بازدید 7578

شناسایی ۳۳۱ مورد ابتلای جدید به کرونا در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره با شناسایی ۳۳۱ بیمار جدید مبتلا به کویید ۱۹، گفت: با احتسای شمارش مبتلایان جدید تا امروز ۲۷ اردیبهشت تعداد ۶ هزار و ۶۳۶ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۷۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 16 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره با شناسایی ۳۳۱ بیمار جدید مبتلا به کویید ۱۹، اظهار کرد: با احتسای شمارش مبتلایان جدید تا امروز ۲۷ اردیبهشت تعداد ۶ هزار و ۶۳۶ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به اهواز با ۱۶۲ مورد ابتلا است، گفت: دزفول با ۵۹ مبتلا و شوش با ۲۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تعداد مبتلایان جدید را به خود اختصاص دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: تعداد مبتلایان در سایر شهر‌های خوزستان به این شرح است: اندیمشک ۴ نفر، ایذه ۲ نفر، شوشتر ۱۷ نفر، رامشیر ۴ نفر، گتوند ۲ نفر، آبادان ۱۵ نفر، خرمشهر ۴ نفر، شادگان ۵ نفر، کارون ۹ نفر، حمیدیه یک نفر، رامهرمز ۱۲ نفر، مسجدسلیمان ۱۰ نفر، باوی ۲ نفر و دشت آزادگان ۲ نفر.

وی عنوان کرد: بیمارستان‌های وابسته به نیرو‌های مسلح از جمله بیمارستان‌های شهیدبقایی۲، منفردنیاکی و فاطمه الزهرا برای افزایش ظرفیت حوزه درمان استان در مدیریت بیماری کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور را همراهی و پشتیبانی خواهند کرد.

احسان پور، با اعلام فوت مجموعا ۳۵۱ بیمار تاکنون در اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس، از بهبود ۵۴۷۲ بیمار خبر داد. همچنین در حال حاضر ۸۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار