بازدید 10123
۴

نگرانی از موج مسافران عید فطر و شیوع کرونا

فرماندار محمودآباد با پیش‌بینی موج گسترده مسافرت طی تعطیلات عید فطر به شهرهای ساحلی مازندران، نسبت به افزایشی شدن شیوع کرونا در استان هشدار داد.
کد خبر: ۹۷۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 15 May 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا شریعت در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به مرور نگرش مردم به این ویروس عوض شده است و در حال حاضر مردم نسبت به این ویروس خونسردانه برخورد می‌کنند.

وی اظهار کرد: استان مازندران و به خصوص شهرهای گردشگرپذیر آن از جمله محمودآباد از مستعدترین مناطق برای شیوع ویروس کرونا است.

شریعت افزود: شهرستان‌های ساحلی با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های استانی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تعطیلات خرداد ۹۹ با خیل عظیمی از جمعیت مواجه خواهند شد و در این شرایط به مراقبت بیشتری نیاز است.

فرماندار محمودآباد بیان کرد: در حال حاضر در دوران پساکرونا به سر نمی‌بریم بلکه در دوران کرونا هستیم و لازم است پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود تا زحمات کادر درمانی هدر نرود.

شریعت گفت: وضعیت استان مازندران زرد است و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود با توجه به تعطیلات پیش‌رو و بی‌توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی امکان تغییر وضعیت استان به قرمز وجود دارد.

وی افزود: نه تنها زیرساخت‌های سلامت و درمان شهرهای ساحلی قدیمی و نامناسب است، بلکه شیوع دوباره ویروس کرونا خسارات سنگینی به بخش گردشگری محمودآباد وارد خواهد کرد.

فرماندار محمودآباد خواستار اتخاذ تدابیر جدی درباره ورود مسافران شد و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم مازندران و گردشگری آن بار دیگر وارد پیک کرونایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
آقای فرماندار از مردمی که با موتورهایشان از پیاده رو، تونلها و خلاف جهت اتوبانها حرکت می کنند، مردمی که در زمان پیک ترافیک در یک خیابان 3 بانده 16باند آن هم طلبکارانه ایجاد می کنند مردمی که می بینند هموطنانشان در حال مرگ هستند ولی ماسک را احتکار می کنند و از مردمی که نون شب ندارند پراید 100 میلیون می خرند انتظار رعایت فاصله اجتماعی و این صحبت ها را دارید از شما بعید است ندانید حتی در کشورهای پیشرفته که ظاهرا قانون مدارتر هستند اگر دخالت شدید دولت و پلیس نبود کسی حتی برای کرونا تره هم خورد نمی کرد چه برسد کشور ما
نگرانی بجایی است. وضعیت شیوع بیماری هیچ فرقی با اسفند نکرده. اگر جلوی موج سفرها در تعطیلات عید فطر گرفته نشود وضعیت تمام استانها قرمز می شود. حداقل الان وقت مناسبی برای سفرهای تفریحی نیست.
به درک اسفل السافلین
مثل اینکه مسئولین به این نتیجه رسیدن که کرونا فقط از طریق خوش گذشتن و تفریح انتقال پیدا میکنه نه مترو و اتوبوسو کارخانه و محل کارو .....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس