بازدید 8105
در سال جهش تولید و با تکیه بر توان متخصصان داخلی به‌زودی انجام خواهد شد

راه‌اندازی یک خط رباتیک جدید برای تولید بدنه در سایپا

گروه خودروسازی سایپا تنها خودروساز ایرانی است که تجهیزات و توانایی ساخت خط تولید بدنه خودرو را دارد و براساس همین توانمندی خط رباتیک تولید بدنه دو منظوره محصولات جدید خود را نصب و راه‌‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۹۷۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 17 May 2020

راه‌اندازی یک خط رباتیک جدید برای تولید بدنه در گروه سایپا

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا از تيرماه سال گذشته در راستای اجرای برنامه توقف تولید محصولات خانواده پراید و برای جبران افت تیراژ آن، دستور افزايش ظرفيت توليد محصولات S200 و Q200 شامل خودروهای خانواده ساینا و خانواده کوییک در گروه خودروسازی سایپا را ابلاغ کرد و به همین منظور طراحي، ساخت، نصب و راه اندازي خط رباتیک جدید برای تولید بدنه این خودروها در شرکت پارس خودرو آغاز و در کمتر از ده‌ ماه در میانه اولین فصل از سال جهش تولید آماده راه‌اندازی شده است.

این خط بدنه شامل ۱۴۵ دستگاه فيكسچر و ابزار، ۶ دستگاه ربات و دو دستگاه سيستم EMS است.

از مهمترین ويژگي‌های این خط تولید، می‌توان به طراحي و ساخت كامل تمامی تجهيزات در شركت سايپا به دست متخصصان ایرانی و استفاده از منابع داخلي كشور در کنار بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیز كاهش ارزبری راه‌اندازی آن نسبت به خطوطي است كه در ساليان گذشته از خارجِ كشور تامين شده است، اشاره کرد.

این خط تولیدی جدید در صورت نياز قابليت افزايش ظرفيت اسمي را دارد و با نصب و راه‌اندازي آن شركت پارس‌خودرو قادر به توليد چند تیپ مختلف از محصولات كوييك و ساينا شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر