بازدید 7968

پنالتی به نفع اتلتیکو برای جبران گل آفساید راموس!

کد خبر: ۹۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 15 May 2020

باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به اشتباه مارک کلاتنبرگ در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، اتلتیکومادرید نسبت به اعتراف مارک کلاتنبرگ درباره فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ سکوت نکرد. روخی بلانکو در یک توئیت سه عکس از اظهارات داور انگلیسی نسبت به آفساید بودن گل سرخیو راموس در دیدار رئال مادرید و اتلتیکو را منتشر کرد و از ایموجی بهره برد که در حال فکر کردن است. 

کلاتنبرگ پنج‌شنبه در یک مصاحبه به اشتباهش در فینال لیگ قهرمانان اعتراف کرد و گفت: در آن بازی رئال مادرید نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند اما گل راموس در موقعیت آفساید به ثمر رسید. ما در بین دو نیمه متوجه شدیم. تصمیم گیری در آن صحنه دشوار بود و داور خط اشتباه کرد. 

داور انگلیسی همچنین اشاره کرد از این به نفع گیری برای آرام کردن په په بهره برده است. او در این رابطه اظهار کرد: خطای په په روی فرناندو تورس را پنالتی اعلام کردم. او عصبانی شد و به انگلیسی به من گفت این هرگز پنالتی نبود مارک. من در پاسخ گفتم که گل نخست شما نباید صحیح اعلام می شد. سپس په په آرام شد. 

از طرفی پائولو فوتره به اعتراف کلاتنبرگ واکنش تندی نشان داد. بازیکن سابق اتلتیکو ویدئویی از سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که جام قهرمانی لیگ قهرمانان در ورزشگاه واندا متروپولیتانو بود و اشاره کرد اگر VAR زودتر در فوتبال مورد استفاده قرار می گرفت اکنون اتلتیکو یک جام را برده بود. بازیکن پرتغالی در توئیترش نوشت: اگر VAR زودتر در جهان فوتبال بود اتلتیکو حداقل یک قهرمانی در لیگ قهرمانان داشت. من در این ویدئو در سال گذشته این موضوع را گفتم و پنج‌شنبه کلاتنبرگ آن را تایید کرد. 

بازیکن سابق اتلتیکو در پایان به رئال مادرید کنایه زد و گفت: من می پرسم، "از زمانی که VAR آمده است یک تیم وجود دارد که هنوز از مرحله یک هشتم نهایی صعود نکرده است؟".

رئال مادرید سال گذشته با شکست برابر آژاکس از صعود به یک چهارم بازماند و در فصل جاری هم شانس کمی برای حضور در میان هشت تیم برتر لیگ قهرمانان دارد. سفیدپوشان در بازی رفت در خانه ۲ بر یک مغلوب منچسترسیتی شدند و دیدار برگشت به خاطر بحران کرونا لغو شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر