بازدید 5162

تابلو دیواری زانکو؛ خلاقیت هنرهای تجسمی

همیشه حس کمال جویی بشر در کنار قدرت انتخاب و اراده او سبب شده تا امروز ما شاهد خلق زیبایی های شگرفی در تمام حوزه های هنر باشیم. یکی از این حوزه های هنری که طی سالیان دراز تکامل یافته، هنرهای تجسمی است. اگر سابقا در روزگاران دور بیشتر در قصرها و خانه های مجلل اثری از این قبیل هنرها یافت می شد، امروز به لطف توسعه تکنولوژیکی بشر این قبیل هنرها، بخصوص در شکل های جدید و امروزی اش در همه خانه ها، ادارات و... مشاهده می شود.
کد خبر: ۹۷۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 17 May 2020

همیشه حس کمال جویی بشر در کنار قدرت انتخاب و اراده او سبب شده تا امروز یعنی در قرن 21 ما شاهد خلق زیبایی های شگرفی در تمام حوزه های هنر باشیم. یکی از این حوزه های هنری که طی سالیان دراز تکامل یافته و بعضا در شکل های جدیدی رخ نموده هنرهای تجسمی است. اگر سابقا در روزگاران دور بیشتر در قصرها و خانه های مجلل اثری از این قبیل هنرها چون تابلو نقاشی و مجسمه و... یافت می شد، امروز به لطف توسعه تکنولوژیکی بشر این قبیل هنرها، بخصوص در شکل های جدید و امروزی اش در همه خانه ها، محل کار، ادارات و... مشاهده می شود؛

لذا برند نام آشنای زانکو با شناخت این مهم یعنی حس کمال جویی انسان، اهداف درازمدت خود در تولید تابلو دیواری را بر این اساس استوار ساخته و با بهره گیری از بهترین متریال ساخت و طراحی های خلاقانه مفهومی و مینیمال و... در کنار قیمت مناسب سعی کرده زیبایی بی حد و حصری را در قالب انواع تابلو دیواری نقش برجسته، دکوراتیو، سه بعدی و... به دکوراسیون خانه یا محل کارتان بیاورد، چون بر این باور است که زیبایی موهبتی الهی و متعلق به همه است.

 تابلو دیواری زانکو؛ خلاقیت هنرهای تجسمی

جنس و کیفیت تابلو دیواری زانکو

در ساخت تابلو دیواری ممکن است از هر جنس و متریالی استفاده شود و شرکت ها و کارگاه های تولیدی بنا بر سیاست های کلی خود یک سری اولویت ها یا معذوریت ها را در ئظر بگیرند که اگر همچون متولیان برند زانکو به این نکته باور داشته باشند که مشتری به خوبی تفاوت بین کیفیت خوب و معمولی را از هم باز می شناسد قطعا سود و زیان را فدای اعتماد و رضایت مشتری نخواهند کرد که البته مشتری مداری در درازمدت به سودآوری نیز منتهی خواهد شد. بر این اساس تابلو چوبی  زانکو علاوه بر اینکه از یکی از عناصر طبیعی یعنی چوب در ساخت خود بهره برده از ظرافت بسیار بالا و البته محکمی نیز برخوردار است.

 جنس چوب تابلو ها از ام دی اف 3 میل یا 6میل بوده و قبل و بعد از برش و اجرای آن به شکل تابلو دیواری مورد ارزیابی کارشناسان خبره زانکو قرار می گیرد تا از نداشتن عیب و ایراد در سطح ظاهری چوب اطمینان حاصل شود. همچنین وزن مناسب و سبک این مدل تابلو دیواری سبب می شود که براحتی با چسب های دوطرفه ای که برای آن در نظر گرفته شده به دیوار بچسبد، در ساخت چسب ها هم به گونه ای عمل شده که تا حد ممکن در عین قدرت چسبندگی بالا، اثری از خود بر روی دیوار به جای نگذارد و باعث خرابی آن نشود. تابلو دیواری زانکو تا حد بسیار بالایی در برابر نور آفتاب و رطوبت مقاوم بوده و با یک دستمال خشک براحتی تمیز می شود.

 جنس و کیفیت تابلو دیواری زانکو

طرح و نقش و ابعاد تابلو دیواری زانکو

با توجه به بسط و گسترش معماری نوین، دیگر کمتر خانه و سازه ای پیدا می کنید که با طراحی به سبک و سیاق قدیمی و کلاسیک ساخته شود و  امروز خانه ها یا حداقل دکوراسیون داخلی آن چهره ای مدرن و بعضا مینی مالیستی پیدا کرده است. آگاهی از این امر سبب می شود تا نیازهای جدیدی در تناسب با معماری و دکوراسیون جدید خانه ها و کلا سازه ها شکل بگیرد. یکی از این نیازها وجود تزئینات متناسب با این سازه ها و دکوراسیون داخلی آن است که در این زمینه برند زانکو با تولید تابلو دیواری متنوع درطرح های جذاب و بعضا مینی مالیستی گام بزرگی برداشته است. تنوع طرح ها و نقش ها که در ابعاد متنوعی تولید شده و حداقل به بالای 100 طرح و نقش می رسد، به شما این امکان را می دهد که بسته به فضای مثبت و منفی اتاق و شکل دکوراسیون انتخاب مناسبی داشته باشید. طرح و نقش تابلو دیواری زانکو با ظرافت تمام بر روی چوب ام دی اف برش خورده و در عین سادگی، بسیارکاربردی و مفهومی است و حس مطلوبی را به محیط خانه و محل کار شما می آورد.

 

قیمت های کاملا رقابتی تابلو دیواری زانکو

شاید ما جزو معدود تولید کنندگانی باشیم که توانسته به پشتوانه دانش فنی بالا و تولید انبوه و صد البته تلاش بیشتر، خلاف باور «هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت» را اثبات کرده و جنس ارزان با کیفیت و البته با دوام ارائه کند و شما با صرف فقط چند ده هزار تومان بتوانید صاحب تابلو دیواری چوبی نفیس و با کیفیت برند زانکو شوید و دکور و زیبایی غیر قابل وصفی را به خانه و نمای اتاقتان بدهید. همچنین قیمت تابلو دیواری زانکو بسته به ابعاد آن و استفاده از متریال ام دی اف 3 یا 6 میل متغیر است. بی شک قیمت های ما شما را شگفت زده خواهد کرد، فقط کافیست با مراجعه به سایت ایران پنز www.iranpens.com  از دنیای تابلو دیواری زانکو دیدن کنید.

طرح و نقش و ابعاد تابلو دیواری زانکو

تضمین کیفیت و اصلی بودن تابلو دیواری زانکو

از آنجاییکه برند زانکو تولید کننده محصولاتی هنری است لذا همیشه جنبه های کیفی و هنری کار را بر جنبه مادی آن ارجح دانسته و معتقد است که فروش پایان معامله نیست و برای داشتن آینده تجاری موفق باید پس از فروش نیز در کنار مشتری بود. با این حساب این برند در راستای فروش مجموعه های کم نظیر تابلو دیواری خود  هم کیفیت و هم اصالت کالا را بعد از فروش تضمین می نماید.

جهت خرید محصولات زانکو از سایت www.iranpens.com  اقدام فرمائید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار