلابی و تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید دارند، انتظار می‌رود برخی رفتار‌های گذشته در مجلس به نفع مردم و برای شروع به اصلاح رویه‌های اشتباه تعدیل شود؛ به عنوان مثال یکی از مسائلی که انتظار آن از مجلس یازدهم می‌رود، این است که نمایندگان حتی الامکان در شرایط اقتصادی نامساعد فعلی کشور، باری هرچند کوچک بر گرده بیت المال نگذارند.

درست است که از گذشته و در شروع به کار مجلس اسکان‌های موقتی برای نمایندگان در نظر گرفته می‌شد که در برخی موارد حتی در هتل‌های لاکچری بوده و بعضا هم در مهمانسرا‌های آموزش و پرورش و خانه‌های معلم، اما این انتظار از مجلس یازدهم وجود دارد که با توجه به شرایط نسبی و بعضا خوبی که از لحاظ توان مالی در بین آن‌ها می‌بینیم، حتی الامکان هزینه‌های اسکان موقت را شخصی بر عهده بگیرند؛ طبیعتا این هزینه‌ها از بخش کوچکی از هزینه‌های انتخاباتی آن‌ها هم کمتر خواهد بود.

با توجه به اینکه کمتر از ده روز به شروع فعالیت مجلس یازدهم زمان مانده است، از مسئولان مجلس دهم و به ویژه معاونت اجرایی این مجلس انتظار می‌رود که رویه‌های گذشته در اسکان موقت نمایندگان مجلس یازدهم و خانواده‌های آنان در هتل‌های آنچنانی تکرار نشود و حتی المقدور این وظیفه بر عهده شخص نمایندگان قرار بگیرد و یا اینکه در شرایط اقتصادی نامناسب فعلی با بهره گیری از امکانات اماکن دولتی کمترین هزینه‌ها برای چنین اقداماتی انجام شود.

از طرفی انتظار می‌رود، نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم نیز از پذیرفتن هرگونه اقامتی برای خود و خانواده‌هایشان در هتل‌های چند ستاره خودداری کرده و تلاش کنند به مانند هزینه‌هایی که در دوران رقابت‌های انتخاباتی شان کرده اند، مساله اسکان موقت برای خود و خانواده‌های شان را متقبل شوند. این موضوع می‌تواند اولین سنگ محک نمایندگانی که با نام «انقلابی» به مجلس راه یافته اند و اولویت خود را حل مشکلات مردم قرار داده اند، باشد.

از طرفی، بد نیست اینطور به قضیه نگاه کنیم که اگر نماینده مجلس را نظیر یک کارمند یا نظامی در نظر بگیریم که با میل و انتخاب خودش و به منظور انجام وظیفه و مسئولیتی که بر گردنش نهاده شده، از شهری قرار است به شهر دیگری عزیمت کند، در این صورت طبیعتا باید تمامی امور مربوط به انتقال از یک شهر به شهر دیگر به خصوص درباره زندگی شخصی و خانواده یک نماینده بر عهده خود او باشد.

همانطور که بسیاری از کارگران، کارمندان و نظامیان برای انجام مسئولیت‌هایشان و کاری که پذیرفته اند آن را انجام بدهند، خود به تنهایی یا به همراه خانواده شان به شهری دیگر عزیمت می‌کنند و تمامی هزینه های شخصی شان را هم متقبل می‌شوند، این موضوع باید درباره نمایندگان مجلس هم جاری و ساری باشد و هزینه مربوط به اقامت موقت و یا دائم یک نماینده که بنا به خواست شخصی اش کاندیدا شده و پذیرفته وکالت مردم در مجلس را بر عهده بگیرد، توسط خود او تامین شود، نه از جیب بیت المال.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۱
ده دوره مجلس هیچ دستاوردی برای مردم نداشته است. جز اینکه هرروز ارزش پول ملی کمتر، شکاف طبقاتی بشتر، یاس و ناامیدی در جامعه بیشتر و اختلاس و رانت و آقازاده بازی بیشتر شده است.!
پاسخ ها
نایب رپیس قدیم
| United States of America |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
کل سیستم اینطوره نماینده مجلسی که با5درصد رفته اون تو چه کاری ازش برمیاد حرف زیادی بزنه مثل صادقی زیر 8 میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
دلار(اسکناس) ۱۷۷۰۰
دلار (حواله) ۱۸۲۶۰
سکه ۷۶۰۰۰۰۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
تابی جون فرمودید نمایندگان فعلی مجلس همراه با خانواده در ابتدا در هتل های لاکچری ساکن شده اند ایا نمایندگان تهران از جمله صادقی مطهری و یا لاریجانی رحیمی سلحشور کواکبیان از این شرایط استفاده کرده اندیا نه فقط اصولگرایان استفاده کرده اندخب اگه استفاده کرده اند حتما چیز خوبی بوده چون نماینده های بنفش هیچ وقت کارخرابی نمی کنن
دهه شصتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چی میخواستیم ؟؟؟؟
چی شد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
انتقادی که غیرمنصفانه باشه ما رو پیش خدا دچار مسئولیت می کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
شما چقدراز این نمایندان محترم انتظار دارید.بنده خدایان هنوز نیامده اند کلی کارها را حل کرده اند ویا در حال حل کردن هستند مثلا انخاب ریس مجلس ،انتخاب روسا کمیسیونها و از همه مهمتر تشکیل فراکسیون زیارت . دیگه شما ملت چی می خواهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
افزایش حقوق و طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
پس چه شد ؟
دو ماه گذشت و هنوز خبری از تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی انجام نگرفته است !!؟؟
وقتی طرف از زمان انتخابات تا روز تشکیل مجلس حداکثر چهارماهی فرصت داشته قطعا دیگه یه منزل مسکونی تهیه کرده که اگر اینکارو نکرده مشخصه چقدر کارامده ووای بحال اون فرد و مردمانش
نوش جانشان
پس برای چی نماینده شدن؟
پاسخ ها
تشریفات
| United States of America |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
برامداحی و خارج کردن مردم از صحنه وخالی نبودن عریضه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چی چی نوش جانش.ن !!! یهنی نمینده شدن که از روز اول لاکچری بازی در بیارن نه اقاجون دیگه این حرفا خز شده . هزینه های سنگین روی بیت المال گذاشتن با دلایل به ظاهر منطقی مد شده ضمن اینکه این رویه می شه حتی برای نمایندگانی که اهل این قرتی بازیا نیستند
فریب این شعارها را نمی خوریم

انتخابات ریاست جمهوری را هم تحریم می کنیم
اگر دستم رسد بر چرخ گردون
ازو پرسم که این چون است وآن چون
یکی را داده ای صد گونه نعمت
یکی را قرص نان آغشته در خون
پاسخ ها
جعفری
| United States of America |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
آبدارچی این چه جهنمیه که توش آب پیدا میشه درثانی این ما بودیم که همچون انعام عمل کردیم هرچی دولاشدیم بیشتر بار کولمون گذاشتن
مسخره کردن مردم باز شروع شد.
شما وضع نابسمان مملکت درست کنید هر کجا که عشقتون میکشه سفر کنید و برید بهترین هتلها .
یه مدیر، یه کارشناس خبره که برای این ملکت کار میکنه باید بهترین تفریح هم داشته باشه .
پاسخ ها
محمود پاسبون
| United States of America |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
آقاجون باوجود علم الهدی وطائب وعباسی وشریعتمداری ودانش رائقی پور مشکل حله مابهترین دمکراسی جهان روداریم ودرکرونا با ابرقدرتها دریک ستونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
خیر این دلایل درست نیست . روز اول معاون اجرایی مجلس یک دنیای اشرافی و سوپر لوکس نشون اینا میده و نمک گیرشون می کنه .
تابناک جووووووووون شما نمایندگان محترم مجلس رو با کارگران و کارمندان مقایسه میکنی به قول گفتنی قیاس مع الفارق میکنی نمایندگان محترم مجلس کجا کارگران کجا نمایندگان محترم مجلس ژن خوب هستند وباید در هتل هشت ستاره اسکان داده شوند البته به همراه یک خودروی لاکچری برای خود و هر یک از اعضای خانواده محترمشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
این کار یعنی مجازات قبل از عمل، مجلس تشکیل نشده انتقادات از سر سوءظن ها شروع شده.
همان بهتر رای ندادم
پاسخ ها
معاون
| United States of America |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
ونمیدهیم این بهترین را ه اصلاحاته تا بفهمن بامردم غدر نکنن
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
فکرکردی اینها به رای من وتونیازدارند
برای اینها فرق نمیکنه
اصلا کشورومردم براشون مهم نیست
یه دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چون تو رای ندادی اینایی رفتن که هتل های انچنانی نمیرن....
ناشناس
| France |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
خیلی هم مهم نی
کاش واسه چند سال این ...رو تعطیل می کردن انصافا هیچ اتفاق بدی که نمی افتاد هیچ کلی هم خیر و برکات داشت واسه مردم
پاسخ ها
کاراز محکم کاری زیاد افتضاح میشه
| United States of America |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
یعنی اگه همون شورای انقلاب ودولت بازرگان بود ازهمه بهتر بود آقایون هی خواستن میخ محکمترکنن هی گره زدن هی گره زدن
وقتی اینطور زندگی میکنندن فکر می کنه بعد 29 سال شرکتی قرادادی کرایه نشین هستم
این موضوع به ساختار برمیگرده
باید یه فکری به حال این موضوعات بشه چون باعث بی اعتمادی مردم میشه
پاسخ ها
رها
| United States of America |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چشم میگم شریعتمداری ورائقی پور وپروفسور عباسی یک فکر ساختاری بکنن
ولی من پیشنهاد می کنم:
- نمایندگان محترم و خانواده گرامیشان را در هتل های لاکچری (البته اگر لاکچری محسوب شود) اسپینای پلاس ، استقلال ، آزادی ، لاله اسکان دهید (با هزینه ملت) و آنها را با خودرو های بنز یا BMW جابجا نمایید.
- حقوق ماهانه آنها را نسبت به دوره قبل 80% الی100% افزایش دهید.
- در ایام تعطیلات مجاز باشند با هزینه ما به سفرهای اروپایی یا زیارتی بروند با هزینه ما.
در مقابل خدمات بالا خدمات ذیل را به ملت بدهند.
- به وظایف نمایندگی عمل کنند.(حق لابی گری تجاری و غیره نداشته باشند. در صورت افشای لابیگری وتخطی ،امتیازات بالا از فرد خاطی سلب و محاکمه علنی گردیده و مجازات شود)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
این جوری ضرری که می زنند خیلی کمتر از هزینه هایی است که برایشان بشود
باورمون شد

انگار قدیمه که کاری کنید و هیشکی نفهمه
میلیاردی خرج کرده بیاد مجلس بیاد بره تو خونه معلم؟؟
پاسخ ها
راننده
| United States of America |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
حالا فهمیدیم چی شد
امیدواریم اینها خوب و فعال و انقلابی و به فکر مردم و .. و ... باشن رو سیاهیش هم بمونه برای ما که متهم به ساکن آلبانی بودن هستیم اشکال نداره
پاسخ ها
ذبی درشکه چی
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
این داستان آلبانی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجلس شورای اسلامی که فقط نامش آوازه دارد در عمل در کشور ما ایران عملا" قدرتی ندارد و تشریفاتی است .


بیخود وقت و پول ملت را تلف نکنید
مناطق ویژه جایی برای واردات یا حداکثر مونتاژ قطعات شرکت های خارجی و یا وارداتی شده است که آن هم از ارز های ناشی از صادرات نفت بدست می آید، به زبان دیگر خود مناطق آزاد، خود خورنده پولهای بدست آمده از صادرات نفت و گاز و مشتقات آنها هستند. هدف اصلی مناطق ویژه انتقال فناوری یا تکنولوژی نو و بروز ازدنیا به شرکت های ایرانی مستقر در مناطق آزاد و صادرات مجدد آن و مولد ارزی اقتصاد کشور است، که چندان به آن توجه نمی شود و شاید به ندرت و به سختی چند شرکت معدود با این هدف انتقال فناوری جدید و نو و های تک(high tech) بتوانند به حیات خود ادامه بدهند.در اخبار شنیده شده که برخی شرکت های فقط روی کاغذی وجود دارند با هدف تخصیص ارز به آنها و فروش در بازار ارز یا واردات فقط قطعات، فروشنده قطعاتی هستند که در گمرک ورود آن قطعات ممنوع است. اگر این مناطق با هدف اصلی ایجاد شوند، بسیار می توانند در ارز آوری اقتصاد ایران موثر باشند، در غیر اینصورت خود نه تنها ارزی وارد نمی کنند بلکه سبب مصرف ارزی که از نفت بدست می آید خواهند شد و مشکلی بر مشکلات اقتصادی اضافه خوهند کرد.
میدون راه آهن شبی دویست تومان بهت اتاق میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
زیاده
میشه درب این مجلس بسته بشه همه راحت بشن؟
پاسخ ها
مودت
| United States of America |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
ی مرد میخواد گل بگیره
تابناک به این سانسورچی بگو این بنده های خدائی که کامنت میگذارن این سرگرمی قرنطینشونه دیگه حذف وسانسورشون نکن دوست دارن عکس العمل هم بندیاشونو ببینن والا اخیرا به اسم بانک ثامن الحجج اختلاس میکنن و ارز 4200 میگیرن صاف تو فردوسی میفروشن هرگز محاکمه نمیشوند
پاسخ ها
عهد بوقی بندری
| United States of America |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
طنازجون سانسورچی شب خوبه کمتر میترسه این روزیه که که از سایه خودشم میترسه
مجلس های قبلی بیشتر انتخاب مردم بودند ولی مجلس فعلی بیشتر منتخب قدرت است باید درعرش سکنی برگزینند
دوست عزیزی که از نعمت آبجی گفته بله اگه وزیر ووکیل وصاحب بنیادی باشی آبجی شمارو برا مطاع دنیا میگیرن ولی آبجی ماجماعت شاخ شکسته که تازه لوازمشونم گیرنمیاد هیچوقت سراغش نمیان یارانه رو عشقه وام کرونارو هنوز نگرفتم شبی چندبار به موبایل اهدائی سرمیزنم هیچی توش نیس فقط فروشگاه کوروش میگه اینوازمابخر من اگه واموبگیرم اول پشبون خونه رو کاهگل میکنم
کلا چیزی بنام هتل لاکچری در ایران وجود نداره ۴ تا هتل درب و داغون کهنه با ستاره های الکی خب اگر صالح باشند و به وظایفشون درست عمل کنند مهم نیست کجا اقامت کنند بهتره از قناعت های ریکارانه دور باشیم به اصل مسائل توجه کنیم
وا مصیبتا، هردم از این باغ بری میرسد!!!! مگر نمایندگان هزینه اسکان خود را نمیتوانند تامین کنند؟ این آقایان وکیل باید از قبل بفکر اسکان خود و خانواده شان می بودند ، به خدا قسم ، به خون شهدا سوگند دیگه تحمل این همه اجحاف به بیت المال را از جانب مدعیان نداریم . بعید میدانم اکثریت قریب باتفاق این نمایندگان در تهران منزل شخصی نداشته باشند ، شرایط کشور را درک کنید مدعیان.
این اولین سنگ محک مجلس انقلابی است ، ببینیم چکار میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
قبلا در هتل اسپیناس پالاس و افطاری های لاکچری محک خوردن
وقتی ، انواع شوراها، مجامع و مراکز دیگری برای انواع تصمیم گیری وحتی تصویب قوانین مملکتی هم ،به وفوروجود داره که به مراتب از کل نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،هم پر قدرت ترند و هم ، به مراتب سریع تراز آنها!!!!
اصلا، خرج کردن حتی یک ریال هم برای چنین مجلسی ،،، واقعااصرافه
بودجه پیش بینی شده مجلس برای اینکار را چه کنند نمیشود صرف ساخت خانه برای سیل زدگان کرد چون مغایرت بودجه ای دارد پس حتما باید هتل ۷ ستاره گرفت تا قبل از ورود به مجلس کمی از نعمات مفت بهره ببرند
جمع کنید این مسخره بازی هارا
عزيزان این دوره نوبت شماست
به نظرم چهار ماه از سی ام بهمن ماه تا خرداد ماه سال بعد برای اجاره و یا خرید منزل کفایت می کنه و اگر بفرمایند کفایت نمی کنه وای بر حال ما مردم ایران با این انتخاب هایمان !!!!!!
بخدا اینا از مجلس هفتم و هشتم ونهم انقلابی تر نیستن. بقیه ش فقط شعارهای پوپولیستی بیش نیست.
دولت دوباره به زحمت افتاد . حالا باید یکی یکی اینهارو همسو و بی اثر کنه . به برکت نمایندگان قبلی علی الخصوص رئیس قبلی از مجلس فقط اسمش مونده
همه ما و شما ميدانيم سخت ترين شغل جهان اول نمايندگي مجلس وبا اختلاف زياد معدن مي باشد!!!!
پس هر چي به اين عزيزان زحمتكش و عاشقان خدمت بديم كم است ؟؟؟؟؟!!!!! كمي انصاف داشته باشيم
الان با اون موقع چه فرقی داره . لطفا پاسخ بده
مجلس داریم چه مجلسی
غیر قابل انتشار: ۱۳در انتظار بررسی: ۱انتشار یافته: ۴۹

قطعا همان غیر قابل انتشارها درست هستند اما چون مردمسالاری حاکم است حق اظهار نظر ندارند!!!!!!
برابر قانون کل نمایندگان علاوه بر حقوق ومزایای بالا انواع واقسام مزایای دیگر مثل حق مسکن خودرو بنزین هزینه های مبایل ووووووووووو دریافت میکنند تقبل هزینه های دیگر مانند اسکان اولیه وغیره به عهده خود نمایندگان است با چه مجوزی هزینه های هتل وغیره از بیت المال پرداخت میشود ؟
سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
دلار(اسکناس) ۱۷۷۰۰
دلار (حواله) ۱۸۲۶۰
سکه ۷۶۰۰۰۰۰
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار