بازدید 9299
۶

آمریکا تا اواخر سال ۲۰۲۰ تولید واکسن کرونا آغاز می‌کند

وزیر سلامت آمریکا گفت که دولت ایالات متحده بنا دارد تا اواخر سال ۲۰۲۰، تولید دستکم یک واکسن مؤثر برای ویروس کرونا را آغاز کند و انتظار می‌رود که میلیون‌ها دُز از آن را تولید کند.
کد خبر: ۹۷۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 15 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، «الکس آزار»، وزیر سلامت آمریکا امروز -‌جمعه- گفت که دولت ایالات متحده بنا دارد تا اواخر سال ۲۰۲۰، تولید دستکم یک واکسن مؤثر برای ویروس کرونا را آغاز کند و انتظار می‌رود که میلیون‌ها دُز از آن را تولید کند.

وی گفت که دولت در حال بررسی ۱۰۰ داروی پیشنهادی است که ممکن است بتواند در واکسنی برای ویروس کووید-۱۹ باشد.

آزار گفت: «در حال حاضر مشغول کاستن فهرست این دارو‌ها هستیم تا بتوانیم صد‌ها میلیون دلار برای تولید انبوه واکسن سرمایه‌گذاری کنیم. امیدوارم که تا پایان سال جاری میلادی یک یا چند واکسن موثر برای مقابله با این ویروس در اختیار داشته باشیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خدا کنه
خدا این امریکا و علم بی کران اون رو از ما نگیره.
درود بر آمریکا
وقتی ابتلای به بیماری و دریافت کل ویروس فقط در ۷ درصد افراد آنتی بادی و ایمنی تولید می کند چطور انتظار دارند تکه ای از ویروس یا یک ویروس ضعیف شده دیگر بتواند ایمنی ایجاد کند. یا کرونا دروغ است یا آقایان دارند توی روز روشن در چشم مخاطبین نگاه می کنند و دروغ می گویند.
اگر می شد واکسن کرونا ساخته شود طمع سرمایه داران برای کسب منفعت بیشتر سالها پیش با عنوان واکسن سرماخوردگی آنرا ساخته بود.
انشااله این واکسن در ایران تولید خواهدشد تاباردیگراقتدارایران به رخ امریکا کشیده شود وباردیگرمتوجه شوند ایران کشور فقط شعارنیست .می تواندمنبع اعتبار ودرآمدباشدوجایگزین ثروت بادآورده نفت شود
وزیر بهداشت بیشتر از یکماه پیش اعلام کرد که بزودی دستاوردی در پزشکی ایران رونمایی خواهد شد که ایران رو به رتبه نخست پزشکی دنیا تبدیل خواهد کرد ولی تا الان خبری نشد از تابناک خواهش می کنم موضوع را پیگیری کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل