بازدید 9229

کشف ۸۹ دستگاه خودروی احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۹ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ پارکینگ خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 16 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سردار "محمدرضا میر حیدری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در ۲ پارکینگ خصوصی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از ۲ پارکینگ مذکور بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۸۹ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سردار میرحیدری گفت: ۱۲ دستگاه سمند، ۱۲ دستگاه پژو پارس،۱۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۱۰ دستگاه پژو ۲۰۶، ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ صندوق دار، ۲ دستگاه پراید، یک دستگاه دنا و یک دستگاه هایما از یک پارکینگ به صورت بدون پلاک کشف شدند.

وی همچنین از کشف ۱۰ دستگاه خودروی نیسان زامیاد، ۵ دستگاه تیبا، ۱۵ دستگاه پراید، ۳ دستگاه ساینا و ۶ دستگاه کوئیک از یک پارکینگ دیگر خبر داد و گفت: هر ۲ پارکینگ با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش سایت پلیس، سردار میرحیدری، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر